Bekijk volle/desktop versie : De groeten terug begint zo.....



22-04-2006, 20:57

Citaat door ShadowCatcher:
Maar mensen, help me nou eens even met me wasmachine waarom komt er geen water uit die kraan?? Vraag aan jullie mannen ofzo
.

22-04-2006, 21:02


open draaien schat hihi. Groeten terug? Wat is da??

22-04-2006, 21:22
Ik begrijp dat soort dingen ook nooit, wilde toen straks ook de was doen, maar er kwam geen water uit, kwam omdat ik de kraan niet open had. maar je zegt nu dat die van jou open is he, mmmmzz dat soort dingen begrijp ik niet. moeilijk, vraag het atlijd aan pa-lief.

22-04-2006, 22:32
Wat was het weer grappig! Dat oude himba vrouwtje vind ik het leukst, vooral wanneer ze dit: gezicht trekt

22-04-2006, 22:40


Ik vond het grappig toen die Himba zei van Monique ik ga nu even niet naar je luisteren totdat ik klaar ben met eten (frietjes), dan luister ik weer naar je. Hij was dat irritante gekwebbel van haar kennelijk zat.

22-04-2006, 22:44

Citaat door Huismusje:
Ik vond het grappig toen die Himba zei van Monique ik ga nu even niet naar je luisteren totdat ik klaar ben met eten (frietjes), dan luister ik weer naar je. Hij was dat irritante gekwebbel van haar kennelijk zat.
precies!
En dat stukje toen ze allemaal gingen dansen en mevrouw weer zo een rare kop trok, zehma feeststemming

22-04-2006, 22:45
Hahahaha, ik heb me weer rot gelachen!

22-04-2006, 22:48

Citaat door Sammargirl:
precies!
En dat stukje toen ze allemaal gingen dansen en mevrouw weer zo een rare kop trok, zehma feeststemming
Ja klopt, zo een irritante gezichtssuitdrukking heeft ze, maar ik vind die Mentawais best slim ze begrijpen best veel in tegenstelling tot die Himba's.

22-04-2006, 22:50
Maar daarom zijn de matawais minder grappig..

22-04-2006, 23:02
Wat was dat trouwens voor catwomen pakje dat Monique aan had??

22-04-2006, 23:09

Citaat door ShadowCatcher:
Oh ik heb dit keer ook in een deuk gelegen vooral toen monique met ze naar een babyzaak is gegaan om kleertjes voor de ongeboren baby te kopen, die mannen zaten haar gewoon uit te lachen, en die vrouwen wisten niet wat ze ervan moesten denken


monique doet wel veel voor ze, maar blijkbaar verwacht ze er iedere keer weer wat voor terug, steeds afwachten totdat ze haar bedanken en hele tijd reklame maken voor iets wat ze voor hen koopt enzo, alsof ze niet gewend is dat ze iets voor anderen koopt
Ik heb het weer gemist
Babykleertjes voor wie?

22-04-2006, 23:57
Serieus wat grappig.
Die 2 vrouwen zijn toch van die ene oudere man?