Bekijk volle/desktop versie : Vrouw gewond na messteek in winkel



Pagina's : [1] 2

22-04-2006, 22:31
Zaterdag 22 april 2006 - BERGEN OP ZOOM – Bij een steekpartij gistermiddag in de winkel van M&S Mode aan de Sint Josephstraat is een vrouw lichtgewond geraakt. Ze hield aan de ruzie een snijwond in haar hals over. De wond bleek ondiep en het slachtoffer, een 29-jarige vrouw uit Bergen op Zoom, kon ter plekke worden behandeld.

De ruzie, tussen drie vrouwen van Marokkaanse afkomst, ontstond rond half twee. De aanleiding ligt volgens de politie in de relationele sfeer. Getuigen van het incident spreken van een ‘familievete’.

De politie heeft in de modezaak een 35- en een 39-jarige vrouw, beide uit Bergen op Zoom, aangehouden op verdenking van de mishandeling. Een van de twee zou een mes hebben gebruikt. Ze zijn gisteravond verhoord op het bureau. Eén van de twee verdachten werd bij de aanhouding onwel. De GGD heeft de vrouw ter plaatse onderzocht. Ze bleek niets te mankeren.

Bij modezaak NewStyle, vlak naast M&S, was kort na half twee een geschrokken getuige van de uit de hand lopende ruzie komen binnenrennen, vertelt een verkoopster. „Ze riep ‘bel de politie’, dus dat heb ik gedaan. Die bleek al gewaarschuwd door M&S-personeel.“ Ook personeelsleden van andere winkels sloegen alarm, maar de politie was snel ter plaatse. Agenten dirigeerden alle nog aanwezige klanten de winkel uit. De ruzie zorgde intussen voor een enorme toeloop in de Sint Josephstraat. Er heerste volgens getuigen een ‘behoorlijk gespannen sfeer’. Omstreeks half drie was de rust weergekeerd. ‘Wegens omstandigheden gesloten’ meldde een briefje op de deurs van M&S Mode. De winkel bleef de rest van de dag dicht.


bron: http://www.bndestem.nl/bergenopzoom/article275971.ece

22-04-2006, 23:39


Gestoord. Iemand neersteken vanwege een familievete. Dan spoor je toch echt niet. Hoe eerloos kun je zijn?

22-04-2006, 23:42
ewa ja tegenwoordig lopen de raarste mensen rond op deze wereld ja tog??

22-04-2006, 23:43

Citaat door angel16:
ewa ja tegenwoordig lopen de raarste mensen rond op deze wereld ja tog??
ja, helaas wel... waarom ga je met een mes de straat op. Snap daar helemaal niets van. Ik heb er nooit geen nodig gehad hoor

22-04-2006, 23:45



Citaat door sjanghai:
ja, helaas wel... waarom ga je met een mes de straat op. Snap daar helemaal niets van. Ik heb er nooit geen nodig gehad hoor
Als je het met woorden niet kan redden, dan doe je dat.

23-04-2006, 01:13
Stelletjes domme ganzen zeg

23-04-2006, 01:16
Ik verbaas me niet meer over dergelijke moord sessies. Het is allemaal geimporteerd.
Zo heb je ook goedkoop kinderspeelgoed uit het M.O. door kinderarbeid gefabriceerd.

23-04-2006, 02:23
Mohammed zei: "ik heb geen enkele plaag achter mij gelaten, schadelijker voor mannen dan vrouwen."
Deel 7:33


23-04-2006, 02:27
Mohammed zei: "Een slecht voorteken is de vrouw, het huis en het paard."
Deel 7:30


23-04-2006, 02:30
Mohammed zei: "Het Hellevuur werd aan mij getoond en dat het merendeel van degenen die daar verblijven vrouwen zijn."

Deel 1:28,301; deel 2:161, deel 7:124


23-04-2006, 02:34
Ik denk laat ik deze er ook maar erbij zetten.

Mohammed zei: "Draag geen vals haar want Allah legt een vloek op die dames die hun haar kunstmatig verlengen."

Deel 7:133

Dus pruiken (extensions) bla bla bla dragen kunnen jullie wel vergeten.

23-04-2006, 02:34

Citaat door rianne:
Als je het met woorden niet kan redden, dan doe je dat.
ik red het ook vaak niet met woorden, daarom zit ik ook altijd thuis

23-04-2006, 05:46



Citaat door sjanghai:
Gestoord. Iemand neersteken vanwege een familievete. Dan spoor je toch echt niet. Hoe eerloos kun je zijn?
Inderdaad eerloos. Wat zijn dat voor opgefokte barbaren?

En dat men dit tegenwoordig al in een winkel durft te doen !

Schaamteloos gedrag!

Weg met zulke messen-trekkers

23-04-2006, 09:08
kut-nederlanders weer hé

23-04-2006, 09:18

Citaat door rianne:
Als je het met woorden niet kan redden, dan doe je dat.
Met een mes.
Wie loopt in hemelsnaam met een mes in z'n handtas?
Jaloerse vrouwen?

Pagina's : [1] 2