Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Overig RODDELEN

SALIMAELB
23-01-2002, 14:24

Roddelen Waar liggen de talenten van ons Marokkanen Duidelijk nog niet in de studie en de banen Waar dan? Vertel mij als je het kan Zal ik je zeggen waar In het roddelen over elkaar Ja ja, we zijn de beste in praten over die en die en die En bereiken zo elke dag promotie De Islam keurt dit duidelijk af Dat deert hun niet, zij gaan gewoon door met hun geblaf Eerst lachen ze als ze bij je zijn Zodra je weg bent begint de roddeltrein Wayaw, zag je wat ze aan had Ze kan zo in een erotische mannenblad Ik weet dat ze mij niet mag Met haar nepschoenen en haar neplach Ik heb gehoord dat ze je wil opwachten na school En dan je wil gooien in het riool Tzzz ik heb schijt aan haar Ik vreet haar op rauw of gaar Ewaa, kijk hem die sukkel denkt dat hij wat is Gisteren zat ie nog in de bak als ik me niet vergis Heb je gehoord van Rachida en Mo Ze gaan trouwen in Marokko Heb je het gehoord; Rachida en Mo gaan scheiden Mo liet zich door een Zjifeth verleiden Wollah, het is gewoon zielig en triest Dat men hierdoor vrienden verliest Ik weet dat niet elke Marokkaan zo is Maar wanneer houdt het nou een keer op met dat gesis Vergeef me als ik generaliseer Maar het is toch zo tegen onze geloofsleer Moge Allah ons vergeven Voor alle zonden in dit leven

miss_tetouan
23-01-2002, 20:40
mooi, heel mooi!!! ciao!!

Tofu-in-de-fik
24-01-2002, 00:49
Hoedje af.........

pakdiehandtas
24-01-2002, 10:42
CHAPEAU!!! echt geweldig, zit alleen maar waarheid in.

SALIMAELB
10-02-2002, 00:17

Wayaaaw He Amserdam WEST-SIDE ik ben een jongen en heb dit gedichtje bedacht toen ik op stage was in het buitenland (Spanje) en in mijn laatste week niet veel meer te doen had. Ik zou het denk ik niet meer over kunnen doen, nu ik dit gedichtje lees vind ik hem ook wel goed, Ik zou zeggen beginnersgeluk... Beslema Fouad

Samiralover15
26-05-2004, 22:07
Dat is gewoon de waarheid, wallah goed geschreven... Groetjes

alhoceimachaima
27-05-2004, 17:36
:goedzo: mach'allah damzzz doet hem gataar:bril:

nadorita20
02-10-2006, 22:08
tbarkala mooi zeg:)!

___.MoUnIa.___
05-10-2006, 14:21
Superrrr! ;) Check je hoekje :o

Miss_Naouall
06-10-2006, 00:17
amien je hebt egt gelijk a goeja...:goedzo:

nador_mocro
06-10-2006, 15:02
mzjen. Goed hoor! Echt waar ga Zo door. Zelf in de moskee gebeuren DEze Dingen, het is niet NOrmaal,Deze Dingen Moeten echt Stoppen, En In de Moskee Roddelen Kan je beter niet doen!! Maar ga Zo door Met dichten, Masha-allah! Xjes Beslema En Succes(K)

xx0o0Bezet0o0xx
06-10-2006, 22:02
Mooi gedicht..!! Iedereen zegt dat roddelen niet goed is en keurt het allemaal af, Maar kom op zeg, je gaat mij toch niet wijs maken dat je nooit hebt geroddeld. Ik zou zeggen begin bij zelf. Want zelfs als je zegt dat ene fatima roddeld, dan ben jezelf die over haar roddeld. Het ligt heel gecompliceerd in elkaar.

Miis_Mocro_chik
17-10-2006, 10:33

Roddel Maar Praat Maar Maak Me Naam Bekent Laat Maar Zoem Dat Je 100% Fan Van Me Bent!