Bekijk volle/desktop versie : Mooiste zaal in Tanger of Tetouan???



Pagina's : [1] 2 3

24-04-2006, 12:56
Hallo dames,

Wie kan mij vertellen wat de mooiste zalen zijn in tanger en tetouan???

Alvast een dikke zoen!

24-04-2006, 14:20


Heey meid,

Als je een zaal dichtbij de stad wilt hebben is ksar zohor heel erg mooi. De ingang is heel erg mooi en ze hebben een mooi terras buiten. In de zalen heb je allemaal tv's. Heel erg mooi.

Ksar lhamama die is een beetje afgelegen die ligt op de weg naar martil. dat is ook een hele mooie zaal.

maar die van zohor is echt een aanrader.


24-04-2006, 14:33
Elbered in Tetouan (trik de Rincon) is ook een aanrader.....
In Tanger heb je een niet zo grote zaal "Villa de filistini", die vind ik ook heel erg mooi. Die ligt in Drissia.........

24-04-2006, 14:53
Ik ben t helemaal met hou19 eens.. ksar zohor is echt een prachtige zaal.. groot netjes.. ik heb daar meerdere malen een bruiloft meegemaakt en is echt mooi!! dus zeker een aanrader!!

24-04-2006, 16:21


Hey wie weet toevalig hoeveel el berred die in tetouan is kost?
ik heb toevallig ook gehoord dat ze een eigen catering hebben wie weet er meer over?

groetjes ikram

24-04-2006, 17:07

Citaat door tetouannia:
Ik ben t helemaal met hou19 eens.. ksar zohor is echt een prachtige zaal.. groot netjes.. ik heb daar meerdere malen een bruiloft meegemaakt en is echt mooi!! dus zeker een aanrader!!
Ja dat klopt dames, ksar zohor is idd mooi. Ik heb daar ook een bruiloft meegemaakt van de familie, maar ik denk dat ik iets anders wil. Wie heeft iets gehoord over een nieuwe zaal tegenover el berrad? Of van el Gaima?


En hoe zit het met Tanger?

Loubna hoeveel mensen passen er in die villa denk je?

Alvast bedankt, kus

24-04-2006, 19:19
ja vertel wie kent er mooie zalen in tanger???

ik ken er 1 in tangabelia die is oook heeeeeeeeel mooi egt een paleis.
zijn en meiden die ook andere zalen kennen in tanger????

24-04-2006, 19:28
tanger en tetouan hebben alletwee schone zalen. Maar als ik dan echt moet kiezen zou ik voor in tetouan kiezen zoals jah onder andere ksar Zohor ah ja da kunt ge huren voor 1 miljoen marokkaans (ale bij mijn familie was dat toch).

24-04-2006, 20:31
in tanger heb je in de wijk SOERIYEN mooie villa's tehuur

25-04-2006, 00:19

Citaat door Lella_La3rossa:
Ja dat klopt dames, ksar zohor is idd mooi. Ik heb daar ook een bruiloft meegemaakt van de familie, maar ik denk dat ik iets anders wil. Wie heeft iets gehoord over een nieuwe zaal tegenover el berrad? Of van el Gaima?


En hoe zit het met Tanger?

Loubna hoeveel mensen passen er in die villa denk je?

Alvast bedankt, kus
Zeker wel meer dan 100 mensen, denk ik.
Het is echt een mooie zaal!!!!

Helaas heb ik geen nummer voor je. Degene die daar afgelopen zomer trouwde kan ik nu niet bereiken........

25-04-2006, 09:07
Hey Dames de mooiste zalen in Tetouan vindt ik toch echt Kasr Zohour en Berred.
Het mooiste aan Zohour vindt ik die trap zo mooiiiiiii vooral als la3rousa naar beneden komt en hij is inderdaad voor ongeveer 1000 euro te huur. Berred ja daar heb ik ook geen woorden prachtigggggg allemaal weet helaas niet voor hoeveel berred te huur is zal wel ronde 2000 euro zijn of zo. Maar ik denk uit eindelijk toch dat ik voor Berred zou kiezen. Hotel Chams vindt ik niet zo een mooie zaal hoor ik weet niet die plafond is zo laag enzo nee ik zou daar niet zo snel voor kiezen maar ja ieder heef zo een beetje zijn eigen smaak.
Vindt het wel leuk zo een topic hahah grappig zou wel meer meningen willen horen echt leuk nou toy toyyyyyy

Hanae

25-04-2006, 09:32

Citaat door marocloubna:
Elbered in Tetouan (trik de Rincon) is ook een aanrader.....
In Tanger heb je een niet zo grote zaal "Villa de filistini", die vind ik ook heel erg mooi. Die ligt in Drissia.........
Jaa die is zeker mooiiii.....Daar heeft me broer gedaan lekker met airco dan heb ik het over die zaal in drissia.
Mijn zus heeft ook in een hele mooie zaal gedaan weet niet meer hoe die heet maar die is ook prachtig met een hele mooie trap en echt heel groot ik zal even navragen hoe die heet

25-04-2006, 10:14


Het hangt natuurlijk 'n beetje van je budget af. Wil je 'n betaalbare zaal, dan zijn deze aan te raden: godarri, mlahi, kanjah.
Wil je wat luxer en duurder, dan zou ik deze nemen: markab rabi3 of ksar dyafa; deze twee zijn echt prachtig.

25-04-2006, 10:57

Citaat door engeltje4evaah:
Het hangt natuurlijk 'n beetje van je budget af. Wil je 'n betaalbare zaal, dan zijn deze aan te raden: godarri, mlahi, kanjah.
Wil je wat luxer en duurder, dan zou ik deze nemen: markab rabi3 of ksar dyafa; deze twee zijn echt prachtig.
Je haalt de woorden uit me mond..
Die van me zus was Mlahi ja die ja haha
Die is ook heel mooi en apart... vind je ook niety engeltje

25-04-2006, 12:35

Citaat door Lella_shebakia:
Je haalt de woorden uit me mond..
Die van me zus was Mlahi ja die ja haha
Die is ook heel mooi en apart... vind je ook niety engeltje
Jazeker

Pagina's : [1] 2 3