Bekijk volle/desktop versie : Thuis niet kunnen eten tijdens zwangerschap..



26-04-2006, 11:02
Wie van de dames had dit ook, dat je thuis bijna geen hap door je keel krijgt en dat alles vies smaakt, flauw niet lekker dus en als ik ergens anders ben smaakt het veel lekkerder allemaal, ik heb de laastste dagen niet thuis ontbeten...lukt niet


Raar he

En dit is nog maar het begin,

26-04-2006, 11:17


had en heb ik ook meid.. nog steeds.. op mijn werk eet ik niets.. nu eet ik opeens groente en geen vettige dingen en thuis eten vind ik ook niet lekker meer uit de diepvriez al helemaal niet.. ik zit snel vol..

ik eet tomaten komkommer sinasappel brood gaat heel moeilijk door mijn keell... cola enzo lus ik niet meer meer gezonde dranken wel beter.. maar ik ben vrij dun dus wil eigenlijk aankomen

26-04-2006, 11:18
ik ben ook snel aan het lopen stressen

ik huil veel en dan kan ik echt veel tranen krijgen mijn man zegt dan zooo jij hebt echt veel tranen houdt maar niet op

26-04-2006, 11:20
Ik had dit echt mijn hele zwangerschap door.. in mijn huis kon ik geen etensgeur ruiken.. meskien mijn man mocht niet koken, we gingen altijd naar me schoonmoeder of uit eten.. Het was echt een dure periode

26-04-2006, 11:24


in het begin was ik helemaal gek van bamiblokken en patatje speciaal!!!! nou liefts elke dag..
ja en inderdaad thuis eten dat trok mij helemaal niet!!!!
maar dta is nu weg.. ik kook nu gewoon en vind alles lekker... zeker als ik honger heb.. en geloof me eetlust nu.. ppff zo erg.. na een half uurtje heb ik alweer trek in iets .. enne waterijsjes. mmmmmmmmmmmmmmmm

26-04-2006, 11:30
inchallah zal bij mij ook mijn eetlust ook meer worden

26-04-2006, 11:32
Ja ik had echt een serieuze chocoladeverslaving maar chocola nu echt niet...
En ik heb het idee dat het huis steeds vies en rommelig is en ook al ruim ik op blijft het voor mijn gevoel hetzelfde....

26-04-2006, 11:34
ik heb dat de eerste 10 weken ook gehad. Ik belde mijn moeder of mijn schoonmoeder en zei waar ik zin in had en dat maakten ze dan voor me. Nu gaat het weer goed alhamdoulilah..

26-04-2006, 11:43
Ik lust eigenlijk niets meer. Ik heb echt super honger en ben tegelijkertijd weer misselijk! In één woord ellende. Ik eet veel crackers en cherrytomaatjes zo uit een bak met een beetje zout.

26-04-2006, 11:44
ooh ja.. of tamarakt.. je weet wel dat marokkaanse "'erwtensoep'
moest mijn schoonzusje voor me maken.. anders niet.. belde ik haar.. wil je aub dat voor me maken...

26-04-2006, 11:48

Citaat door nadine26:
Ik lust eigenlijk niets meer. Ik heb echt super honger en ben tegelijkertijd weer misselijk! In één woord ellende. Ik eet veel crackers en cherrytomaatjes zo uit een bak met een beetje zout.
Dit herken ik, ik heb honger maar kan niet eten, en terwijl ik normaal gesproken van zoete dingen houd heb ik daar nu totaal geen behoefte aan...

Hmm ik heb nu wel zin in tomaatjes

26-04-2006, 11:48

Citaat door stresskip:
Ja ik had echt een serieuze chocoladeverslaving maar chocola nu echt niet...
En ik heb het idee dat het huis steeds vies en rommelig is en ook al ruim ik op blijft het voor mijn gevoel hetzelfde....
Zo'n schoonmaak ziekte krijg je later op de zwangerschap ook.. ik kon wel de heledag door blijven gaan, als me man me niet op de bank trok dan bleef ik doorgaan zonder te rusten

26-04-2006, 11:53



Citaat door stresskip:
Dit herken ik, ik heb honger maar kan niet eten, en terwijl ik normaal gesproken van zoete dingen houd heb ik daar nu totaal geen behoefte aan...

Hmm ik heb nu wel zin in tomaatjes
Weet je hoe lekker? Gisteren had ik avocado in stukjes gesnedfen met cherrytomaatjes, zout, olie en azijn....Dit om 12 uur snachts hé!

26-04-2006, 12:27

Citaat door nadine26:
Weet je hoe lekker? Gisteren had ik avocado in stukjes gesnedfen met cherrytomaatjes, zout, olie en azijn....Dit om 12 uur snachts hé!
Hmm shahitini... ik ga nu naar moeders daar lekker eten!!

26-04-2006, 12:30
ik eet ook steeds van die cherrytomaatjes geen zin in vettige troep...