Bekijk volle/desktop versie : Inside stories



24-04-2006, 14:16

Citaat door /\/\emnon:
Goedendag,

De discussies op dit forum volg ik al geruime tijd maar ik heb zelf nog niet echt deelgenomen aan de discussies. Nou ben ik zelf beheerder van de website www.csports.net, dat is een website die wereldwijd automatisch statestieken en rankings van schietspellen bijhoud.

Na aanleiding van een eerder artikel dat we hadden gedaan van één van onze leden die in Irak dient. Had ik van de week een idee om in plaats van standaard nieuwsberichten en verhalen eens een serie van "Inside Stories" te maken. Gewoon eens langsgaan bij onze bezoekers, ingeschreven leden, betalende leden, staff die de website bijhoud, partners and sponsoren .. om het verhaal achter iemand te krijgen.

Een dagboek uit Irak
Inside Story

Nou bleek in deze eerste "Inside Story" dat het desbetreffende lid een 41 jarige behoorlijk vaardige Country Zanger te schuilen. Toch niet het eerste wat je verwacht van iemand die fanatiek "Unreal Tournament" speelt.

Nou zijn mijn vragen richting jullie ..
- Spelen jullie zelf (schiet)games ?
- Wat vinden jullie van dat we dit soort "Inside Stories" doen, is het interessanter .. of hebben jullie zoiets van ... laat het maar achterwege .. daarom ga ik niet naar een gaming website.
- Is er nog iets anders wat jullie aan deze forum thread willen toevoegen ?

Met vriendelijke groet,
/\/\emnon
.

24-04-2006, 20:36


Wat een hoop vragen,


25-04-2006, 17:42
Probeer een andere site