Bekijk volle/desktop versie : ' Vreemde Mensen '



Pagina's : [1] 2

22-04-2006, 20:17
Hebben jullie dat ook zo dat vreemde mensen zomaar met jou hun hele life story gaan vertellen?

Ik zat es in de tram & er kwam een vrouw naast me zitten die heel haar leven vertelde dat ze gescheiden was & dat ze een dochter had die in een instelling zat Stephanie noemt ze.

En ook dat zo jonge dames even een glimlachje naar me toewerpen. En oude vrouwtjes die me iets vragen over me hoofddoek van ' Heeft dat een betekenis ' enzo

Allemaal in 1 dag gebeurd mensen.

Hebben jullie dat ook es meegemaakt?

Gooi het in de groep !!

x x x

22-04-2006, 20:21


Haaaahaha kapotlache !!

Rwina woullah bazzzz.

En wat vertel jy hen dan?




Citaat door Don_VitoII:
Bij mij komen er alleen junkies die vragen voor mijn visie over hun leven

22-04-2006, 20:25
Nou jah, heb da vaak meegemaakt.

Als ik op de bus wacht ofzo, dat een oude vrouw zegt: Jah, de bus komt zo! Ik sta hier al een tijdje te wachten en hij is vandaag een paar min. te laat.
Zo begint het gesprek en wie weet waar 't eindigd.

Een dagje was het ook gwn op school. Een meisje, die in 't 1ste zit, opeens met mij komt praten en vanalles vertelt over haar klas en dat ze problemen en ruzie met ze heeft. Ik ken haar totaal niet en ze vroeg me om hulp ofzo .... en nu plakt ze steeds.

22-04-2006, 20:29
Ik had dat bij een meisje op school.
Was eerste dag of zo.

Ken haar naam nog steeds niet, terwijl zij precies weet hoe ik heet etc.
Pas ontmoet en ze begon al over haar vriendje, dat ze samenwoont etc.

Heel levensverhaal

22-04-2006, 20:30


Oude vrouwtjes zyn lief hé.

Ooow zo zielig voor da meiske meskina misschien wil ze heel graag dat jy haar vriendinnetje word ofzo.


Citaat door moslimasister:
Nou jah, heb da vaak meegemaakt.

Als ik op de bus wacht ofzo, dat een oude vrouw zegt: Jah, de bus komt zo! Ik sta hier al een tijdje te wachten en hij is vandaag een paar min. te laat.
Zo begint het gesprek en wie weet waar 't eindigd.

Een dagje was het ook gwn op school. Een meisje, die in 't 1ste zit, opeens met mij komt praten en vanalles vertelt over haar klas en dat ze problemen en ruzie met ze heeft. Ik ken haar totaal niet en ze vroeg me om hulp ofzo .... en nu plakt ze steeds.

22-04-2006, 20:31
Whaaaaahaha safi meskien hy mocht je net.


Citaat door Don_VitoII:
junk: Ey mattie , luister dan
ik: Wat
junk: Ik heb net een rijke zakenman beroofd ik ben nu net zo rijk als de koningin
ik: Waarom loop je dan met een 13 cent blikje in je hand (3es Cola)
junk: Besparen, je weet toch mattie.
ik: is goed
junk: ik hield een pistool tegen zijn hoofd..
ik: is goed qawed gafie nu
junk: mattie ik praat rustig tegen jou.
ik: ik niet tegen jou , zied opdonderen kk junk
junk: Wacht maar als ik jou keer tegenkom , ik steek jou
ik: toedeeeels

22-04-2006, 20:32
Weyaaa jaa die type meiskes ken ik.

Zo altyd ' myn vriend - myn vriend - myn vriend '


Citaat door BoraSita:
Ik had dat bij een meisje op school.
Was eerste dag of zo.

Ken haar naam nog steeds niet, terwijl zij precies weet hoe ik heet etc.
Pas ontmoet en ze begon al over haar vriendje, dat ze samenwoont etc.

Heel levensverhaal

22-04-2006, 20:34

Citaat door Naughty:
Oude vrouwtjes zyn lief hé.

Ooow zo zielig voor da meiske meskina misschien wil ze heel graag dat jy haar vriendinnetje word ofzo.
Die oude vrouwtjes vertellen zoveel verhalen, dat ik soms denk: Is ze nu aan het liegen of vertelt ze de waarheid?


Jah, vond 't ook wel erg voor haar ... maar ze weet nu ook dat, wnr ze een probleem heeft, ik haar wel wil/ga helpen.
Ik weet alleen niet wrm ze 't mij komt vertellen.

22-04-2006, 20:34

Citaat door Naughty:
Weyaaa jaa die type meiskes ken ik.

Zo altyd ' myn vriend - myn vriend - myn vriend '
Ze groet me nu ook elke keer (moe)
Weet nog steeds niet hoe ze heet, loop ik in het schoolgebouw hoor je haar heel hard BoraSita Roepen.

Oke niet BoraSita, maar mijn echte naam ach jeweetwel.

Weet ook weer sinds pas dat ze verhuist is enzo.

22-04-2006, 20:37
Voor waaat?

Wa isda? Hoe bedoel je?


Citaat door Don_VitoII:
Fuck hem

zogenaamd slijmen voor balletje

22-04-2006, 20:40
Hahahahahaha !! Das een goeie !!

Kwist nie da oudjes liegenaars konde zyn !!


Omda ge der misschien vriendelyk uitziet. Ze gaat echt nie zoiets gaan vertelle aan iemand die er gemeen uitziet !


Citaat door moslimasister:
Die oude vrouwtjes vertellen zoveel verhalen, dat ik soms denk: Is ze nu aan het liegen of vertelt ze de waarheid?


Jah, vond 't ook wel erg voor haar ... maar ze weet nu ook dat, wnr ze een probleem heeft, ik haar wel wil/ga helpen.
Ik weet alleen niet wrm ze 't mij komt vertellen.

22-04-2006, 20:43
Zo grappig!

Ze doe zo meskina zwaar aar best om met u vriendinnetjes te worden.

Moet keer na aar naam vragen. Het is alsof da gy aar psycholoog zyt & zy u patient.


Citaat door BoraSita:
Ze groet me nu ook elke keer (moe)
Weet nog steeds niet hoe ze heet, loop ik in het schoolgebouw hoor je haar heel hard BoraSita Roepen.

Oke niet BoraSita, maar mijn echte naam ach jeweetwel.

Weet ook weer sinds pas dat ze verhuist is enzo.

22-04-2006, 20:44


Tash .. hasj! ow zo droegs.

Gemene junkie!


Citaat door Don_VitoII:
Ballaetje: tashmeretsj aka Wit

22-04-2006, 21:04

Citaat door Naughty:
Hebben jullie dat ook zo dat vreemde mensen zomaar met jou hun hele life story gaan vertellen?

Ik zat es in de tram & er kwam een vrouw naast me zitten die heel haar leven vertelde dat ze gescheiden was & dat ze een dochter had die in een instelling zat Stephanie noemt ze.
wat oudere mensen zijn vaak eenzaam of ze hebben natuurlijk een andere opvoeding gehad dan de doorsnee nederlander van nu ................
persoonelijk vind ik het wel leuk als een onbekende een gesprek begint
ik zat een keer in de hema een kop koffie te drinken en een wat oudere dame begon een gesprek en aan het einde zei ze tegen me;blijven praten he........praat met nederlanders dan zullen ze mochten ze negatief denken hun mening bijstellen hahahah
ik vond het een schattige vrouw en vind zulke gesprekken heel leuk;
ps wat doen WIJ hier ?hetzelfde maar alleen aan vreemde mensen die je niet eens ziet ,inwezen tegen een computerding alles vertellenis dat menswaardiger?
vergeef me mijn ernst

22-04-2006, 21:10

Citaat door moslimasister:
Die oude vrouwtjes vertellen zoveel verhalen, dat ik soms denk: Is ze nu aan het liegen of vertelt ze de waarheid?


Jah, vond 't ook wel erg voor haar ... maar ze weet nu ook dat, wnr ze een probleem heeft, ik haar wel wil/ga helpen.
Ik weet alleen niet wrm ze 't mij komt vertellen.

je moest es met ze werken

je wordt helemaal gek!!!! van hun

Pagina's : [1] 2