Bekijk volle/desktop versie : Advies nodig



Pagina's : [1] 2

25-04-2006, 10:42
Ok dames ff advies nodig

--------------------------------------------------------------------------------

Weet niet echt hoe ik moet beginnen, maar hier komt het verhaal;

Ik heb/ had bijna een jaar met een meid , er zijn ook wat plannen gemaakt met de verloving e.d. Ik kreeg pas geleden te horen dat ze contact heeft gehad met een jongen achter mijn rug om. Er werden ook diverse andere dingen beweerd, maar dat ontkent ze.
Het contact heeft een aantal dagen geduurd (Sms & telefonisch) dit alles heeft zich ongeveer drie maanden geleden afgespeeld. Nadat ik haar hiermee had geconfronteerd gaf ze het ook toe, en dat het een domme fout was maar dat ze dit al heeft afgekapt.

Mijn vraag is wat te doen? uitmaken of een kans geven?

Weet echt niet wat te doen, word er een beetje gek.. (ben echt gek op haar, maar hoe moet ik dit haar gaan vergeven)

Graag serieus advies, en niet mensen die denken grappig te zijn.

Chokran alvast voor je reactie.
M3selaam.

25-04-2006, 10:43


zal ik in 1 woord advies geven


Dumpen

klaar probleem opgelost

25-04-2006, 10:44
Als het écht goed zit tussen jullie, zou ze geen contact met iemand anders zoeken.


25-04-2006, 10:46
Ligt eraan wat voor contact ze had met hem..
En als jij bent bereid het te vergeven .. Gun het een kans zou ik zeggen!!

25-04-2006, 10:47


Vergeef t haar. Iedereen maakt wel eens een foutje!

25-04-2006, 10:50

Citaat door Adviesnodig:
Ok dames ff advies nodig

--------------------------------------------------------------------------------

Weet niet echt hoe ik moet beginnen, maar hier komt het verhaal;

Ik heb/ had bijna een jaar met een meid , er zijn ook wat plannen gemaakt met de verloving e.d. Ik kreeg pas geleden te horen dat ze contact heeft gehad met een jongen achter mijn rug om. Er werden ook diverse andere dingen beweerd, maar dat ontkent ze.
Het contact heeft een aantal dagen geduurd (Sms & telefonisch) dit alles heeft zich ongeveer drie maanden geleden afgespeeld. Nadat ik haar hiermee had geconfronteerd gaf ze het ook toe, en dat het een domme fout was maar dat ze dit al heeft afgekapt.

Mijn vraag is wat te doen? uitmaken of een kans geven?

Weet echt niet wat te doen, word er een beetje gek.. (ben echt gek op haar, maar hoe moet ik dit haar gaan vergeven)

Graag serieus advies, en niet mensen die denken grappig te zijn.

Chokran alvast voor je reactie.
M3selaam.
Met alle respect...jij bent verloofd met een meisje en zij heeft contact met een andere jongen...en jij vraagt je nog af of jij met haar zou moeten trouwen?

Ben jij een man of ben jij een mietje? beantwoord eerst die vraag voorjezelf.

Als jij nu je zwakte toont door haar dit te vergeven heeft ze je precies waar ze je hebben wilt: onder haar duim..

wees een man en geef haar een trap onder haar kont...ga je trouwen met een vrouw of trouw je met een rotwijf die nog contact heeft met anderen?

25-04-2006, 10:51

Citaat door Adviesnodig:


Mijn vraag is wat te doen? uitmaken of een kans geven?

.
Uitmaken broeder, genoeg vis in de vijver

er lopen genoeg eerlijke vrouwtjes rond

als ze nu al vreemd gaat, misschien zal ze dat altijd blijven doen

25-04-2006, 10:53

Citaat door Adviesnodig:
Ok dames ff advies nodig

--------------------------------------------------------------------------------

Weet niet echt hoe ik moet beginnen, maar hier komt het verhaal;

Ik heb/ had bijna een jaar met een meid , er zijn ook wat plannen gemaakt met de verloving e.d. Ik kreeg pas geleden te horen dat ze contact heeft gehad met een jongen achter mijn rug om. Er werden ook diverse andere dingen beweerd, maar dat ontkent ze.
Het contact heeft een aantal dagen geduurd (Sms & telefonisch) dit alles heeft zich ongeveer drie maanden geleden afgespeeld. Nadat ik haar hiermee had geconfronteerd gaf ze het ook toe, en dat het een domme fout was maar dat ze dit al heeft afgekapt.

Mijn vraag is wat te doen? uitmaken of een kans geven?

Weet echt niet wat te doen, word er een beetje gek.. (ben echt gek op haar, maar hoe moet ik dit haar gaan vergeven)

Graag serieus advies, en niet mensen die denken grappig te zijn.

Chokran alvast voor je reactie.
M3selaam.
Dumpen

25-04-2006, 10:54

Citaat door ingenieur:
Uitmaken broeder, genoeg vis in de vijver

er lopen genoeg eerlijke vrouwtjes rond

als ze nu al vreemd gaat, misschien zal ze dat altijd blijven doen
daar gaat het niet eenshelemaal om: als hij nu toegeeft en haar vergeeft....is dat een teken van zwakte tonen. En vrouwen weten dat heel goed. Ze gaat dat helemaal uitbuiten. Een man moet gewoon rechtlijnig en sterk te zijn...als hij tenminste geen schoothondje wil zijn

25-04-2006, 10:54

Citaat door Ahmitchar:
Met alle respect...jij bent verloofd met een meisje en zij heeft contact met een andere jongen...en jij vraagt je nog af of jij met haar zou moeten trouwen?

[b]Ben jij een man of ben jij een mietje? beantwoord eerst die vraag voorjezelf. [b]

Als jij nu je zwakte toont door haar dit te vergeven heeft ze je precies waar ze je hebben wilt: onder haar duim..

wees een man en geef haar een trap onder haar kont...ga je trouwen met een vrouw of trouw je met een rotwijf die nog contact heeft met anderen?
met alle respect lees goed, ik ben niet verloofd met haar.

25-04-2006, 10:56

Citaat door Adviesnodig:
met alle respect lees goed, ik ben niet verloofd met haar.
ik zeg je alleen hoe ik er over denk...het is 1 + 1. Komt er een derde in het spel....dan is het 1 + een andere van de 3 miljard vrouwen in de wereld

25-04-2006, 10:59

Citaat door Adviesnodig:
Ok dames ff advies nodig

--------------------------------------------------------------------------------

Weet niet echt hoe ik moet beginnen, maar hier komt het verhaal;

Ik heb/ had bijna een jaar met een meid , er zijn ook wat plannen gemaakt met de verloving e.d. Ik kreeg pas geleden te horen dat ze contact heeft gehad met een jongen achter mijn rug om. Er werden ook diverse andere dingen beweerd, maar dat ontkent ze.
Het contact heeft een aantal dagen geduurd (Sms & telefonisch) dit alles heeft zich ongeveer drie maanden geleden afgespeeld. Nadat ik haar hiermee had geconfronteerd gaf ze het ook toe, en dat het een domme fout was maar dat ze dit al heeft afgekapt.

Mijn vraag is wat te doen? uitmaken of een kans geven?

Weet echt niet wat te doen, word er een beetje gek.. (ben echt gek op haar, maar hoe moet ik dit haar gaan vergeven)

Graag serieus advies, en niet mensen die denken grappig te zijn.

Chokran alvast voor je reactie.
M3selaam.
Meen je dit serieus? Alatief!

Schop haar meteen richting marokko, ze beweerde van je te houden terwijl ze tegelijk met andere mannen bezig was?


25-04-2006, 11:13



Citaat door Adviesnodig:
Ok dames ff advies nodig

--------------------------------------------------------------------------------

Weet niet echt hoe ik moet beginnen, maar hier komt het verhaal;

Ik heb/ had bijna een jaar met een meid , er zijn ook wat plannen gemaakt met de verloving e.d. Ik kreeg pas geleden te horen dat ze contact heeft gehad met een jongen achter mijn rug om. Er werden ook diverse andere dingen beweerd, maar dat ontkent ze.
Het contact heeft een aantal dagen geduurd (Sms & telefonisch) dit alles heeft zich ongeveer drie maanden geleden afgespeeld. Nadat ik haar hiermee had geconfronteerd gaf ze het ook toe, en dat het een domme fout was maar dat ze dit al heeft afgekapt.

Mijn vraag is wat te doen? uitmaken of een kans geven?

Weet echt niet wat te doen, word er een beetje gek.. (ben echt gek op haar, maar hoe moet ik dit haar gaan vergeven)

Graag serieus advies, en niet mensen die denken grappig te zijn.

Chokran alvast voor je reactie.
M3selaam.

DE VRAAG IS: HOE GEK IS ZE OP JOU!

ik vind dat je haar nog een keer op haar gedrag moet aanspreken en haar vertellen dat wat je erbij voelt.. en wat je precies niet pikt!
jij wilt iets serieus, en kennelijk vind je het ook niet leuk als ze contact heeft met andere mannen.. wat ik me best kan voorstellen trouwens!
je hebt bepaalde wensen of eisen. en als zij er niet aan voldoet? snappie?
niet snel uitmaken.. als men overhaaste beslissingen gaat maken krijgt men later spijt.. waarom heb ik niet beter nagedacht zegt men!
Als ik het goed aanvoel..voel ik dat jij veel van dat meisje houd. Ze heeft je beloofd om het niet meer te doen!
misschien klinkt dit dom? maar check het weer na.. na een paar maanden moet je het weer nachecken..kan mevrouw zich nog steeds niet alleen maar met jouw bezig houden. dan zou ik zeggen BESLEMMA BAI BAI!
snappie..
mocht er iets zijn of wat dan ook Agie.. je kunt me pm'en!
normaal zeg ik.. volg je hart.. maar aangezien je situatie..moet je echt naar je verstand luisteren en je hart samen een soorte middenweg vinden!
kijk...je houd van haar? maar respecteerd ze jouw wensen? houd ze rekening met je gevoelens? gaat dit na? Je bent een mens met gevoel, MEN KAN WEL 1 KEER of 2 keer de fout in gaan.. maar laat niet met je spelen. er zijn genoeg dames. die zich wel aan 1 Vent kunnen houden!

Assallamoe ALaikom je oegtie soekran

25-04-2006, 11:28

Citaat door Ahmitchar:
daar gaat het niet eenshelemaal om: als hij nu toegeeft en haar vergeeft....is dat een teken van zwakte tonen. En vrouwen weten dat heel goed. Ze gaat dat helemaal uitbuiten. Een man moet gewoon rechtlijnig en sterk te zijn...als hij tenminste geen schoothondje wil zijn
Ja man, anders gaat ze hem later onderdrukken terwijl hij haar hoort te onderdrukken. Ze zal van zijn leven een hel maken als ze weet dat hij een zwakke gozertje is

25-04-2006, 11:34

Citaat door ingenieur:
Ja man, anders gaat ze hem later onderdrukken terwijl hij haar hoort te onderdrukken. Ze zal van zijn leven een hel maken als ze weet dat hij een zwakke gozertje is
ga slapen met je zwak gozertje,....


omdat hij haar een kans wil geven? omdat hij met haar wil praten?
kan men geen fouten maken?
zijn jullie dan allemaal zo perfect? ze3ma jullie maken geen fouten en jullie willen geen 2e kans>? en dan gaan jullie bergen beloven yek> en dan is de vrouw een mannenwijf als ze geen 2e kans geeft yek? zo is dat toch in praktijk..wij vrouwen moeten alles pikken
nou mooi niet!
ik keur niet goed wat zijn vriendin hem aandoet.. maar als ze haar excuses in ieder geval aan bied.. want je hebt genoeg mensen die dat niet doen
iedereen VErdient een 2e kans!

Allah swt zegt: Degene die GEnadig en vergevingszind is tegen zijn broeders of zusters, daar zal hij ook in het hiernamaals vergevingzins en genadig zijn!
Allah swt is de Barmhartige.. en alhamdoelilah heeft hij zulke gaves ook doorgepaast aan zijn dienaars!
met jullie harde karakter? vinden jullie het raar dat er geen vertrouwen meer is/ dat men bindingsangst heeft? pfffff ik wou dat ik in het jaar 60 geboren was..dan waren er tenminste nog ECHTE MANNEN!

Assallamoe aLaikom je oegtie soekran

Pagina's : [1] 2