Bekijk volle/desktop versie : Studie Niet kunnen afstuderen, geen diploma behaald!!, school verlaters!!! click hier!!!



28-04-2006, 13:29
Voor mensen die om een of andere reden niet hun diploma hebben kunnen halen, of schoolverlaters of mensen die geinterresseerd zijn in een diploma is er een laatste mogelijkheid om alsnog aan een nederlands erkend diploma te komen. Meer weten.. kun je me mailen en zal ik je persoonlijk of via de mail er meer over vertellen.

vriendelijke groet,

28-04-2006, 16:23


nou meid .ik ben nog wel geintreseerd vertel wat meer er over en pm me/


liefssss

29-04-2006, 01:54
volgens mij staat er bij geslacht 'man', maar goed. Jij hebt je school zeker niet afgemaakt hahahahahha

29-04-2006, 14:41
Lach je altijd om je eigen grappen Mourad. AllaHister

29-04-2006, 16:09



Citaat door Sma_hane:
Lach je altijd om je eigen grappen Mourad. AllaHister
Deze doet het

30-04-2006, 14:55
Topicstarter,

kan je misschien iets meer vertellen hierover. Ik heb hamdlh wel altijd actief geweest op school en dat heeft zijn vruchten afgeworpen, maar ik ben wel benieuwd watvoor project/instituut dit is. Ik ben al zo'n 3 jaar actief om mensen op weg te helpen naar een baan of een passende opleiding. Ik ben dus zeker geinteresseerd vanuit welk instituut of project jij mensen op weg wilt helpen. Misschien dat mijn kandidaten hier wat aan kunnen hebben.

Bieden jullie opleidingen in een bepaalde richting of werk je bij een reintegratiebureau die IRO kandidaten naast een traject naar werk ook opleiding aanbiedt??

Ik hoor graag van je.