Bekijk volle/desktop versie : Al-Zarqawi, afgewezen opschepper ...



Pagina's : [1] 2 3 4

28-04-2006, 22:18
Ja, snel lezen want ik kon er geen link bij maken. Het komt uit het Parool van 26 april dit jaar. Snel dus, want als ik iets zet duurt het kort, die pret.

Die mensen kijken niet op een mensenleven. Geen mores, geen geweten, geen wroeging. Ik dank God op mijn blote knieen dat ik niet de baas van de islamhemel ben.

Scottie, strafschop.


Citaat:
Al-Zarqawi toont gezicht
In video op internet, vol terroristische bedreigingen en islamistische borstklopperij

BAGDAD - De meest gezochte man in Irak, de geheimzinnige Aboe Moesab al-Zarqawi, heeft zichzelf op een videoband getoond. Volgens Amerikaanse inlichtingendiensten is hij het inderdaad.

Net als zijn voorbeeld, Osama bin-Laden, had de 39-jarige terreurleider een geweer aan zijn zijde. Hij sprak gemaskerde aanhangers toe. De band was opgenomen in een woestijnachtige omgeving.

Zijn teksten waren, zoals gebruikelijk op Qaida-tapes, een mengsel van bedreigingen aan het adres van 'de kruisvaarders en de zionistische vijand', en borstklopperij van het slag: 'De heilige krijgers vechten door ondanks een driejarige Amerikaanse kruistocht'.

Zich richtend tot president George Bush: "Waarom vertelt u uw volk niet dat uw soldaten zelfmoord plegen, en hun toevlucht nemen tot drugs en pillen waarvan je gaat hallucineren, om te kunnen slapen? Bij God, uw dromen zullen worden verslagen door ons bloed en onze lichamen. Wat komt is nog erger."

Hij veegde de Amerikaanse president de mantel uit, omdat die niet was ingegaan op het voorstel van 'onze prins en leider' Osama bin-Laden voor een wapenstilstand.

'UW DROMEN ZULLEN WORDEN VERSLAGEN DOOR ONS BLOED'

De nieuwe Iraakse regering noemde hij 'een Amerikaanse creatie'. Toch heeft hij de verkiezingen, die aan de vorming van de regering vooraf zijn gegaan, niet durven verstoren. Soennitische groeperingen die aan de verkiezingen meededen, hadden hem gedreigd met verraad als hij de stemmers ook maar eem strobreed in we weg zou leggen.

Eerder waren er speculaties da Zarqawi door de nieuw gevormde adviesraad van Heilige Krijger aan de kant was geschoven, omdat hij zijn zelfmoordenaars sjiitisch moskeeën heeft laten aanvallem. Daarbij zijn honderden gelovigen omgekomen.

Ook was hij door d leiding van Al Qaida op de vinger getikt om zijn gewoonte onschuldi ge gevangenen als de Amerikaai Nick Berg en de Brit Ken Bigley, t onthoofden. Niet omdat zoiet beestachtig is, maar omdat het d aanhang van de beweging zou ver vreemden.

28-04-2006, 22:23



Citaat door Scottie:
Ja, snel lezen want ik kon er geen link bij maken. Het komt uit het Parool van 26 april dit jaar. Snel dus, want als ik iets zet duurt het kort, die pret.

Die mensen kijken niet op een mensenleven. Geen mores, geen geweten, geen wroeging. Ik dank God op mijn blote knieen dat ik niet de baas van de islamhemel ben.

Scottie, strafschop.
Heb het ook in andere kranten gelezen.

Inderdaad, als je dit soort loosers als helden gaat beschouwen, dan is er toch wat behoorlijk mis met je verstand.

Allahu Akbar

29-04-2006, 00:24

Citaat door Islamist:
Allemaal leugens die ontworpen zijn door zionistische serpenten en ander duivels addergebroed.

Door diezelfde leugens geloofden jullie dat het land van de twee rivieren over massavernietigingswapens zou beschikken.

Jullie zijn slaven geworden van de zionistische propagandamachine, die momenteel op volle satanische toeren draait.

Al Hamdulilah staat broeder Al-Zarqawi,met in de ene hand de Heilige Qur'aan en in de andere hand een Saif, klaar om de kufaar de waarheid te vertellen.

Allahu Akbar !
Is dit een officiele oorlogsverklaring aan Den Ollander? Ik bedoel is de heilige oorlog nu dan echt van start gegaan in nederland?

29-04-2006, 00:26

Citaat door Laszlo:
Is dit een officiele oorlogsverklaring aan Den Ollander? Ik bedoel is de heilige oorlog nu dan echt van start gegaan in nederland?

29-04-2006, 00:26


er zitten idd een paar Hollanders in Islamitisch grongebied om de grootste terroristische organisatie van de wereld te steunen de VS,

29-04-2006, 00:32

Citaat door m0crosoft:
er zitten idd een paar Hollanders in Islamitisch grongebied om de grootste terroristische organisatie van de wereld te steunen de VS,
Tegen wie heeft u het?

29-04-2006, 00:43
Stel klootzakken toch? Moet je luisteren, hebben ze na veel problemen bij het samenstellen van de regering eindelijk iemand gevonden, die zowel door soennieten als koerden en shieten wordt geaksepteerd.......

Gaan die asholes die president zijn broer, en even later zijn zuster doodschieten.

dan ben je toch ziek, dan kun je toch niet tegen je verlies; zieke wereld, die van de moslims; zogenaamd het ware geloof, maar gewoon primiteve moordenaars en maffia praktijken; ik zeg je hoe het is!

29-04-2006, 00:45

Citaat door LanterFanter:
Sorry hoor Hazouz, je bent een goeie goowsjert.
Maar zolang geen enkele Marokkaan zich hier in Nederland opblaast kan ik die stoere jihadpraatjes niet serieus nemen
Laat soesje maar lullen, die zou vandaag in Iran zitten nou mooi niet.

Hij liegt alles aan elkaar vast, lijkt MoAli wel.

29-04-2006, 00:45

Citaat door verliezer:
Al Hamdulilah staat broeder Al-Zarqawi,met in de ene hand de Heilige Qur'aan en in de andere hand een Saif, klaar om de kufaar de waarheid te vertellen.Allahu Akbar !
sta je nog steeds Shaytaan toe te juichen, misleide geest?

29-04-2006, 00:46

Citaat door rianne:
Laat soesje maar lullen, die zou vandaag in Iran zitten nou mooi niet.

Hij liegt alles aan elkaar vast, lijkt MoAli wel.
Is het al 16 mei.

29-04-2006, 00:47

Citaat door LanterFanter:
Sorry hoor Hazouz, je bent een goeie goowsjert.
Maar zolang geen enkele Marokkaan zich hier in Nederland opblaast kan ik die stoere jihadpraatjes niet serieus nemen



29-04-2006, 00:52

Citaat door Hazouz_55:
Is het al 16 mei.
Nee hoor is niet maf, je zij toen met 2 weken, en nu is het 16 mei dus een maand verder.

29-04-2006, 00:53



Citaat door LanterFanter:



29-04-2006, 01:18

Citaat door LanterFanter:
Bedoel je dat je niet meer van me houd ? ,....
Ik heb nog steeds spijt van wat ik in het verleden tegen je gezegd heb, dat was ik niet, dat was Mr Hyde. Nogmaals sorry he.

29-04-2006, 01:26

Citaat door LanterFanter:
1 keer sorry was al genoeg, en dat weet je, ik ben er nooit meer over begonnen


































































Geintje !


Pagina's : [1] 2 3 4