Bekijk volle/desktop versie : Info Islamitische college Amsterdam?!



Pagina's : [1] 2

24-04-2006, 21:50
Sallamohelaikom warahmetoAllahi weh baraketo,

Wie kan me de gang van zaken op de Islamitsche college Amsterdam vertellen? ben erg benieuwd djazakomAllah gairen!

en Allah swt weet het beste!

Fi amaniAllah C.arab

25-04-2006, 07:21


iemand? alsjeblieft

25-04-2006, 19:57

Citaat door C.arab:
iemand? alsjeblieft
niemand die me kan helpen

25-04-2006, 20:46
ik heb erop gezeten wat wil je weten meid?

25-04-2006, 21:12


Ja ben ook wel benieuwd!!

wat houd die college precies in?/

25-04-2006, 22:35
iemand misschien?

25-04-2006, 22:37
_Hind_ kan je denk ik wel wat vertellen aangezien ze daar op school heeft gezeten

26-04-2006, 06:50

Citaat door najouaaatje:
_Hind_ kan je denk ik wel wat vertellen aangezien ze daar op school heeft gezeten
hahahah ik had het niet gezien

26-04-2006, 06:51

Citaat door _Hind_:
ik heb erop gezeten wat wil je weten meid?
hoe geven ze daar les? en wat voor vakken krijg je als extra omdat het een Islamitsche school is en haha wat voor extra vakken kan je kiezen als je havo doet.

Hoe zit het met activiteiten gym etc etc?

26-04-2006, 19:16

Citaat door C.arab:
?
salam aleykum mijn zuster,
wat zijn je vragen over ica, stel ze maar...

26-04-2006, 20:28

Citaat door munawwarah:
salam aleykum mijn zuster,
wat zijn je vragen over ica, stel ze maar...
sallamohelaikom warhametoAllahi weh baraketo Ogtiw


ehm nou hoe geven ze daar les? en wat voor vakken krijg je als extra omdat het een Islamitsche school is en haha wat voor extra vakken kan je kiezen als je havo doet.

Hoe zit het met activiteiten gym etc etc? Doen ze nog iets speciaals vanwege dat het een Islamitische school is? enn het is toch +- 3 min van station leylaan toch?

en Allah swt weet het beste!

26-04-2006, 21:34
Salaam halikoem oeghtie,

Ja ik ben nu ook druk bezig met het inwinnen van informatie..het is een middelbare school voor zover ik heb begrepen...maar meid mocht je contact met ze willen opnemen kan ik je wel het nummer daarvan mailen..
Ik ga ook heel gauw bellen en vragen hoe het daar allemaal in z'n werk gaat.

Ik hoor wel van je..

Djazakalahoe Gairan

Ma3a salama

26-04-2006, 21:42



Citaat door C.arab:
sallamohelaikom warhametoAllahi weh baraketo Ogtiw


ehm nou hoe geven ze daar les? en wat voor vakken krijg je als extra omdat het een Islamitsche school is en haha wat voor extra vakken kan je kiezen als je havo doet.

Hoe zit het met activiteiten gym etc etc? Doen ze nog iets speciaals vanwege dat het een Islamitische school is? enn het is toch +- 3 min van station leylaan toch?

en Allah swt weet het beste!
aleykum salam warahmatullah

het is gewoon middelbaar onderwijs, je krijgt er ook islam. uhmm extra vakken van havo ik doe nu M&O extra maar ligt er ook aan welk vakkenpakket volgens mij.
we gymen alleen met meisjes gewoon in gesloten gymzaal/fitnessruimte.
nog iets speciaals wat bedoel je daar precies mee, er word gebedsoproep gedaan je kan altijd bidden etc etc.
ja het is heel dicht bij lelylaan
als je nog vragen hebt... let me know

26-04-2006, 21:43

Citaat door thebeliever:
Salaam halikoem oeghtie,

Ja ik ben nu ook druk bezig met het inwinnen van informatie..het is een middelbare school voor zover ik heb begrepen...maar meid mocht je contact met ze willen opnemen kan ik je wel het nummer daarvan mailen..
Ik ga ook heel gauw bellen en vragen hoe het daar allemaal in z'n werk gaat.

Ik hoor wel van je..

Djazakalahoe Gairan

Ma3a salama
Sallamohelaikom warahmetoAllahi weh baraketo,

hahha djazakAllah weh gairen ogtie, maar ik heb het nummer al en heb gebeld 1 keer en verder heb ik per email contact haha maar wil van de leerlingen zelf horen hoe en wat.

en Allah swt weet het beste!

Fi amaniAllah C.arab
Maar ik komt niet uit Amsterdam dus is het station beetje gevaarlijk ahahha of wat? station lelylaan heh haha.
Maar ik hoop dat we snel antwoord krijgen van de mensen hier welekin je kan info vragen naar je adres op sturen InchAllah krijg ik dat ook binnenkort

26-04-2006, 21:45

Citaat door munawwarah:
aleykum salam warahmatullah

het is gewoon middelbaar onderwijs, je krijgt er ook islam. uhmm extra vakken van havo ik doe nu M&O extra maar ligt er ook aan welk vakkenpakket volgens mij.
we gymen alleen met meisjes gewoon in gesloten gymzaal/fitnessruimte.
nog iets speciaals wat bedoel je daar precies mee, er word gebedsoproep gedaan je kan altijd bidden etc etc.
ja het is heel dicht bij lelylaan
als je nog vragen hebt... let me know
djazakAllah weh gairen, krijg je islam lessen ofzoiets religieus enzo en meisjes gymen dus apart? en is er ook iets waar je woedoh kan verrichten?

en Allah swt weet het beste!

Pagina's : [1] 2