Bekijk volle/desktop versie : Vraagje over Begrir



Pagina's : [1] 2

27-04-2006, 12:44
Ik had gehoord dat je het in een pizzapan moest maken, maar dat heb ik niet, kan het ook in een gewone koekenpan?
En zoja, moet je dan elke keer dat je een nieuwe maakt, een klontje boter in de pan doen ? Of moet dat er helemaal niet bij ?

27-04-2006, 12:47



Citaat door Sierra_Savannah:
Ik had gehoord dat je het in een pizzapan moest maken, maar dat heb ik niet, kan het ook in een gewone koekenpan?
En zoja, moet je dan elke keer dat je een nieuwe maakt, een klontje boter in de pan doen ? Of moet dat er helemaal niet bij ?
Nee niet in pizzapane maar in een koekenpan met anitbaklaag erg belangrijk anti baklaag anders mislukkenze!!

Ik doe altijd zo me koekenpan vet ik in met een keukenpapier met wat olijfolie.(je proeft die olijfolie bijna niet in de begrir heel lichtjes insmeren)Dan de beslag erin en bakken...De volgende pak je je koekenpan doe je onder de koude kraan en met een theedoek maak je je pan weer schoon en vet je weer beetje in met servet zo doe je elke keer tot je klaar bent...HEt koud maken van de pan is voor dat je de beslag erin doet en niet meten gaat aanbakken anders krijg je geen gaatjes succes meid!!

27-04-2006, 13:10
oke dank je

kan je ipv olijfolie ook zonnebloemolie gebruiken?

27-04-2006, 13:16
K doe het in Koekenpan van Tefal,
die zijn heel goed,
ik smeer niks in de koekenpan,
elke keer alles je 1 bergrii heb gemaakt , moet je buitenkant van Koekenpan met koude water wassen , en dan drogen en weer op de vuur zetten,

27-04-2006, 13:17


Meid je hoef niks te smeren ,
mr je moet wel Tafel koekenpan, gebruiken,
recept heb Rianahh ..
zijn echt lekker,

27-04-2006, 13:36
Meid wil je weten over bergrirr moet je aan Riannah vragen , die weet veel ...
Succes

27-04-2006, 16:28

Citaat door Sierra_Savannah:
oke dank je

kan je ipv olijfolie ook zonnebloemolie gebruiken?
Je hoeft er niks op te smeren maar ik doe wel met olijfolie vind me man heel lekker dat lichte smaak van olijfolie erin (niet veel want dan is het te overheersend!) je kan ook een stukje boter doen als je dat lekker vind maar het hoeft niet perse!!en zoals ik zei dat je je pan koud moet maken en een goede koekenpan met antibaklaag hoeft niet perse tefal te zijn bak ze bassah7a

27-04-2006, 16:29
nee dat hoeft niet tefal te zijn, mr die zijn de beste !!

27-04-2006, 16:30

Citaat door dolfijn1977:
nee dag hoeft niet tefal te zijn, mr die zijn de beste !!
Dag?

27-04-2006, 16:32
was foutje ...

27-04-2006, 16:33

Citaat door dolfijn1977:
nee dag hoeft niet tefal te zijn, mr die zijn de beste !!
Ik vind tefal ook de beste en heb ook van tefal heb er een van la chef van de blokker moet zeggen die is ook wel oke.

27-04-2006, 16:33

Citaat door dolfijn1977:
Bey bey

27-04-2006, 17:17



Citaat door ceuta:
Je hoeft er niks op te smeren maar ik doe wel met olijfolie vind me man heel lekker dat lichte smaak van olijfolie erin (niet veel want dan is het te overheersend!) je kan ook een stukje boter doen als je dat lekker vind maar het hoeft niet perse!!en zoals ik zei dat je je pan koud moet maken en een goede koekenpan met antibaklaag hoeft niet perse tefal te zijn bak ze bassah7a
me moeder smeert ze ook altijd in met een beetje zonnebloem olie.

28-04-2006, 07:51

Citaat door ceuta:
Ik vind tefal ook de beste en heb ook van tefal heb er een van la chef van de blokker moet zeggen die is ook wel oke.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik mijn baghrir bak in een mega oude koekepan, waarvan de anti aanbak laag al jaren is versleten
maar ze lukken nog steeds perfecto

28-04-2006, 09:50

Citaat door Riannah:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik mijn baghrir bak in een mega oude koekepan, waarvan de anti aanbak laag al jaren is versleten
maar ze lukken nog steeds perfecto
Ewa maar jij bakt ze ook super tbarkallah alik zien er kei mooi uit

Pagina's : [1] 2