Bekijk volle/desktop versie : Mijn Verhaal (NORA)

Pagina's : [1] 2 3 4

30-05-2002, 23:30
Ben nu officieel lerares. Ik mag nu voor de klas staan. Oooh wat ben ik trots op me zelf. Maar toch miste ik 1 dingâ¦â¦â¦â¦â¦â¦..

Nora nora telefoon voor jou. Dat is mijn zusje Esma. Ik rende naar de telefoon. Ja met Nora, ahlal nora met manaal. Ahlal manaal alles goed met je? Het kan niet beter Nora. Ik ga binnen kort trouwen. Ooh wat leuk voor je ik was echt blij voor haar. Maar ik wist al te goed dat ik nooit verlieft op iemand was. Noch dat iemand mij ooit heeft gevraagd. Met mijn zusje Esma is het anders.Die werd echt telefonisch gevraagd en er waren regelmatig bezoekjes gebracht.

Nora?? NOra ben je er nog ooh ja ik ben er nog Manaal sorry ik dacht aan iets. Ik wou je uitnodigen je moet wel komen he. Ja insaalah wanneer is het? Het was alweer over 3 dagen. Dus op een vrijdag. Maar ik werd uitgenodigt voor zaterdag dan werd het in de zaal gehouden.
Ik hing op.

Mijn moeder keek me aan, manaal gaat trouwen ooh ja ewa mlih. Ze keek me aan ja ik wete het ma. Als blikken konden doden dacht ikâ¦â¦ was ik allang dood.
Mijn vader kwam thuis ik hoorde mijn moedertegen mijn vader zeggen. Achmed maar Nora dan? Blijft zei voor altijd ongehuwd? De tranen kwamen weer eens opdagen jaaa alsof ik net op ze zat te wachten.Ik was 21 jaar. Mijn zusje 18 en ze is al verlooft. Studie was voor mij het belangrijkst, mijn ouders hebben mij daarin nooit in gesteund . Ze vonden dat een goede moeder nooit kan werken en opvoeden.Op mijn diploma uitreiking kwam ook niemand opdagen.
Ik wist nog dat annete naar me kwam Nora waar zijn je ouders?? Thuis zei ik heel onverschillig.alsof het me niets deed maar diep van binnen..........

Op de bruiloft van manaal.
Ik was hele mooi gekleed in een Marokkaanse goud kleurige taksita gekleed.Mijn haren had ik geföhnd en los gelaten.er werd uitbundig gedanst ik stond ook op en danste op een paar nummers.Nora nora Manaal roept je. Ikliep naar manaal toe en gaf haar een enevlop een kleinigheidje. Soekran Nora.
Voor wat riep je me Manaal. Ze keek me aan. Nora wil je trouwen? Watte?? Pardon?? Die vraag overviel me. Ik weet een hele leuke jongen voor je Nora ik ken je beter dan vandaag ik weet wat jou type is. Nee manaal soekran ik regel voor me zelf als ik ooit verlieft word. Komop Nora het is mijn bruiloft please hier heb je zijn nummer. Nee echt niet dat ik hem ga bellen. Oke fluisterde Nora ik heb hem, jou nummergegeven watte????riep ik hard.stttttt
Sorry. Hij heet.Nadir hij is 25 jaar oud hij is maatschappijleer leraar . Kom op het is een kanjer. Kijk daar heb je hem.
Ik draaide me om.Dammmmnn wat is hij mooiiii hij had pikzwart haar was een beetje donker getint en mooie donkereogen. Hij liep op mij af nou niet ceht op mij maar op manaal die achter me stond. Hij groette ze ik kon mijn ogen niet van ze afhouden. Nadir dit is nora nora dit is nadirâ¦â¦â¦â¦â¦â¦â¦

30-05-2002, 23:36

Mensen wat vinden jullie ervan moet ik door gaan??? of moet ik kappen met het hele verhaal aan jullie.
Ik ga vandaag niet door ga zo slapen maar wil het wel graag weten

30-05-2002, 23:38
hey....waarom maakt niemand die leuke verhaaltjes af....daar baal ik soms wel van hoor!

maak het af........

30-05-2002, 23:40
ppfffff..........ga je nog slapen ook!

hahahaha......nou dan moet ik maar morgen weer ff kijken!!!
vind alles goed zolang er een einde

31-05-2002, 00:07

Oemaira ga door met je verhaal..............

Hij is leuk

31-05-2002, 01:35
Safie je bent er aan begonnen.......en nu ga je het afmaken ook. Als je het niet zou afmaken zouden sommige mensen het nie leuk vinden.. Nee maar maak het af hoor meid..........

GreetingZz,

31-05-2002, 08:49
ja was het net zo spannend dan stop je
ga gewoon door!!!!!!! beslema aisanor

31-05-2002, 11:06
Oemaira meid wat verwacht je nou?? dat dit weer zo'n topic waarin iedereen je platte kritiek geeft zeghma ga door, ga door, ga door een echte schrijver schrijft als uitlaat klep om mensen te informeren... maar niet om aandacht!!! misschien is het handig om bij jezelf naar te gaan waarom jij schrijf aangezien je het volgende stukje plaatst;

Mensen wat vinden jullie ervan moet ik door gaan??? of moet ik kappen met het hele verhaal aan jullie.
Ik ga vandaag niet door ga zo slapen maar wil het wel graag weten.

ps als het onzekerheid is dan heb ik dit stukje nooit geplaatst.......

just-somebody die zich irriteerd aan al de reacties en doelloos kritiek

31-05-2002, 14:44
soory maar euuh je hebt het mis just-sombody.
Ik vroeg het me af omdat ik dit verhaal wat minder vond ik vond hem best saai. Daarom vroeg ik me af of hij eieglijk wel leuk is.

Dat is de enige reden waarom ik vroeg of ik wel verder zopu gaan.

Ma7a salama

31-05-2002, 15:02
Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah Oemaira ga alsjeblieft verder, ik kan haast niet wachten tot het vervolg stukje komt dus schiet ff vlug op wil je?!!!

Big kis

31-05-2002, 15:18
Ik kon wel door de grond zakken. Hij stak zijn hand uit. Ik keek ernaar euuuh krijg ik nog een hand van je ? Ooh sorry wat dom van me en gaf hem mijn hand. Ooh nee wat is dat voor een ring? Ik keek er goed naar. Het is een Trouw ring oooh mijn god. Manaal heeft me gewoon in de maling genomen of hij is gewoon pas geleden getrouwd. Hij zag dat ik er naar keek. Jaaah zei hij ik ben er heel trots op. Alles werd wazig ik werd misselijk.

Waarom eigelijk ik ken hem niet eens dit is de eerste keer dat ik hem heb gezien. Is dit zehmak liefde op het eerste gezicht? Nou dan is het echt mislukt, zo te zien is het niet wederzijds. Ik rende snel de zaal uit de trap op en liep een kleien kamertje in. Ik haalde diep adem. Ooh nee he ik begon te huilen. Waarom huil ik? Is hij zo veel waard? Is dit liefde? Ik liet me vallen op de grond. Esma mijn zusje kwam naar boven, Nora wat is er lieverd? Huilend probeerde ik te vertellen wat er aan de hand was. Maar het ging niet omdat ikzelf niet eens wist waarom ik begon te huilen en waarom ik misselijk werd. Er werd op de deur geklopt binnen riep mijn zusje het was nadir. Ooh hij komt voormij dacht ik blij maar ik had het mis.Kan ik hier mijn jas ophangen? Hij keek me aan. Hij zag dat ik heb gehuild, maar vroeg niet verder draaide zich om en verdween.

Ik ga naar huis Esma waarom Nora komop het is een feest van een goede vriendin van ons nee Esma ik voel me niet goed. Ik trok mijn jas over mijn taksita aan snel liep ik naar beneden. Ik groette haar moeder ze vroeg nog waarom ik zo vroeg weg ging maar legde uit dat ik me lekker voelde.

Thuis liet ik me op bed vallen en dacht terug aan alles.Was ik teleur gesteld? Waarom deed ik zo eigelijk? Ik was gelukkig met mijn leven maar waarom ging ik zo tekeer.
Ik viel in een diepe slaap.

Waaaaaaaah gillend werd ik wakker naast mijn bed. Stond snel op maakte het raam open woooow ik had een droom nee nee eerder een nacht merrie over ââhemââ. Dat hij een ander boven mij had gekozen ik begon te huilen. Ik liep naar mijn kast haalde een witte linnen broek eruit en een roze truitje snel ging ik onder de douche en kleedde ik me aan. Waarom eigelijk? Waarom deed ik mijn kleren aan hetwas zaterdag? Mijn telefoon ging over ja? met nora.
Salaam nora
Het was nadir die me belde mijn hart ging te keer het leek dat ik ieder moment in elkaar kon zakken.
Nora ben je er nog?
Ooh ja sorry
Hoe is het met je nora
Prima met jou?
Ja goed hamdoellaih.
Ik wilje zien.
Pardon? Waarom wil je me zien?
Omdat ik je wat moet vertellen Nora kan je nu.
Ja waar? Sloterdijk?
Ja is perfect. Snel kamde ik mijn haar en deed mijn witte instappers aan.
Waar ga je naar toe ooh ja tuuurlijk door Nadir was ik vergeten te vertellen dat ik weg ging tegen mijn ouders mama papa ik moet snel daar de stad ik moet een paar spullen kopen voor school.Neem Esma mee. Mijn vader had geen vertrouwen in me. Gelukkig Esma zag dat ik geen zin had in dat ze mee ging dus speelde ze het spelletjes mee.Kan niet papa de zussen van Adil hebben me uitgenodigd. Adil is haar verloofde. Ooh oke ba ik ga u echt riep ik beslamma.

Ik rende de weg af de stoep op zo naar de bushalte snel haalde ik net de bus.
Wat ben ik eigenlijk aan het doen? Waarom ga ik naar hem toe? Hij is alk getrouwd.
Sloterdijk hoorde ik de chauffeur roepen ik stapte uit en zag hem staan hij stond tegen een auto een golf.hij zag erg goed uit in zijn jogging broek en een truitje van replay. Hij glimlachte naar me ik lachte terug je ziet er goed uit Nora ik werd knalrood. Soekran zei ik zacht. Hij liep naar me toe een wou me kussen maar ik duwde hem weg.Hij was getrouwd zal ik hem vragen ja ik doe het gewoon.wat wil je eigenlijk van me Nadir weet je vrouw dat je met een meisje hebt afgesproken op sloterdijk?â¦â¦â¦â¦â¦â¦â¦â¦.

31-05-2002, 15:20
Soms vraag ik me af of zulke verhalen we echt zijn???

31-05-2002, 15:44

Als dat al zo was, dan ben ik ze nog nooit tegengekomen.....Teveel fantasie......

Maar ze is wel erg snel hoteldebotel geworden zeg....

31-05-2002, 18:36
hij is echt heeeeeeel goed..
ga verder pleaseeeeeeeee anders weet ik je
te vinden hoor Oemaira dus watch out...

Big kis

31-05-2002, 20:05
en....laat je ons nog langer wachten....we willen graag lezen....

groetjes moi

Pagina's : [1] 2 3 4