Bekijk volle/desktop versie : geef me 1 reden om te trouwen



Pagina's : [1] 2

26-04-2006, 14:00
ik heb er een beeld over dat het dus egt saai lijkt eerste jaar is het leuk maar daarna tog niet meer ik weet het niet maar ik denk het...........

26-04-2006, 14:01



Citaat door lallafatosa:
ik heb er een beeld over dat het dus egt saai lijkt eerste jaar is het leuk maar daarna tog niet meer ik weet het niet maar ik denk het...........
Onderdeel van het geloof


26-04-2006, 14:02
lekker s e x en
kindjes maken
samen slapen
leuke dingen doen

26-04-2006, 14:02
Trouwseizoen is weer begonnen

26-04-2006, 14:02



Citaat door sa_mira:
Onderdeel van het geloof

ja als ik ooit trouw is het alleen omdat het de helft van je geloof vervult....

26-04-2006, 14:03

Citaat door CandyShop20:
lekker s e x en
kindjes maken
samen slapen
leuke dingen doen
wat voor leuke dingen doen???????????

26-04-2006, 14:04

Citaat door lallafatosa:
wat voor leuke dingen doen???????????
dat rijtje dat ze opnoemde waren haar leuke dingen en haar oven staat op 1 miljoen graden heb ik het idee

26-04-2006, 14:05

Citaat door lallafatosa:
ja als ik ooit trouw is het alleen omdat het de helft van je geloof vervult....


Je moet trouwen uit liefde voor Allah

26-04-2006, 14:06
samen leuke dingen doen
vakantie
winkelen
uit eten
wat jij wil
ik hou van andere leuke dingen als jij misschien
maar dan kan je dat op een hallal manier doen
als je het altijd stiekem moet gaan doen met een vriendje ofzo lijkt me niet echt een prettig gevoel

26-04-2006, 14:07

Citaat door sa_mira:


Je moet trouwen uit liefde voor Allah
idemdito

26-04-2006, 14:10
trouwen is toch het mooiste wat er is ..
je trouwt om je leven met iemand te delen , die er altijd voor je zal zijn .. met wie je samen je toekomst opbouwt ..
en je een gezinnetje gaat opbouwen .. kinderen krijgen .. die zien opgroeien en uiteindelijk na lange tijd kleinkindjes krijgen ..

26-04-2006, 14:12
Er is geen reden.

26-04-2006, 14:12



Citaat door hulpgevraagd:
trouwen is toch het mooiste wat er is ..
je trouwt om je leven met iemand te delen , die er altijd voor je zal zijn .. met wie je samen je toekomst opbouwt ..
en je een gezinnetje gaat opbouwen .. kinderen krijgen .. die zien opgroeien en uiteindelijk na lange tijd kleinkindjes krijgen ..
ja dat is wel leuk maar je gaat je ouders tog missen en je krijgt veel verantwoordlijk heid je word egt de vrouw in huis terwijl ik nu de kleuter in huis ben hahahaha

26-04-2006, 14:16
ja, maar je ouders kun je bezoeken .. en jou ook .. en tuurlijk word je de vrouw in huis, maar mocht je daar tegenop zien .. moet je een man zoeken die ook heel erg in huis helpt .. ken iemand haar man die is echt een huismannetje .. houdt v koken en opruimen is iets wat gewoon in hem zit . . haha echt grappig om te zien ..
Maar ik denk dat je niet moet zoeken naar een reden .. Ik denk dat je gewoon nog niet iemand bent tegengekomen waarvan je zegt daar wil de rest van mijn leven bij blijven .. wanneer je die persoon tegen komt geloof me dan zoek je niet meer naar een reden .. dan heb je er al 100en gevonden

26-04-2006, 14:19

Citaat door hulpgevraagd:
ja, maar je ouders kun je bezoeken .. en jou ook .. en tuurlijk word je de vrouw in huis, maar mocht je daar tegenop zien .. moet je een man zoeken die ook heel erg in huis helpt .. ken iemand haar man die is echt een huismannetje .. houdt v koken en opruimen is iets wat gewoon in hem zit . . haha echt grappig om te zien ..
Maar ik denk dat je niet moet zoeken naar een reden .. Ik denk dat je gewoon nog niet iemand bent tegengekomen waarvan je zegt daar wil de rest van mijn leven bij blijven .. wanneer je die persoon tegen komt geloof me dan zoek je niet meer naar een reden .. dan heb je er al 100en gevonden
hahaha leuk joh maar heb je mooi gezegd iemand heeft mij gevonden hoor en ben er achter gekomen dat ik ook niet zonder hem kan maar goed we zien wel wat de tijd brengt gair insa.allah

Pagina's : [1] 2