Bekijk volle/desktop versie : weight watchers

28-04-2006, 00:27
Ik zit eraan te denken om bij de weight watchers te gaan, om zo eindelijks eens wat af te vallen.
Maar nou vroeg ik me af of het ook echt wat is.
is er iemand die dat ook heeft gedaan en wat zijn jullie ervaringen ermee?
en hoe gaat het precies allemaal te werk?

28-04-2006, 15:33

niemand????????????

28-04-2006, 19:06
Ik ben geen lid van de weight watchers, maar heb wel het boekje gekocht. Twee vriendinnen van mij gaan wel iedere week en zij zijn beide veel afgevallen. Het is echt een kwestie van je eetpatroon aanpassen en je houden aan de regels van de ww. Ik ben in een week bijna drie kilo afgevallen!! Ik ben er erg tevreden over. Op de website kun je ook het boekje bestellen, maar je kan ook naar een bijeenkomst gaan zonder je aan te melden en dan wat spullen daar kopen!
Succes!!

29-04-2006, 00:18
ok dank je wel.
ik ben ook van plan om naar zo een bijeenkomst te gaan en dan kijken hoe en wat.
Maar was benieuwd of er mensen zijn die hier ervaring mee hebben.
Liefs

29-04-2006, 09:46

Als ik jou was zou ik geen lid worden hoor! Dat kost je iedere week iets van 9 euro, terwijl je het dus ook heel erg goed zelf thuis kunt doen. Het is wel handig om te gaan als je je er niet aan kunt houden. Ik kan het prima zelf en sport er ook zo'n 4 x per week bij. Je kunt vooraf aan de bijeenkomsten ook bijvoorbeeld snoepjes en thee en soepen kopen bij de ww.
Succes ermee en ik hoor wel hoe het gaat!!

Liefs sabina