Bekijk volle/desktop versie : Welke TV reclame vind jij het leukst, of het meest irritant?



Pagina's : [1] 2 3 4 5

24-04-2006, 10:18
Ik vind die Albert-Heijn reclames super! Die zogenaamde bedrijfsleider heeft zo een leuke kop en met die Rachid erbij is echt grappig.

Verder heb ik een hekel aan de Frisia financieringen reclames. Je weet wel. Leen van Frisia.

24-04-2006, 10:21


Ik vind die van glorix ook leuk. Die vrahtwagenchaffeurs die aan het poetsen slaan.

En elk spotje wat betreft lenen moet verboden worden.

24-04-2006, 10:29
Ik vind de reclame van xbox heel coooool (met waterballonen gooien)en heeeeeel irritant is LOI reclame bahhhh!!

24-04-2006, 10:40
Een leuke reclame vind ik die van danootje powerrrrr en ook die van skittles met die oma. Oh ja en die van Douwe Egberts met die twee ouwe vrouwen die straattaal gebruiken. (Ik ben je bitch niet)

Irritante reclame: alle reclames over leningen, zouden verboden moeten worden.

24-04-2006, 10:40



Citaat door bunty aur bably:
Ik vind de reclame van xbox heel coooool (met waterballonen gooien)en heeeeeel irritant is LOI reclame bahhhh!!
Jah, die LOI reclames zijn inderdaad ook irritant. Vooral die ene met die duitsers.

24-04-2006, 10:43
dat jongetje in de mac met zn twee oma's vind ik leuk! schattig ding is dat. en idd die leen reclame's zijn verschrikkelijk!!

24-04-2006, 10:44
ik vind de apeldoorn bellen reclames altijd wel leuk. Vooral die met die man die de mafia ging verlinken, die is sterk!

Verder zijn er nog wat andere die leuk zijn, maar ik kom er zo snel niet op.

Ik haat die van leen frisia ook en wasmiddel reclame's zijn ook niet super

24-04-2006, 10:44
Ik vind die reclame wel cool van de basketballers die in de grond springen(wat water blijkt te zijn)

Ik irriteer me mateloos aan die reclame van de postbank (dat is de kracht van de postbank grrrr)

Verder vind ik ook die LOI reclames echt irritant

24-04-2006, 10:56
jaaaaa die postbank reclames, echt om gek van te worden.

24-04-2006, 11:11
Nr. 1 van meest gehate reclame bij mij is : HANS van UPC!!!!!!!!!!! GATVERDAMME! Wat een rotkop en stem heeft zij zeg. Ik vervloek haar.

En daarna die zwakzinnigen van die LIO reclame, wat een stelletje bij elkaar geraapte debielen.

24-04-2006, 11:14

Citaat door Yasra:
Nr. 1 van meest gehate reclame bij mij is : HANS van UPC!!!!!!!!!!! GATVERDAMME! Wat een rotkop en stem heeft zij zeg. Ik vervloek haar.

En daarna die zwakzinnigen van die LIO reclame, wat een stelletje bij elkaar geraapte debielen.
Die vind mijn zoontje super. Als die reclame begint roept hij de hele tijd: Hans, hans, hans. Echt lachen.

24-04-2006, 11:30
Absolute topper vind ik die van Apeldoorn!, vooral die ene met die twee schoonmaaksters, maar die van die twee jongens die naar Rio wilden gaan vind ik ook echt super

Die van UPC is echt en uiteraard ook die van die ellendige leenwolven

24-04-2006, 11:33


Ik vond die reclame met kalou en verdonk heel leuk jammer dat die niet meer wordt uitgezonden

en alle reclames over leningen zijn irritant en die UPC reclame (Hanssss)

24-04-2006, 11:42
dat ene reclamespotje dat je met je tijd mee moet gaan hahaha ik moet weer lachen als ik er aan denk. dan zie je een vrouw in de outo zitten met een navigatiesysteem die dan rechtsaf moet slaan en die oudjes die achter de computer zitten en die dan letterlijk met de muis naar de rechter bovenhoek gaan

24-04-2006, 13:01
ik vind die reclame van de anwb van vorig jaar leuk met dat turkse gezin.

vooral op het moment dat de vader tegen de moeder zegt dat zij dan thuis moet blijven als ze zoveel spullen mee wil nemen, hahaaa

Pagina's : [1] 2 3 4 5