Bekijk volle/desktop versie : hoeveel miskramen heb je achter de rug???



Pagina's : [1] 2 3

27-04-2006, 18:42
stem met de poll


je mag ook vertellen of het om een vroege stadium gaat of late
de eerste zwangerschap goed ging en daarna miskramen etc

27-04-2006, 18:46


1 keer en ik was 6 weken zwanger. ..

27-04-2006, 18:50
insallah is het daarna goed gegaan meid of zal je gezonde zwangerschappen meemaken.

Ik denk eerlijk gezegd als je een of meer miskramen achter de rug heb dat je meer beseft hoe bijzonder het is een kind te dragen, verliefd zijn op je zwangerschap, never klagen over de symptonen een moeder te zijn/worden...

misschien ook die miskramen wie weet...

27-04-2006, 21:28
ik heb al een zoon van 4 jaar, en was sinds 2 jaar bezig, in maart kwam ik er achter dat ik over tijd was en heb getest was zwanger!! ik was zoooo blij. en nu met tien weken kom ik te horen dat het hartje niet klopt. ik dacht dat ik droomde. vooral omdat ik helemaal niet bloed. ik mocht kiezen tussen een pil of curratage of hoe je het ook schrijft. maar de meeste adviseren me om er op te wachten tot het vruchtje zelf valt. ik bloed nog steeds niet. het is echt steeds een enge gedachte om naar de wc te gaan. maar dit is elmaktab. en ik hoop dat we spoedig worden beloond met een moglijke zwangerschap incha allah. allah sebbarna.

ik wens jullie ook heel veel sterkte!!!!!

27-04-2006, 21:32



Citaat door cherinaa:
ik heb al een zoon van 4 jaar, en was sinds 2 jaar bezig, in maart kwam ik er achter dat ik over tijd was en heb getest was zwanger!! ik was zoooo blij. en nu met tien weken kom ik te horen dat het hartje niet klopt. ik dacht dat ik droomde. vooral omdat ik helemaal niet bloed. ik mocht kiezen tussen een pil of curratage of hoe je het ook schrijft. maar de meeste adviseren me om er op te wachten tot het vruchtje zelf valt. ik bloed nog steeds niet. het is echt steeds een enge gedachte om naar de wc te gaan. maar dit is elmaktab. en ik hoop dat we spoedig worden beloond met een moglijke zwangerschap incha allah. allah sebbarna.

ik wens jullie ook heel veel sterkte!!!!!
Allah isbrek!!

Inshallah komt alles goed, en ben je gauw weer zwanger!

Vergeet niet dat je heel veel HASSANAT van Allah ta3la krijgt, inshallah!!

27-04-2006, 22:03
meid inshallah zal alles snel gaan en zal je geen pijn lijden en wens je een volgende gezonde zwangerschap!

27-04-2006, 23:27
dank jullie wel meiden voor jullie steun. ik wens mijn lotgenoten ook heel veel sbar en mogen we inchallah snel een gezond kindje krijgen.

28-04-2006, 07:52
2 maal 1 maal was ik 8 weken zwanger en de 2 de keer was ik 6 maand zwanger , ze is geboren en 10 min later gestorven

28-04-2006, 08:19
je gaat toch geen poll neerzettten over een miskraam??

28-04-2006, 08:23

Citaat door jolinde:
2 maal 1 maal was ik 8 weken zwanger en de 2 de keer was ik 6 maand zwanger , ze is geboren en 10 min later gestorven
Een dou3a voor mocro_girl moge allah t3ela je helpen ,ik weet niet precies wat ze heeft,maar wens haar veel sterkte

28-04-2006, 08:46

Citaat door lieve_meid:
Een dou3a voor mocro_girl moge allah t3ela je helpen ,ik weet niet precies wat ze heeft,maar wens haar veel sterkte
chokran hbiba en ameen , ze heeft kanker aan haar eierstokken

28-04-2006, 09:34

Citaat door islamia22:
je gaat toch geen poll neerzettten over een miskraam??
hoezo niet... degenen die niet willen reageren hoeven ook niet te reageren.

28-04-2006, 09:36


Sorry dat ik het zeg maar ik vind je echt een raar mens!


.:UcA:.

28-04-2006, 10:52

Citaat door bonbon:
ah wat erg, echt goed dat het in je ot staat zodat we erop gewezen word.
ik ga insahallah doe'a doen voor haar.
chokran hbiba

28-04-2006, 10:54

Citaat door jolinde:
chokran hbiba
is het minste wat we kunnen doen

Pagina's : [1] 2 3