Bekijk volle/desktop versie : een prachtige heren pak voor de wat slankere bruidengoms



27-04-2006, 15:55
hallo dames en heren ik heb een hele mooie herenpak de fot komt er heel snel aan... het is een hele mooie nette pak de mode van nu met een prachtige witte bloese eronder de pak is zwart en gestreept met witte dunne lijnen.

en valt mooi over het taile.
het is een maatje S en splinter nieu 1 keer gedragen de huur prijs is 75 euro inclusiefstomerij en strijken.

DAMES HET IS HEEEL GOEDKOOP ZORG ER VOOR DAT OOK JE BRUIDENGOM HET MIDDELPUNT VAN JE ONVERGETELIJKE AVOND WORDT! voor meer info ben ik te berijken op de tellefoonummer
0638046022

27-04-2006, 15:57


heb je een foto dan ik ben ook oop zoek naar een pak voor mijn mannetje en hij heeft maatje L. weet je anders niet waar ik kan zoeken ofzo

alvast bedankt

27-04-2006, 16:00
het is wel een maatje s/m, maar als hij l heeft past hij er volgens mij ook wel net in in iedergeval er komt een foto en dan kan je zelf een beetje schatten of hij er in past anders kan ik je helaas niet helpen meid,. maar de kans is wel groot dat het past

27-04-2006, 16:00
Hbe je toevallig ook een kleine maat bruidsjurk te koop of te huur.

wa salam

27-04-2006, 16:04



Citaat door xlintjex:
het is wel een maatje s/m, maar als hij l heeft past hij er volgens mij ook wel net in in iedergeval er komt een foto en dan kan je zelf een beetje schatten of hij er in past anders kan ik je helaas niet helpen meid,. maar de kans is wel groot dat het past
is goed dan wacht ik op de foto maar waar heb je die pak vandaan dan ken je me niet verwijzen naar een site of winkel die pakken verkopen want ik zoek ook een voor mijn broer haha


soukran

27-04-2006, 16:06
die pak is gekocht uit belgie en het was niet een leuk prijsje om je ernaar te verwijze, maar mocht je tog eentje wilen dan kan je gwn naar een modewinkel gaan bijv. WE MAN