Bekijk volle/desktop versie : kan niet koken



23-05-2003, 13:36
heyyyyyyyyy
ik kan niet koken.me moeder zegt altijd je kunt niet eens koken hoe wil je het later doen als je man een maaltijd op tafel wil zien,dan zeg ik we
gaan wel buiten eten.maar ja ik heb toch liever marokaans eten en ik denk me man later ook.wie van julie kan er ook niet koken.

23-05-2003, 14:15


ahhahah
Ik ook ik ben een ramp met het huishouden, stel je schoonfamilie komt op bezoek? Dan kan je niet even naar de FEBO!!!!
Toch maar aan een cursus marokkaans koken voor DUMMIES beginnen!!

23-05-2003, 14:32
ja dat denk ik ook.alleen ik heb het druk met school en ik werk ook nog.maar ja in marokko ga ik het wel leren.
xxxxxxxxxxx

23-05-2003, 16:57
Nou dan kookt jullie man toch? En dan beloof jij altijd af te wassen.

10-06-2003, 12:17



Citaat:
Origineel gepost door tonk
Nou dan kookt jullie man toch? En dan beloof jij altijd af te wassen.

12-06-2003, 20:20
weeyow als ik ga koken ik brand de hele boel af hahahahaha! maar mn zus kan wel heerlijk koken! xxxlamia

15-06-2003, 16:38
Nou koken,

Het is gewoon een kwestie van de tel pakken en bestellen, erg joh, maar wat wil je als je al heel lang alleen woon,nalatigheid gewoon

Beslamma

17-06-2003, 13:08
ik ben 16 en kan koken

al zeg ik hetzelf en mn mama zeg dat ook

Ik leer dan ook proffesioneel koken op school

18-06-2003, 19:18

Citaat:
Origineel gepost door PUNJABI
vrouwen die niet kunnen koken dat zijn toch geen vrouwen meer
Hahaha jij bent ALTIJD hard

20-06-2003, 16:28
hallo meiden,

jullie zeggen dat jullie niet kunnen koken?
Nou ik vind dat iedereen kan koken, maar je moet er de moeite voor doen.
Ik moest vroeger van me ma de keuken in anders kreeg ik gewoon een paar klappen, maar nu is het wel mooi meegenomen.
Ik ben al 5 jaar getrouwd en mijn man kon in t begin ook niet koken maar nu wel.
Dus als je wilt leren koken, dan begin maar eens in de keuken met je mamma of zus........
Wat je ook kunt doen is een recept vragen en die uitproberen.
Je hebt er straks alleen maar baat mee wanneer je getrouwd bent?


bye, bye lieve meiden
groetjes van sousialll

20-06-2003, 17:18
ik zeg dat ik WEL kan koken

proffesionele kokchef in de koezina

a la algerien

20-06-2003, 20:30
Elke dag een omeletje of pizza hé

21-06-2003, 20:47


ja wilie haha ik heb ook un tante die is 23 en dei kan niet koken en als ik an haar vraag hoe ga je dat dan doen als je getrouwt bent seg se JA DAT IS ZIJN PROBLEEM NIET DIE VAN MIJ
eey meiden beter gaan jullie leren koken wallah denk je dat je moeder er later nog is ik bedoel zij heeft ook haar eigen huisje dus ga knokken meiden VOOR WAT HOORT WAT

21-06-2003, 21:57
dag iedereen ik ben er na lange tijd weer ik ben nu ook met een nadere naam deze gebruik ik niet zo vaak,maar bedankt voor julie reactie.
ik heb nu al een paar keer eten gamaakt omdat ik nu vakantie heb.want meestal moet ik savonds werken.xxxxxxxxxxxx iedereen van me

04-07-2003, 00:00

Citaat:
Origineel gepost door maroc_thugangel
weeyow als ik ga koken ik brand de hele boel af hahahahaha! maar mn zus kan wel heerlijk koken! xxxlamia
EY ZUSJE THANXXXXXXXXXXXXX
wEET JE NOG DIE RIJST DIE ZOUTE HAHAHAHAHA DIE WAS NIET LEKKER HAHAHAH DIE H HAD OPGEGETEN DAMN WAT HEBBEN WE TOEN GELACHEN OP HET BALKON ZEG.
MAAR KOKEN IS WEL LEUK MET JOU WANT JIJ MOET ALTIJD OPRUIMEN HAHAHHAAHAHA.....

XXXXXX YOUSSRA