Bekijk volle/desktop versie : De Marokkaanse (diepe) spits?



24-04-2006, 09:32
Wie vinden jullie dat het beste kan functioneren in het Marokkaaanse elftal, als (diepe) spits?

Is het Chamakh die bij Bordeaux nauwelijks speelminuten krijgt?
Maar aan de andere kant heeft hij tijdens de CAN laten zien dat hij wel degelijk kan voetballen!

Of is het Ahanfouf die dit seizoen slechts 7 doelpunten heeft gescoord met zijn club MSV Duisburg?

Of ga jij voor Ali Boussaboun die het bij top-club Feyenoord Rotterdam prima doet als invaller?

Verder hebben we ook Mouhcine Iajour van Raja Casablanca, en Mounir El Hamdaoui van Tottenham.

Laat van je horen, en breng je stem uit!

24-04-2006, 13:19



Citaat door slimme_mocro:
Wie vinden jullie dat het beste kan functioneren in het Marokkaaanse elftal, als (diepe) spits?

Is het Chamakh die bij Bordeaux nauwelijks speelminuten krijgt?
Maar aan de andere kant heeft hij tijdens de CAN laten zien dat hij wel degelijk kan voetballen!

Of is het Ahanfouf die dit seizoen slechts 7 doelpunten heeft gescoord met zijn club MSV Duisburg?

Of ga jij voor Ali Boussaboun die het bij top-club Feyenoord Rotterdam prima doet als invaller?

Verder hebben we ook Mouhcine Iajour van Raja Casablanca, en Mounir El Hamdaoui van Tottenham.

Laat van je horen, en breng je stem uit!
chamakh krijgt wel veel speeltijd !!


dommemocro hij heeft al 26 wedstrijden !! achter de rug! en hij was gebleseerd zo een 5 wedstrijden en 3 geschorst !

http://www.vi.nl/vi/show/id=40053/dbid=43953/typeofpage=40054/sc=6a3707


als je geen verstand hebt moet je eerst zeker zijn van je antwoordt



2002/03 Girondins Bordeaux 10 1 Frankrijk
2003/04 Girondins Bordeaux 25 6 Frankrijk
2004/05 Girondins Bordeaux 33 10 Frankrijk
2005/06 Girondins Bordeaux 26 6 Frankrijk

24-04-2006, 13:22
Overbodige vraag: Chamakh is en blijft de allerbeste

24-04-2006, 13:28
chamack goed aanspeel punt, kop sterk en heeft bewezen oed te spelen voor marokko.

Ali boussabon doet niet, zelfs koeman zegt dat hij geen toegevoegde waarde is.

ahanhoef en hamdaoui heb ik weinig van gezien maar volgens mij is hemdaoui geen diepe spits maar eentje er vlak achter.

Iajoer ben ik niet gecharmeerd van, hij mag eerst een andere club zoeken ipv dooie raja

24-04-2006, 15:03


chamakh nr 1 natuurlijk... lajour moet eens constant spelen bij een fatsoenlijk team

24-04-2006, 15:11
Chamakh daarna boussaboun en en de rest is eigleijk geen diepe spits maar der om heen maar ik moet zegge iajour wel..