Bekijk volle/desktop versie : Wat heb je tot nu toe allemaal gedaan?



Pagina's : [1] 2

23-04-2006, 12:42
Salaam Ouilikoum,

Nou ik heb wel wat dingetjes hier gedaan, ik stond om 10.30 op. Voor mijn pa ontbijt gemaakt, zelf heb ik ook samen met hem gegeten. Afgewassen, het hele huis opgeruimd schoongemaakt. Bijna alles in het hele huis gedaan, mijn handen jeuken van GA OPRUIMEN SCHOONMAKEN ETC. hihih ik ben echt soms erg vooral als het mooi weer is, mensen willen ze3ma wat leuks gaan doen en ik wil hier alles opruimen, ramen open, dekens naar buiten. etc.


Ga denk ik nog 4 klerenkasten opruimen, en de achtertuin vegen, en nog kleine dingetjes erbij doen...

Ik ga weer verder met opruimen Belsamaaaaa

23-04-2006, 12:50


ben om 7 uur opgestaan...klaargemaakt....om 9 uur naar de kerk...daarna met de familie uitgebreid ontbeten..daarna koffie gedronken.

en nu zijn men mama en men broer op visite gegaan en wachten men zus en ik op bezoek.....

23-04-2006, 12:52
9.30 wakker, opgeruimd, ramen gelappen, moet nu nog stofzuigen, dweilen en de badkamer en w.c een grote beurt geven...

23-04-2006, 12:55
tot nu toe heb ik helemaal niks gedaan en ben het ook niet van plan... absoluut geen zin en geen energie....

23-04-2006, 13:08



Citaat door paleisje:
Salaam Ouilikoum,

Nou ik heb wel wat dingetjes hier gedaan, ik stond om 10.30 op. Voor mijn pa ontbijt gemaakt, zelf heb ik ook samen met hem gegeten. Afgewassen, het hele huis opgeruimd schoongemaakt. Bijna alles in het hele huis gedaan, mijn handen jeuken van GA OPRUIMEN SCHOONMAKEN ETC. hihih ik ben echt soms erg vooral als het mooi weer is, mensen willen ze3ma wat leuks gaan doen en ik wil hier alles opruimen, ramen open, dekens naar buiten. etc.


Ga denk ik nog 4 klerenkasten opruimen, en de achtertuin vegen, en nog kleine dingetjes erbij doen...

Ik ga weer verder met opruimen Belsamaaaaa
Geslapen tot 12.00, gedoucht, koffie gedronken, en toen achter de pc gekropen.

23-04-2006, 13:21
Ik ben net wakker en heb HET filmpje eens bekeken met een heerlijke fruitsalade erbij
En nu ga ik ontbijten en hier eens grondig cleanen

23-04-2006, 13:47
Zo zo de meeste hebben het allemaal relax gedaan, gelijk hebben jullie. Maar hebben jullie het niet dat je zondag een boendag voor je is. de mijne wel hoor. Niet normaal...ik zit nu achter de pc met ramen wagenwijd open!!!

23-04-2006, 14:02
ik moet strijken en koken en dweilen nog

23-04-2006, 14:07
ik moet eigenlijk nog de was ophangen en de was van gisteren opvouwen en opberegen . Onze slaapkamer opruimen (manlief bleef langer in bed liggen)
En effe denken nog de badkamer een kleine beurt geven.

Heb al het volgende gedaaan. Slaapkamers van de kinderen opgeruimd .
Beneden alles opgeruimd.Kids ontbijt gegeven eerder dan ons omdat de oudste naar arabische les moest. Gelukkkig word ie gebracht alhamdoelialah.
En toen.......
Vlaai voor mijn man gebakken om mee te nemen naar een vriend van hem. Tagine gemaakt voor vanvavond . Toen is mijn man akker geworden en heeft hij ontbijt voor hem en mij klaargemaakt .....Was in de wasmichene gedaan.ontbeten samen met manlief.
Met de kleine gespeeld . Me moeder en me zus gebeld. en effe op marokko . nl tussendoor aan het surfen

en ga straks inshallah ook effe met de kids naar de speeltuin denk ik

23-04-2006, 14:10
Ik ben om 10uur opgestaan, mijn tante en neefje logeren bij ons. Dus hebben we gezellig met elkaar ontbeten, keuken opgeruimd, gestofzuigd, koffie gedronken en nu ff achter de pc.

23-04-2006, 14:13
Was/droger aan, kids in bad gedaan, geveegd, gedoucht aangekleed, nu chagerijnig achter de lt met een kop thee en bonbons

23-04-2006, 14:14

Citaat door saadia29:
Was/droger aan, kids in bad gedaan, geveegd, gedoucht aangekleed, nu chagerijnig achter de lt met een kop thee en bonbons


Geen plannen?

23-04-2006, 14:17



Citaat door latifa_soussia:


Geen plannen?
Geen zin meer

Of toch wel ???

23-04-2006, 14:18

Citaat door saadia29:
Geen zin meer

Of toch wel ???
Ik dacht dat je meteen deze richting op zou komen..

23-04-2006, 14:19
om 10 uur opgestaan, dochtertje verschoond en samen ontbeten.
De was opgehangen, schoongemaakt, gekookt. Mezelf omgekleed en de kleren van Lina bij elkaar gezocht. En nu zit ik achter de pc te wachten tot ze wakker wordt om haar om te kleden en naar een vriendin te gaan.

Pagina's : [1] 2