Bekijk volle/desktop versie : wie heeft dit ook?



24-04-2006, 16:51
dat je nooit ouder wilt worden....hoe ouder je wordt des te meer problemen...en het leven wordt ingewikkelder...veel stress...veel problemen...het is gewoon een kk wereld!!!!!!!!!!

was ik maar altijd klein gebleven...geen zorgen aan je fucking kop...niksss

24-04-2006, 16:52



Citaat door GekkeMoker:
dat je nooit ouder wilt worden....hoe ouder je wordt des te meer problemen...en het leven wordt ingewikkelder...veel stress...veel problemen...het is gewoon een kk wereld!!!!!!!!!!

was ik maar altijd klein gebleven...geen zorgen aan je fucking kop...niksss
Af en toe. Maar je taalgebruik mag netter.

24-04-2006, 16:53
Wallah illa..

Vroeger maakte ik me alleen druk om het aantal knikkers en flippo's en nu...

Pff, ik krijg grijze haren als ik denk aan al die dingen die ik nog moet regelen enzo..

24-04-2006, 16:59

Citaat door thement_return:
Af en toe. Maar je taalgebruik mag netter.
sorry...ben gewoon boos

24-04-2006, 16:59



Citaat door xRomax:
Wallah illa..

Vroeger maakte ik me alleen druk om het aantal knikkers en flippo's en nu...

Pff, ik krijg grijze haren als ik denk aan al die dingen die ik nog moet regelen enzo..
het leven is gewoon fucked up

24-04-2006, 17:03

Citaat door GekkeMoker:
sorry...ben gewoon boos
Niet doen. Met boos bereik je niks en dan zie je vanaf die punt alles negatief.

24-04-2006, 19:29

Citaat door GekkeMoker:
dat je nooit ouder wilt worden....hoe ouder je wordt des te meer problemen...en het leven wordt ingewikkelder...veel stress...veel problemen...het is gewoon een kk wereld!!!!!!!!!!

was ik maar altijd klein gebleven...geen zorgen aan je fucking kop...niksss
Hier nog een.

24-04-2006, 19:45
je was toch dood

24-04-2006, 20:12
Was ik nog maar een klein kind
Ik verheugde me er zo op om 18 te worden en toen ik het werd oeffff ik wou de tijd meteen terug draaien ... toen begonnen de problemen

24-04-2006, 20:22

Citaat door GekkeMoker:
dat je nooit ouder wilt worden....hoe ouder je wordt des te meer problemen...en het leven wordt ingewikkelder...veel stress...veel problemen...het is gewoon een kk wereld!!!!!!!!!!

was ik maar altijd klein gebleven...geen zorgen aan je fucking kop...niksss
Ja heb dat gevoel ook. was ik maar altijd klein gebleven geen problemen geen zorgen.Wil terug naar de tijd waar ik in de straten rekkertje of springtouwtje speelde of met de bal speelde

24-04-2006, 20:25
Ik niet. Nu heb ik een beetje geld en mag ik alleen naar de winkel toen ik klein was niet.

24-04-2006, 20:30

Citaat door Hani:
Ik niet. Nu heb ik een beetje geld en mag ik alleen naar de winkel toen ik klein was niet.
hahaha meskien

24-04-2006, 20:32


zeg dat wel gekkemoker, ben gewoon alles en echt alles ZAT