Bekijk volle/desktop versie : Is je leven nu...



28-04-2006, 10:15
...wat je er vroeger van had voorgesteld?

Toen je jonger was, wat voor man had je in gedachten te huwen en hoeveel kinderen wilde je? Of dacht je; ik ga nooit trouwen, ik ga carriere maken... Al of your hopes and dreams, drop ze hier.

En zijn er nog dingen die te wensen overlaten? Wil je nog altijd naar dat ene verre land toe reizen, etc?

Groet,

NooR

P.s; in tegenstelling tot gisteren is het nu super rustig op mijn werk.

28-04-2006, 10:29



Citaat door _NooR_:
...wat je er vroeger van had voorgesteld?

Toen je jonger was, wat voor man had je in gedachten te huwen en hoeveel kinderen wilde je? Of dacht je; ik ga nooit trouwen, ik ga carriere maken... Al of your hopes and dreams, drop ze hier.

En zijn er nog dingen die te wensen overlaten? Wil je nog altijd naar dat ene verre land toe reizen, etc?

Groet,

NooR

P.s; in tegenstelling tot gisteren is het nu super rustig op mijn werk.
Vroeger wilde ik op mn 18de trouwen en kindjes hebben
Toen ik 18 werd dacht ik van 'No way '
Ik heb hogere studies gedaan(wat ik ervoor echt niet wilde, wilde gelijk werken)
Ik ben later getrouwd en werk nog steeds (wat ik ook niet wilde, wilde thuis blijven maar ik verveelde me te pletter )

Het is anders gelopen dan ik het me voor ogen heb gehouden maar alhamdoulilah ik heb geen moment spijt van mn beslissingen

En ik wil nog steeds naar Indonesië gaan en Egypte. Nu nog mn man afhelpen van zijn vliegangst

28-04-2006, 11:05
voor dat ik trouwde dacht ik niet na over trouwen en dat huisje boompje beestje ..
ik was meer met me vriendinnen bezig en lol maken..maar toen ik mijn man leerde kennen veranderde alles een beetje..ik was wat rustiger geworden en dacht aan mijn toekomst..eenmaal getrouwd kan iknergens anders aan denken dan dat huisje boompje beestje gedoe

28-04-2006, 11:07
Ik heb nog niks bereikt van wat ik wou en deze topic maakt me dan ook depressief!

28-04-2006, 11:12



Citaat door latifa_soussia:
Ik heb nog niks bereikt van wat ik wou en deze topic maakt me dan ook depressief!
Dat was niet mijn bedoeling. Als het enige troost is, ik heb ook nog niet alles bereikt van wat ik had willen bereiken.

Groet,

NooR

28-04-2006, 11:14

Citaat door latifa_soussia:
Ik heb nog niks bereikt van wat ik wou en deze topic maakt me dan ook depressief!
Allah m3enna.

28-04-2006, 11:17

Citaat door latifa_soussia:
Ik heb nog niks bereikt van wat ik wou en deze topic maakt me dan ook depressief!
Hier nog zo'n geval

28-04-2006, 11:17

Citaat door _NooR_:
Dat was niet mijn bedoeling. Als het enige troost is, ik heb ook nog niet alles bereikt van wat ik had willen bereiken.

Groet,

NooR
dromen zijn er om naar toe te werken...

28-04-2006, 11:20
L7amdoelilah..hoewel ik nog behoorlijk jong ben heb ik al wel het een en ander van mijn lijstje kunnen schrappen

Vroeger wou ik lerares worden..well hell no, na mijn havo heb ik gekozen voor sjd. Ben nu 19 en 3de jaars l7amdoelilah, volgend jaar inshaALlah afstuderen en ben bereid om door te gaan (soms zie ik dat weer niet zitten )

Ik wilde altijd al mijn rijbewijs op mijn 18de halen..ewa gelukkig 2 maandjes voor mijn 19de verjaardag werd ik rijbevoegd

Trouwen? Ja, toen ik een jaar of 16 was..wou ik dat graag! Vraag me niet waarom, maar als ik eraan terug denk krijg k de kriebels.
Nu heb ik zoiets van, eerst school afmaken inshaAllah en wat daarna komt zie ik wel..

Koel wa7ed Allah yjiblo maytmenna inshaAllah

Liefs,
Loubi

28-04-2006, 11:21

Citaat door _NooR_:
Dat was niet mijn bedoeling. Als het enige troost is, ik heb ook nog niet alles bereikt van wat ik had willen bereiken.

Groet,

NooR
Geen probleem, zulke topics zijn af en toe erg nodig!




28-04-2006, 11:22

Citaat door Voorbijgangster:
Hier nog zo'n geval
Join the club!

28-04-2006, 11:23

Citaat door ~RealLove~:
Allah m3enna.
Gelukkig wel!

28-04-2006, 11:32


Ik heb al hamdloe wa shoekroe lilah veel dingen bereikt ( rijbwijs, diploma, werk, meer leren over mij geloof, al ben ik nog laaaang niet), maar mijn echte dromen moeten inshallah nog uitkomen. Ik zou graag iets voor de islam willen betekenen, ik voel dat ik hierin gefaald heb.

28-04-2006, 11:34

Citaat door latifa_soussia:
Join the club!
Ben de wanhoop nog niet nabij, gelukkig