Bekijk volle/desktop versie : Vakantie komt eraan, meisjes worden uitgehuwd



Pagina's : [1] 2

26-04-2006, 09:18
Nu dat de zomer dichterbij komt hoor ik hier vaak zeggen van meisjes dat ze MOETEN trouwen van hun vader met een neef of een kennis van de familie.
Ik begrijp niet hoe dat hoe dat ouders hun dochters kunnen verplichten om te trouwen. AlhamdoelilAllah zijn mijn ouders zo niet maar ik denk wel aan mijn zusters die geen keus hebben, Moge Allah hen bijstaan en steuen. Amien.
Nu heb ik deze topic geopent voor al de meisjes te steunen die dit jaar moeten trouwen tegen hun zin.
Alle verhalen en reacties zijn welkom.

26-04-2006, 09:21


Wie zegt dat jongens niet worden uitgehuwelijkt?



26-04-2006, 09:23

Citaat door Jihane22:
Nu dat de zomer dichterbij komt hoor ik hier vaak zeggen van meisjes dat ze MOETEN trouwen van hun vader met een neef of een kennis van de familie.
Ik begrijp niet hoe dat hoe dat ouders hun dochters kunnen verplichten om te trouwen. AlhamdoelilAllah zijn mijn ouders zo niet maar ik denk wel aan mijn zusters die geen keus hebben, Moge Allah hen bijstaan en steuen. Amien.
Nu heb ik deze topic geopent voor al de meisjes te steunen die dit jaar moeten trouwen tegen hun zin.
Alle verhalen en reacties zijn welkom.
Het is inderdaad een schandalig iets..

Onwetende ouders die hun dochters (soms ook zonen) uithuwelijken! Verschrikkelijk gewoon! Moge Allah hen bijstaan en hen de sabr geven die ze nodig hebben! Er is geen enkel excuus voor zo'n daad..

Allah yhdi ma gle9!

26-04-2006, 09:24
Jou overdreven verhaal staat kwantitatief in schril contrast met:

HET IS ZOMER....OUDERS HOUDEN HUN HART WEER VAST!!!! HUN DOCHTERS LOPEN ER STEEDS NAAKTER EN NAAKTER BIJ! VRIENDJES 3LA ZED!!
WAT EEN PIJN VOOR DIE OUDERS!!!

Ik begrijp niet dat meisjes hun ouders dat aan kunnen doen...waarom naakt lopen met Ali en Gino? Geen respect voor hun ouders en zichzelf...vind je het gek dat die ouders hun dochter snel getrouwd zien? Zijn ze eindelijk van hun af....dan is het verantwoordelijkheid van hun man.......

Meyemmie a thihramien meyemmie?

26-04-2006, 09:24



Citaat door Refk_83:
Wie zegt dat jongens niet worden uitgehuwelijkt?




Wel triest hoor dat je je kind dat aan kan doen! en de meeste huwelijken duren niet langer dan een jaar! SPIJTIG

26-04-2006, 09:25
Sorry, voor jongens ook.
Maar je moet wel toegeven dat het veel vaker bij meisjes gebeurd.

26-04-2006, 09:26

Citaat door SHOUF_CHA8786:


Wel triest hoor dat je je kind dat aan kan doen! en de meeste huwelijken duren niet langer dan een jaar! SPIJTIG
Ik denk dat eerder die andere huwelijken zogenaamde vriend / vriendin huwelijken maar een paar maanden duren

26-04-2006, 09:27

Citaat door Ahmitchar:
Ik denk dat eerder die andere huwelijken zogenaamde vriend / vriendin huwelijken maar een paar maanden duren
Dat ook, maar ja sommige trouwen tegen hun zin in en dan gaan ze raarste dingen doen en tjah er komt ruzie roddels en dan besluit de man om toch van haar te schieiden...

26-04-2006, 09:28
Ben op mijn 15e als aan mijn nicht in Arif uitgehuwelijkt. Ik wil niet, maar word gedwongen.

26-04-2006, 09:29

Citaat door Ahmitchar:
Jou overdreven verhaal staat kwantitatief in schril contrast met:

HET IS ZOMER....OUDERS HOUDEN HUN HART WEER VAST!!!! HUN DOCHTERS LOPEN ER STEEDS NAAKTER EN NAAKTER BIJ! VRIENDJES 3LA ZED!!
WAT EEN PIJN VOOR DIE OUDERS!!!

Ik begrijp niet dat meisjes hun ouders dat aan kunnen doen...waarom naakt lopen met Ali en Gino? Geen respect voor hun ouders en zichzelf...vind je het gek dat die ouders hun dochter snel getrouwd zien? Zijn ze eindelijk van hun af....dan is het verantwoordelijkheid van hun man.......

Meyemmie a thihramien meyemmie?
Dat is een andere zaak, ik heb het over meisjes die niks verkeerd doen en toch worden ze uitgehuwd zonder hun mening te vragen.

26-04-2006, 09:29

Citaat door Refk_83:
Ben op mijn 15e als aan mijn nicht in Arif uitgehuwelijkt. Ik wil niet, maar word gedwongen.
Als ze maar koken zeg ik altijd

26-04-2006, 09:30

Citaat door Jihane22:
Dat is een andere zaak, ik heb het over meisjes die niks verkeerd doen en toch worden ze uitgehuwd zonder hun mening te vragen.
Ja dat vertelt hij toch ook de ouders zijn gewoon bang dat ze hun kind kijwt raken want tegenwoordig is niet niemand meer zo heilig!

26-04-2006, 09:31



Citaat door Jihane22:
Dat is een andere zaak, ik heb het over meisjes die niks verkeerd doen en toch worden ze uitgehuwd zonder hun mening te vragen.
Di zijn zaken die aan elkaar gelieerd zijn. Ouders denken: hoe sneller me dochter trouwt hoe minder zorgen ik heb, hoe minder pijn die dochter mij aandoet door haar verpeste gedrag en naakte kledingstijl.

26-04-2006, 09:32
http://www.volkskrant.com/videoreportages/video/moslimas.wm

26-04-2006, 09:34

Citaat door Refk_83:
Ben op mijn 15e als aan mijn nicht in Arif uitgehuwelijkt. Ik wil niet, maar word gedwongen.
Z3ma, jij word uitgehuwelijkt???

Dat gebeurt nou zelden laat staan bij jongens.

Is het toch waar wat je zegd dan wens ik je veel succes

Groetjes Mariam

Pagina's : [1] 2