Bekijk volle/desktop versie : Wil graag advies van jullie, HELP



27-04-2006, 11:31
Lieve mensen,

Graag zou ik advies van jullie willen hebben, want zelf weet ik het ook niet meer!

Ik ken een leuke jongen al ruim 9 maanden (voorheen kende ik hem ook alleen groette we elkaar). Hij zei dat hij me leuk vond en het was wederzijds.
De eerste paar maanden was hij zo gehaast en wou zo snel mogelijk trouwen, ik hield me gewoon rustig, hij bekogelde met smsjes en telefoontjes en dat hij me echt wou. Maar de afgelopen maanden is het zo stil, ik kom hem niet meer tegen en hij bel, we sturen elkaar heel af en toe een smsje. Hij heeft zelf wel wat problemen: zoals ontslag, ziekte en problemen thuis, daar heb ik alle begrip voor maar in de tussentijd wordt ik het wel zat. Iedere maand zegt hij tegen me "ja" volgende maand komen we je hand vragen!

Wat denken jullie hiervan??
Wat zal ik voor stap ondernemen??

Alvast bedankt voor het lezen en groetjes!

27-04-2006, 11:45


je moet in ieer geval niet achter hem aan! zeg maar dat hij je niet aan het lijntje kan houden, eerst zien dan geloven

27-04-2006, 11:47
Beetje begrip is op zn plaats meid....

27-04-2006, 11:47
Wilde die zo snel mogelijk trouwen is het weer niet goed
Nu is het te laat, lekker voor je

27-04-2006, 11:47


Nou zeg tegen hem dat hij je een datum MOET geven wanneer hij om je hand komt vragen. Een datum die voor jullie beide schikt. En als jullie eenmaal hebben afgesproken dat hij dan komt, dan moet hij ook komen. Want anders (dit moet je zeggen) anders dan is het afgelopen. Je bent het zat om iedere keer te moeten wachten op iets wat niet komt.

27-04-2006, 11:49

Citaat door Shanaaz:
Beetje begrip is op zn plaats meid....
Heeft ze (denk ik) ook, maar valse hoop iedere keer is niet iets waar zij op wacht. Als hij van zichzelf weet dat hij er nog niet klaar voor is om wat voor redenen dan ook, dan moet hij dat eerlijk zeggen.

En niet iedere maand zeggen dat hij de volgende maand komt.

27-04-2006, 11:53

Citaat door MissGangsta:
Heeft ze (denk ik) ook, maar valse hoop iedere keer is niet iets waar zij op wacht. Als hij van zichzelf weet dat hij er nog niet klaar voor is om wat voor redenen dan ook, dan moet hij dat eerlijk zeggen.

En niet iedere maand zeggen dat hij de volgende maand komt.
Ja maar ze zegt zelf: ziekte,ontslag enzo....misschien wil ie eerst een nieuwe baan...je weet zelf dat ouders er niet makkelijk over zullen doen als ze weten dat ie geen baan heb....

27-04-2006, 11:58

Citaat door Shanaaz:
Ja maar ze zegt zelf: ziekte,ontslag enzo....misschien wil ie eerst een nieuwe baan...je weet zelf dat ouders er niet makkelijk over zullen doen als ze weten dat ie geen baan heb....
Ja dat klopt en ik zou daar ook begrip voor hebben. Maar hij moet niet iets beloven wat hij niet waar kan maken snap je? Hij weet dat hij nog van alles moet regelen voordat hij om haar hand gaat vragen, dan moet hij eigenlijk zeggen: luister schat, ik kom wel om je hand vragen maar niet nu. Ik moet eerst een nieuwe baan zoeken (bijvoorbeeld) en dan kom ik

27-04-2006, 12:01

Citaat door MissGangsta:
Ja dat klopt en ik zou daar ook begrip voor hebben. Maar hij moet niet iets beloven wat hij niet waar kan maken snap je? Hij weet dat hij nog van alles moet regelen voordat hij om haar hand gaat vragen, dan moet hij eigenlijk zeggen: luister schat, ik kom wel om je hand vragen maar niet nu. Ik moet eerst een nieuwe baan zoeken (bijvoorbeeld) en dan kom ik
Maar ze weet dat toch..en soms zijn bepaalde onderwerpen niet leuk om het erover te hebben...vooral als het gevoelig ligt...want ik zelf denk dat zijn ontslag hem wel in de weg zal staan als hij om haar hand gaat vragen....

27-04-2006, 12:02
alles op zen tijd...waarom zo gehaast?

27-04-2006, 12:04
Zijn eer staat op het spel.

27-04-2006, 12:49
Harstikke bedankt voor jullie snelle reacties, echt waar!
Iedereen legt het uit om zijn eigen manier, dat vindt ik heel leuk en intressant om te lezen!

Maar een vraagje aan de JONGENS (meisjes mag ook natuurlijk) wat zouden jullie doen als het ging om ontslag (einde contract) en slopende ziekte. Dat hij ziek is vindt ik geen enkel probleem en dat heb ik hem ook verteld, maar hij zegt dat hij me niet lastig wil vallen met zijn ziekte.

Zijn familie ken ik ook alleen wil ik me daar niet bij mengen en ook geen vragen stellen!

Tot ziens,

doeg