Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk gezocht: goede kapster in Adam



23-04-2006, 18:53
Voor groen poentje Dames ik ben op korte termijn op zoek naar een goede marokkaanse kapster in amsterdam die goed kan verven en stijlen voor een beetje normale prijs. P.s. Hoofddoekvriendelijk zou het beste zijn.
Als je wat weet laat het even weten, tel en adres aub

Chokran

23-04-2006, 19:01


Ik ken er een in amsterdam oost ...?
of is dat te ver....

23-04-2006, 19:02
nee is goed laat het me aub weten meid...is ze marokkaans?

23-04-2006, 19:03
Hoi hoi,

Salon Malika is een goede, ik ga daar altijd heen. Ze heeft achterin een plekje voor dames met hoofddoek en de service vind ik uitstekend!!!
Ik ga deze week denk ik daar ook heen. Je hoeft trouwens geen afspraak te maken, alleen voor op vrijdag en zaterdag.

Boessa

23-04-2006, 19:03


ik pm je wel

23-04-2006, 19:05

Citaat door Lady Fortuna:
Hoi hoi,

Salon Malika is een goede, ik ga daar altijd heen. Ze heeft achterin een plekje voor dames met hoofddoek en de service vind ik uitstekend!!!
Ik ga deze week denk ik daar ook heen. Je hoeft trouwens geen afspraak te maken, alleen voor op vrijdag en zaterdag.

Boessa
sierplein toch? is achter mn huis, als je me haar num kan geven? en haar prijzen ongeveer?
Bijv: knippen, kleuren, high-lights en fohnen....hoeveel kan ik rekenen? chokran meid

23-04-2006, 19:22

Citaat door leila_tetouania:
sierplein toch? is achter mn huis, als je me haar num kan geven? en haar prijzen ongeveer?
Bijv: knippen, kleuren, high-lights en fohnen....hoeveel kan ik rekenen? chokran meid
Hey meid, mn 2 tantes zijn gister bij haar geweest. Ze hebben allebei hun haren gevervd (highlights) en gefohd voor: 84,- per persoon. Ze is echt duur maar wel super goed !

xx Maryam

23-04-2006, 20:31
Ik heb zelf nooit mijn haar bij haar geföhnd maar ze doen het hartstikke goed, ze zijn de prijs dubbel en dwars waard. Ik heb in maart mijn haar geverfd de eerste tube die ze gebruiken is 27 euro en voor elke tube dat ze daarna nog nodig hebben is het 20 euro. Ik heb toen voor het verven 47 euro neergelegd en knippen 15 euro. Maar je hebt dan echt kwaliteit. Zelf draag ik ook een hoofddoek en ik vind het wel lekker om me eens in de zoveel tijd te verwennen. Ik ga deze week weer mijn haar verven.

23-04-2006, 21:28

Citaat door Mar0cia:
Hey meid, mn 2 tantes zijn gister bij haar geweest. Ze hebben allebei hun haren gevervd (highlights) en gefohd voor: 84,- per persoon. Ze is echt duur maar wel super goed !

xx Maryam
84 euro

Wel prijzig.

24-04-2006, 22:03

Citaat door MoZlima:
84 euro

Wel prijzig.
Jawel, maar het is elke cent waard !


xx Maryam

25-04-2006, 19:07
om je haar te verfen kan je naar Gonul gaan op de Kinkerstraat ze verfen daar super vooral highlight en goedkoop.
ik doe het altijd voor 20 euro coupe solei dan.
Alleen fohnen is dan weer minder dan raad ik je inderdaad Malika van Sierplein aan.

groetjes

25-04-2006, 19:15

Citaat door ikje:
om je haar te verfen kan je naar Gonul gaan op de Kinkerstraat ze verfen daar super vooral highlight en goedkoop.
ik doe het altijd voor 20 euro coupe solei dan.
Alleen fohnen is dan weer minder dan raad ik je inderdaad Malika van Sierplein aan.

groetjes
Maar is het daar ook hoofdoek vriendelijk? Is het afgezonderd dat als je je hoofdoek af doet dat mannen je niet zien?

En heb je een telefoonnummer ?

26-04-2006, 15:54


Ik vind Malika niet goed verven hoor, de kleur is nooit mooi warm maar altijd van dat neppige. Fohnen doen ze daar wel heel goed.

26-04-2006, 15:55
ken je iemand die wel goed is dan saloua?

27-04-2006, 22:26

Citaat door MoZlima:
Maar is het daar ook hoofdoek vriendelijk? Is het afgezonderd dat als je je hoofdoek af doet dat mannen je niet zien?

En heb je een telefoonnummer ?
?