Bekijk volle/desktop versie : meisjes die roepen " ik ben een PLAYER" ..!



Pagina's : [1] 2

23-04-2006, 21:01
hallo mensen..!

ik zat net op msn in een driegesprek met me neef en een meisje van zijn school we kwamen op het onderwerp players..

ze zei dat ze een relatie had en dat die jongen te mooi zou zijn en dat hij een player was ik daarop zei dat ze uit moest kijken en dat het haar alleen maar pijn zou doen..
NEE zegt ze heel stoer ik ben de player van ons 2..

EN TOEN BRAK ME KLOMP..!!

ik vind dat een meisje geen player kan zijn..
een meisje verliest er alleen maar mee..
wie neemt haar nou sirri als ze zegt ik heb me vriend geplayt..?
heeft ze nog een eer..
of wordt er nu alleen maar over haar geroddelt..?
Vb:
als een jongen een meisje playt en zegt het tegen zijn vrienden is het meisje in kwestie gelijk een xxxx, ze zou te makkelijk zijn, je zou er geen moeite voor doen om haar in bed te krijgen...
iedereen kent die praatjes..
voor jongens onder elkaar heeft dat mischien waarde het feit wie de player is en wie niet...dat weet ik verder ook niet..
maar voor een meisje..vind ik het onzin een meisje kan nooit never een jongen playen nooit...


wie is het met mij eens en wie zegt nou een meisje kan zeker een jongen playen..
ik zou graag dan ook van jullie weten hoe een meisje een jongen kan playen..?
en kom niet met argumenten ja hij betaalt en koopt alles voor me en daarna dump ik hem want voor alles wat je krijgt moet je ook wat terug geven...

alvast bedankt...lella

23-04-2006, 23:17


ik vidn gwn dat een jonge een meisje niet moet playe en een meisje een jongen niet,, Kom Op zeg,, wat bereik je daar mee? :O

23-04-2006, 23:20
als jongens playen is het wel goed

voor sommige jongens LEKKER VOOR ZE ALS ZE GEPLAYD WORDEN DOOR MEISJES DIE PLAYSTER ZIJN.....voelen ze eindelijk wat ze al die jaren bij meiden hebben gedaan!!!

||( trouwens ken heeeeeeeeeeeeeel wat meiden die playen ) niet om trots op te zijn hoor maar je ziet het vaker

moebelagh.....!!

23-04-2006, 23:25
vind t alleen maar goed voor de boys als ze geplayd worden door meiden.. kunnen ze eens voelen wat de meiden altijd voelen!

23-04-2006, 23:55


Een meisje dat zich zelf een playster noemt of zich eigen zo naar gedraagt is en slxt of een Hxxr in mijn ogen.

Maar vraag je zelf ook een keer af waarom een meisje dat doet!

Jongens zijn niet minder...om te kunnen playen heb je tenslotte een meisje nodig!

23-04-2006, 23:58
hoe kan een meisje playen ? in mijn ogen is het altijd de man die 'boort' en niet de vrouw..de vrouw heeft tog een gleuf ...de man gaat er nog steeds in, en de vrouw laat dat toe ! (dat is playen ..of bedoelen jullie een andere play manier :confused

24-04-2006, 01:32

Citaat door greeneyezlady:
vind t alleen maar goed voor de boys als ze geplayd worden door meiden.. kunnen ze eens voelen wat de meiden altijd voelen!
zahma die jongens zijn sirieus...
geloof mij nou maar dat ze er echt niet wakker van liggen..

24-04-2006, 08:13

Citaat door LellaTinkebell:
zahma die jongens zijn sirieus...
geloof mij nou maar dat ze er echt niet wakker van liggen..
Wat weet jij er nou weer van ..
Je doet alsof alle jongens zo zijn, laat ik dan niet over de wijven beginnen

24-04-2006, 08:26
Ach, boeiend.





Of zoiets

24-04-2006, 09:53

Citaat door _XXXX_:
ja zoiets had ik ook..

op zulk soort topics heb ik geen tijd voor op om te reageren..reageer liever op jou he





Dat is hieeeeeeeeeeeeeeel lief mivlouw.





Of zoiets

24-04-2006, 10:01

Citaat door _XXXX_:
hahah wacht maar af... je gaat helemaal gek worden

Kan ik nog gekker worden dan?





Of zoiets

24-04-2006, 10:06

Citaat door LellaTinkebell:
hallo mensen..!

ik zat net op msn in een driegesprek met me neef en een meisje van zijn school we kwamen op het onderwerp players..

ze zei dat ze een relatie had en dat die jongen te mooi zou zijn en dat hij een player was ik daarop zei dat ze uit moest kijken en dat het haar alleen maar pijn zou doen..
NEE zegt ze heel stoer ik ben de player van ons 2..

EN TOEN BRAK ME KLOMP..!!

ik vind dat een meisje geen player kan zijn..
een meisje verliest er alleen maar mee..
wie neemt haar nou sirri als ze zegt ik heb me vriend geplayt..?
heeft ze nog een eer..
of wordt er nu alleen maar over haar geroddelt..?
Vb:
als een jongen een meisje playt en zegt het tegen zijn vrienden is het meisje in kwestie gelijk een xxxx, ze zou te makkelijk zijn, je zou er geen moeite voor doen om haar in bed te krijgen...
iedereen kent die praatjes..
voor jongens onder elkaar heeft dat mischien waarde het feit wie de player is en wie niet...dat weet ik verder ook niet..
maar voor een meisje..vind ik het onzin een meisje kan nooit never een jongen playen nooit...


wie is het met mij eens en wie zegt nou een meisje kan zeker een jongen playen..
ik zou graag dan ook van jullie weten hoe een meisje een jongen kan playen..?
en kom niet met argumenten ja hij betaalt en koopt alles voor me en daarna dump ik hem want voor alles wat je krijgt moet je ook wat terug geven...

alvast bedankt...lella
ze zal wel rond de 16 zijn geweest, dan denken ze allemaal zo

24-04-2006, 11:07


alsof een jongen het interesseert of hij geplayed word.

hij wil alleen pussy en het liefst zoveel mogelijk. wat valt daar aan te playen?


hahahaha ye grap

24-04-2006, 15:25

Citaat door SaLiM1:
Wat weet jij er nou weer van ..
Je doet alsof alle jongens zo zijn, laat ik dan niet over de wijven beginnen
waar heb jij het over...

deze reactie was op het feit dat jongens het niet erg vinden als ze geplays zouden worden..en kom jij met zoiets leg eens uit...

24-04-2006, 15:26

Citaat door AlPacinoMontana:
ik kan sommige reacties niet geloven jullie vinden het goed dat een meisje playd ... haram relaties zijn zoiezo verboden ... het valt niet goed te keuren ... ben je er niet me eens PECH GEHAD dan ben je ook geen moslim !!!

ewa zied
hahaha mensen zijn moslim op het inernet

Pagina's : [1] 2