Bekijk volle/desktop versie : Bestaat liefde?



Pagina's : [1] 2 3

26-04-2006, 11:06
Bestaat liefde? Of is het opgekropte lust die na een paar jaar verdwijnt??

26-04-2006, 11:07


liefde en lust zijn verschillende dingen

26-04-2006, 11:08
liefde bestaat maar je weet pas of het echt is als je het niet meer hebt...

26-04-2006, 11:14

Citaat door happy1:
liefde bestaat maar je weet pas of het echt is als je het niet meer hebt...
Ik weet hoe je je Voelt schat

26-04-2006, 11:15


Liefde bestaat en mijn opa's en oma's zijn daar het levende bewijs van!

Echt 2 schattige koppels

26-04-2006, 11:16

Citaat door missrahima:
Ik weet hoe je je Voelt schat
uhm dus we verkeren in de dezeldfe situatie?! welke stappen heb jij al ondernomen?

26-04-2006, 11:16
Liefde bestaat echt!

Ik weet hoe het voelt als je partner weg moet voor een lange/korte tijd bijv. marokko en hij/zij is niet meer bij je. je hoort alleen haar/zijn stem. Je krijgt een brok in je keel. JE wilt hem/haar voelen. Je mist hem/haar. Zo'n pijn in je hart. En je hoort de stem van je partner langzaam stiller worden. En zeggen dat diegene ook veel avn je houdt en je erg mist.

En dan zijn ze weer samen en je springt in de lucht. Je geeft je partner een dikke zoen en verheerlijkt hem/haar met een uitgebreidt ontbijt en samen op de bank weer even bijkomen. Opstaan samen snel opruimen en gezellig de dag samen doorbrengen.

Als hij/zij er ook maar even niet is en je voelt al pijn dan weet je dat je liefde echt is.

26-04-2006, 11:22

Citaat door happy1:
uhm dus we verkeren in de dezeldfe situatie?! welke stappen heb jij al ondernomen?
Ja Meid het is bijna 3 weken geleden dat het over is we hadden zo veel in ons hoofd dat we wouden doen ZIJN moeder wou me zo graag zien we zouden na de zomer gaan Verloven maar 3 weken terug zei die tegen mij lieverd ik wil je dit eigelijk niet zeggen maar Ik voel niets meer voor je

26-04-2006, 11:25

Citaat door nurita:
liefde en lust zijn verschillende dingen
Nou Marokkanen halen ze wel eens door elkaar....vooral dames...

26-04-2006, 11:27

Citaat door missrahima:
Ja Meid het is bijna 3 weken geleden dat het over is we hadden zo veel in ons hoofd dat we wouden doen ZIJN moeder wou me zo graag zien we zouden na de zomer gaan Verloven maar 3 weken terug zei die tegen mij lieverd ik wil je dit eigelijk niet zeggen maar Ik voel niets meer voor je
Typisch Marokkaanse actie....spelen tot hij er genoeg van krijgt en dan netjes trouwen volgens het boekje...

26-04-2006, 11:29

Citaat door WieOWie:
Typisch Marokkaanse actie....spelen tot hij er genoeg van krijgt en dan netjes trouwen volgens het boekje...
Nee we zouden echt verloven zijn moeder wou mij zien en hij vroeg me ook om langs ze ouders huis te gaan maar durfde niet en ben toen ook niet gegaan ik zei komt nog wel en nu heb ik spijt wolah

26-04-2006, 11:30

Citaat door missrahima:
Ja Meid het is bijna 3 weken geleden dat het over is we hadden zo veel in ons hoofd dat we wouden doen ZIJN moeder wou me zo graag zien we zouden na de zomer gaan Verloven maar 3 weken terug zei die tegen mij lieverd ik wil je dit eigelijk niet zeggen maar Ik voel niets meer voor je
ik ook ik wilde aandacht toen maakte ik het voor de 10000000keer uit... ik d8 nu krijg ik aandacht net als altijd, maar welloe hij heeft mij door..

ik weet een ding zeker en dat is dat ik hem terug wil en jij? laat je het zomaar gaaan?

26-04-2006, 11:31



Citaat door WieOWie:
Nou Marokkanen halen ze wel eens door elkaar....vooral dames...
ja mannen hebben nooit lust

26-04-2006, 11:33

Citaat door missrahima:
Nee we zouden echt verloven zijn moeder wou mij zien en hij vroeg me ook om langs ze ouders huis te gaan maar durfde niet en ben toen ook niet gegaan ik zei komt nog wel en nu heb ik spijt wolah
Wat voor een NEPMAROKKAAN is die ex van jou? Sinds wanneer gaan meisjes langs bij de ouders van de jongen? Heeft hij geen benul van de Marokkaanse tradities? HIJ moet met ZIJN ouders bij JOUW ouders langskomen om je hand te vragen en zoiets als "zijn moeder wil me zien" is ONZIN !!!

26-04-2006, 11:33

Citaat door happy1:
ik ook ik wilde aandacht toen maakte ik het voor de 10000000keer uit... ik d8 nu krijg ik aandacht net als altijd, maar welloe hij heeft mij door..

ik weet een ding zeker en dat is dat ik hem terug wil en jij? laat je het zomaar gaaan?
Hij houd zeker van je meid en komt op een dag terug vraag aan zijn vrienden of die nog gevoels heeft voor je dan weet het zeker Ik laat hem zeker niet gaaan het zegt al genoeg hIJ PROBEERT mij te bellen wat betekend dat ??? Maar eens ding zal ik hem zeker duidelijk Maken met mijn hartje kan je niet spelen het is breekbaar Ik ga inschallah volgende week naar me vriendine ze werk waar hij ook werkt en daar kom ik hem wel tegen ik ga niet praten maar ik ga kijken hoe die reageert

Pagina's : [1] 2 3