Bekijk volle/desktop versie : moord om mp3 door marokanen... of niet?



Pagina's : [1] 2 3 4

25-04-2006, 17:12
halow,
hebben julie al gehoord, je weet tog die jonge die doodgestoke is omdat ie zijn mp3 niet wou geve in brussel station. eerst ziede door twee noord-afrikanen tweede dag zeiden ze door twee islamitische jongeren ( terwijl ze die kerels niet eens gepakt hadden dus) en blijkt dus nu dat hettwee katholieke Polen waren...

wel geinig toen die nieuwsanker zich verontschuldigde to de marokaanse gem voor dit misverstand...

25-04-2006, 17:15


Of we het al gehoord hebben?

Ik zie zelfs niemand meer met een Mp3 lopen, joh.

25-04-2006, 17:22
jah had het gehoord.. wallahiela egt schandalig

25-04-2006, 17:25
het bleek trwouwens ook dat de politie niet hd gezegd tegen de media over de nationaliteit van die jongens. hebben ze gwn afgeleid uit de fotos/video

25-04-2006, 17:27


waar je ook maar bent, het is en blijft een marokkaan in hun ogen!!

25-04-2006, 17:38
wordt het soms zo beu hiero, ale die vooroordelen... we waren er derstrx over bezig in de klas toen een jonge een opmerking maakt en zei dat Sakina (ik) het geweest ben...

ik kookte echt vanbinne, hoe durft hij zo iets te zegge, gelukkig heb ik me ingehoude en hem gwn vuile blik toegworpe...

of als je op straat aan de kant geduwd wordt en je dan nog zelf exuseert ookal kon jer niks doen beginne ze op je te schreeuwe, zwarte, makak ge moet aan de kant voor ons belgen want julie zijn zwarte etc...

of als je hoort dat je tante die een hoofddoek haar kindjes van school haalt en onderweg naar huis achtervolgt word door jongeren die vanalles zitte te roepe tege haar (waar die kleine bij zijn gwn)...

of al die kere dat ik thuis kwam met blauwe plekke van school omdat ik naar hun mening niet belg genoeg was...

soms ben je het zo zat hiero...

maar dan heb ik mijn andere ( Belgische) beste vriendinnen die me er bove helpe en zegge dat ik me er niks van moet aan trekke maar hoe lang iemand dat negere???

wat hebbe wij hun ooit aangedaan?? waarom hate ze ons zo?
ik doe toch moeite en werk, ik ga naar school en haal goeie punten, ben geliefd ik ben ik ben geen slechte mens...

kan er gwn niet bijkomen dat die mensen zo bekrompen kunnen zijn.

dat je niet normaal over straat kan lope omdat altijd wel iemand is die je naar aankijkt... echt erg gesteld in deze wereld!

25-04-2006, 17:56
ik hoorde op het journaal dat het een Poolse man was die illegaal in belgie verbleef en nou terug is gevlucht nar polen voor de politie

25-04-2006, 18:00
voor een mp3, stel je voor

25-04-2006, 18:01
wallahiela

25-04-2006, 18:02
die man had nix beter te zoeken blijkbaar

25-04-2006, 20:09
Wejow mensen het was en i-pod
Die ouders hebben dat gezegt op een reportage.
En het zijn 2 polen.
Ene is minderjarig en is opgepakt deze morgen. En de andere is gevulcht naar Polen

25-04-2006, 20:09
en aja daar zijn ze hem volop aan het zoeken
Pff ze grijpen altijd naar noord-afrikanen. Ze kennen niemand anders

25-04-2006, 20:35


smehlie maar ze leken Noord-afrikaans

25-04-2006, 20:38

Citaat door Marrakchia4Life:
smehlie maar ze leken Noord-afrikaans

Dat ze erop lijken wil niet zeggen dat het noord afrikanen zijn.

25-04-2006, 20:44

Citaat door Omaima0:

Dat ze erop lijken wil niet zeggen dat het noord afrikanen zijn.
Juist!

Mensen zijn te makkelijk in het achterhalen van zijn/har afkomst dmv ras. Noord-Afrikanen hebben niet allemaal dezelfde kenmerken. Er zijn ook wat Noord-Afrikanen die blond haar hebben en een echte europese look hebben. Anderen hebben weer een Mediteranee look en de resterende heeft de zogenaamd Noord-Afrikaanse look, dat wil zeggen, donkerder dan zuid-Europeanen en grof haar.

Verder lijken zuid-Amerikanen, Mexicanen, zuid-europeanen, Arabieren en koerden soms verdomd veel op Noord-Afrikanen.

Maar de NL en Belgë denkwijze is bekend, heeft de dader zwart haar, dan is het een Noord-Afrikaan in de meeste gevallen een Marokkaan. Wie kan nou ooit aan die onduidelijke foto's zien of het nou wel of geen Noord-Afrikanen zijn

Noord-Afrikanen kunnen gelukkig opgelucht adem halen en laat het les zijn voor de volgende keer.

Azul

Pagina's : [1] 2 3 4