Bekijk volle/desktop versie : pakket verstuurd vanuit marokko?wanneer komt het aan?



23-04-2006, 16:13
Ik heb een vraagje. 2 weken geleden heeft iemand een pakket verstuurd vanuit marokko maar ik heb nog steeds niets ontvangen. Dit pakket is verstuurd vannuit Fess. Ik heb hier geen ervaring mee. 1)Weet iemand hoelang het kan duren voordat het pakket in nederland is.2)En naar welke bedrijf dat pakket gaat (zodat ik contcat met hun kan opnemen)
Hoop gauw geholpen te worden.
alvast bedankt..

23-04-2006, 16:31


k had een x een kaartje verstuurd vanuit marokko naar mn vriendin..
alleen was ik eerder terug dan dat mn kaartje aankwam

23-04-2006, 17:54
Weet niemand dan hoelang zoiets kan duren?
Diegene die het heeft verstuurd weet het namelijk ook niet.
Heeft iemand dit al eerder meegemaakt??

23-04-2006, 18:34

Citaat door hanoa:
k had een x een kaartje verstuurd vanuit marokko naar mn vriendin..
alleen was ik eerder terug dan dat mn kaartje aankwam
hahahahhaa lelijk

23-04-2006, 19:19



Citaat door lMlaestro:
hahahahhaa lelijk


ik zo toen k aankwam...van heb je mn kaartje nog gehad..??

twee weken later, kwam ze aan met ja, ik heb vandaag je kaartje onvangen

24-04-2006, 10:59
Hallo

ik moet je zeggen ik heb onlangs een pakketje ontvangen vanuit marokko.
Dit pakketje kwam na 4 weken pas bij aan.
Ik werd helemaal gek, ik dacht het gaat terug naar marokko en dan moet het opnieuw opgestuurd worden en dan duurt het een echte eeuwigheid.
Maar goed wat je het beste kan doen is aan de verzender vragen wat het nummer van het pakketje is, dat zijn 4/5 cijfers en 2 letters en met die code kan je het na vragen bij TPG Pakkettendienst.
Het telefoonnummer is:0900 767 85 26 en dan kunnen zij in hun systeem voor je nakijken of er een pakketje binnen is gekomen voor jou.

Ik hoop dat ik je hiermee voldoende informatie heb gegeven en heb kunnen helpen.

Succes ermee

Groetjessssss

24-04-2006, 19:40

Citaat door fraizaa:
Hallo

ik moet je zeggen ik heb onlangs een pakketje ontvangen vanuit marokko.
Dit pakketje kwam na 4 weken pas bij aan.
Ik werd helemaal gek, ik dacht het gaat terug naar marokko en dan moet het opnieuw opgestuurd worden en dan duurt het een echte eeuwigheid.
Maar goed wat je het beste kan doen is aan de verzender vragen wat het nummer van het pakketje is, dat zijn 4/5 cijfers en 2 letters en met die code kan je het na vragen bij TPG Pakkettendienst.
Het telefoonnummer is:0900 767 85 26 en dan kunnen zij in hun systeem voor je nakijken of er een pakketje binnen is gekomen voor jou.

Ik hoop dat ik je hiermee voldoende informatie heb gegeven en heb kunnen helpen.

Succes ermee

Groetjessssss
Jazaka allah je hebt me zeker geholpen..
Pfff die marokanen altijd..die hebben echt geen regels..!!

24-04-2006, 23:22
ik heb (vrijdag 21april) een pakketje gehad vanuit Casablanca en die is 2 weken daarvoor opgestuurd... ik kreeg t gewoon via de TPG post thuis afgeleverd.
Ik had ook een keer een kaart verzonden en dat duurde 21 dagen.. dus gewoon wachten.....

24-04-2006, 23:37

Citaat door Rosalindas:
ik heb (vrijdag 21april) een pakketje gehad vanuit Casablanca en die is 2 weken daarvoor opgestuurd... ik kreeg t gewoon via de TPG post thuis afgeleverd.
Ik had ook een keer een kaart verzonden en dat duurde 21 dagen.. dus gewoon wachten.....
Damn als je het zelf met de fiets brengt vanuit marokko ben je nog sneller