Bekijk volle/desktop versie : Hey welke mensen hebben dat gezien van die moslimse opgraving!!



Pagina's : [1] 2

24-04-2006, 18:14
Hebben jullie dat gezien van die dood jongen die 18 jaar was en werd opgegraven door zijn vader en heel, zijn haar zag spier wit en bont en blauw echt erg hij was helemaal stijf naar het schijn was hij maar 3 uur in de graf wolah zijn vader zij dat hij nooit bidden en luisterden alleen naar muziek!!

Allah u akbar
Mensen als je nog niet bid begin er aan voor het te laat is !!!!!!

XxX-jes Rachida

24-04-2006, 18:18


ja ik heb het ook gehoord vorige week nog van een imam

24-04-2006, 18:23

Citaat door thegoodgirl:
Hebben jullie dat gezien van die dood jongen die 18 jaar was en werd opgegraven door zijn vader en heel, zijn haar zag spier wit en bont en blauw echt erg hij was helemaal stijf naar het schijn was hij maar 3 uur in de graf wolah zijn vader zij dat hij nooit bidden en luisterden alleen naar muziek!!

Allah u akbar
Mensen als je nog niet bid begin er aan voor het te laat is !!!!!!

XxX-jes Rachida
Waarschijnlijk is die knaap levend begraven..Kreeg van de schrik spierwit haar.Heeft blauwe plekken opgelopen om tevergeefs uit z'n graf te komen.

24-04-2006, 18:30
Ik heb gehoord
Er was jongen proesnieaan begraven
Niks papa hulp,hij zelf naar boven klimmen hij was vuil van modder
Hij zij papa ik blij op rug liggen,anders op buik ik dieper graven

24-04-2006, 18:34


waar is da gebeurt , is er een foto ofzo

24-04-2006, 18:35
Hé, heb je het ook gehoord dat je een bron nodig hebt om hier een bericht te plaatsen?

24-04-2006, 18:35
allemaal van die broodje aapverhalen, die volstrekt onlogisch zijn, ongeloofwaardig( waarom zou die man zijn zoon opgraven? waarom zou een gezonde jongen van 18 dood gaan?), en alleen maar bedoeld zijn om mensen bang te maken; niet naar muziek luisteren, niet dit, niet dat: anders grijpt Allah je!
het is net Sinterklaas en Zwarte Piet; wie stout is krijgt de roe, Kinders!
Bangmakerij! Zóóó ziek, om dát te gebruiken om godsdienstig gedrag af te dwingen!

ken je nagaan wat een kleuternivo die imams hebben;

Citaat door appie_riffie19:
ja ik heb het ook gehoord vorige week nog van een imam

24-04-2006, 18:38
Wat een trieste bangmakerij zeg...
Trouwens, het interesseert me geen moer hoe ik eruit zie als ze me opgraven. Dood is dood.

24-04-2006, 18:38

Citaat door appie_riffie19:
ja ik heb het ook gehoord vorige week nog van een imam
Imam s

24-04-2006, 18:39

Citaat door Einherjer:
Waarschijnlijk is die knaap levend begraven..Kreeg van de schrik spierwit haar.Heeft blauwe plekken opgelopen om tevergeefs uit z'n graf te komen.

24-04-2006, 18:42
waarom is hij na 3 uur weer opgegraven door zijn vader ?

24-04-2006, 18:43
mensen iedereen heeft zijn eigen religie en eigen overtuigingen en ik denk dat iedereen wel oud genoeg is om te weten wat respect is...jou eigen mening is mischien anders , geen kwaad , maar respecteer dan de anderen die een andere mening hebben

24-04-2006, 18:44


ja er stonden fotos op internet ik zal eens kijken of ik nog die link heb, echt erg die fotos

24-04-2006, 18:48

Citaat door Marrakchia4Life:
mensen iedereen heeft zijn eigen religie en eigen overtuigingen en ik denk dat iedereen wel oud genoeg is om te weten wat respect is...jou eigen mening is mischien anders , geen kwaad , maar respecteer dan de anderen die een andere mening hebben
Respect om zo'n lulkoekverhaal? Ik stel voor om alle graven van de Atheisten open te breken om te zien of ze wit haar hebben en bont en blauw zijn..omdat ze nooit tot de almachtige hebben gebeden.De grootste crap dat ik ooit gelezen hebt.

24-04-2006, 18:50

Citaat door Einherjer:
Respect om zo'n lulkoekverhaal? Ik stel voor om alle graven van de Atheisten open te breken om te zien of ze wit haar hebben en bont en blauw zijn..omdat ze nooit tot de almachtige hebben gebeden.De grootste crap dat ik ooit gelezen hebt.
dat jij het grappig vind dat is jou recht maar je vergeet dat er ook mensen zijn die erin geloven en die het niet leuk vinden als je met ze spot.........een beetje respect

Pagina's : [1] 2