Bekijk volle/desktop versie : Jij bent de baas..... wie laat je voor je werken?!!!!!



Pagina's : [1] 2

31-05-2002, 22:49
hoihoi......
je mag een bedrijf beginnen...wat voor soort bedrijf gaat het worden?? en nu komt mijn grote vraag..... IK BEN HET UITZENDBUREAU....en guesss what..... de yasmina leden staan bij mij ingeschreven!!!!!
Wie wil jij voor je bedrijf hebben en waarom juist diegene!!!!! het maakt niet uit hoeveel al neem je iedereen zolang je maar een goeie reden hebt!!!!!
bye bye
xxxxxjes

31-05-2002, 23:11



Citaat:
Origineel gepost door zinalady
hoihoi......
je mag een bedrijf beginnen...wat voor soort bedrijf gaat het worden?? en nu komt mijn grote vraag..... IK BEN HET UITZENDBUREAU....en guesss what..... de yasmina leden staan bij mij ingeschreven!!!!!
Wie wil jij voor je bedrijf hebben en waarom juist diegene!!!!! het maakt niet uit hoeveel al neem je iedereen zolang je maar een goeie reden hebt!!!!!
bye bye
xxxxxjes
Ik laat jouw voor mij werken.. .ja.. dan begin ik een uitzendbureau..en aangezien ik dan personeel nodig zal hebben neem ik jouw als eerste in dienst....hoe vind je dat???...bereid je maar voor zou ik zeggen....ik ben wel een moeilijke baas...

31-05-2002, 23:15
hey nadia that's fine girl......maar ik ben wel erg duur hoor!!! heheh en ik eis een baan als direkteur ofzo.....maar ik ga ervoor zorgen dat je flink winst gaat draaien!!!!!!
en op het gebied van uitzendbureaus weet ik heel veel van af dussss wanneer gaan we open heheh!!!!!
en ik ben blij met jou als baas......
bye bye

31-05-2002, 23:32

Citaat:
Origineel gepost door mojahied
ik laat niemand voor mij werken!!!!
ik ga zelf werken
Jij bent de persoon mojahied die voor mij mag werken is dat niet lief van mij






Beslama

31-05-2002, 23:34


Nou werken??
Bedoel je dan mensen die mij dan koffie brengen of mensen die de wc's mogen uitmesten.....hahahahaaha

nou kweet het echt ni joh!!

xxx

01-06-2002, 00:19

Citaat:
Origineel gepost door mojahied


dat is zeker lief van je, maar de probleem is dat je dan niet de juiste
keuze zou maken!!
want ik heb hekel aan werkgevers, en ik mag ze niet
en ik heb altijd ruzie met hun
Als je voor mij werkt dan zul je zien dat we samen geen conflicten zouden hebben.Ik bespreek altijd alles af met mijn werknemers.Ruzies,conflicten,irritaties,.... daar ben ik heel goed in om ze op te lossen.
Ik zal je eerste werkgever zijn waarvoor je met plezier voor werkt



Beslama

01-06-2002, 00:33

Citaat:
Origineel gepost door mojahied


ok dan stille!!!
dan word ik je werknemer!!!
Dat is een deal is afgesproken.Ik heb op dit moment geen werkopdrachten maar indien er iets binnenkomt dat zullen we je altijd bellen.
Je mag je nummer achterlaten

01-06-2002, 06:53
hahahah........ mojahied ik had juist van jou verwacht dat je genoeg mensen zou opnoemen om voor je telaten werken heheh!!!!!
enne ZIN ja je kan ze alles laten doen maar dan bedoel ik ook alles he.....nee ik bedoelde eigelijk meer van heb je hier opgemerkt dat iemand hier talenten heeft ofzo?!!!!!
kijk b.v ik begin een reclamebureau ofzo......en dan zou ik zker crazy baby nemen want die kan goed met mij dan teksten bedenken snappie en zo zijn er nog veel meer die goed kunnen schrijven zoals ffeizza b.v!!!!
beslama

01-06-2002, 18:38
haha ewa jah mojahied dat soort zaakjes laat ik liever aan andere over....maar vooruit omdat ik een echte meid ben ga ik met je mee!! zied wanneer vertrekken we? maarre ff terzaken hoeveel schuift het.......want met jou op pad oelalala dat is een linke zaak hoor duss ik eis goed betaald te worden!!!
bye bye

01-06-2002, 18:40
Ik laat remii voor me werken!!!

Ontbijt & diner klaarmaken, schoenen poetsen, bed opmaken...hmmmm

01-06-2002, 18:42
haha you go girl.....hmmm issie daar een beetje goed in?? want dan wil ik heb ook voor een weekje huren!!!!

01-06-2002, 18:43

Citaat:
Origineel gepost door zinalady
haha you go girl.....hmmm issie daar een beetje goed in?? want dan wil ik heb ook voor een weekje huren!!!!
Hmmm, dat weet ik nog niet....eerst moet hij maar een proefperiode doorstaan. Als ik hem niet goed vind, mag jij hem wel!

01-06-2002, 18:51


haha ohhhh dus ik krijg de afdankertjes???? ohhh nou nee hoor ik betaal remi gewoon dubbel zowel als jou dusss het is aan hem bij wie die wilt werken!!! en trouwens een weekje kan je hem toch wel missen!!!
en anders er zijn hier genoeg dusss komt goed!
bye bye

01-06-2002, 19:34

Citaat:
Origineel gepost door zinalady
hey nadia that's fine girl......maar ik ben wel erg duur hoor!!! heheh en ik eis een baan als direkteur ofzo.....maar ik ga ervoor zorgen dat je flink winst gaat draaien!!!!!!
en op het gebied van uitzendbureaus weet ik heel veel van af dussss wanneer gaan we open heheh!!!!!
en ik ben blij met jou als baas......
bye bye
Als jij mij kan garanderen dat je een flinke winst kan halen dan BENOEM IK JOUW VANAF HEDEN ALS DE DIREKTEUR VAN MIJN BEDRIJF......

En over salaris valt altijd te praten.......

01-06-2002, 22:06
oke ik denk dat wij een deal hebben!!!!!
i like this verry much!!!!
bye bye

Pagina's : [1] 2