Bekijk volle/desktop versie : _**had een hekel aan jongens tot dat



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

22-04-2006, 20:08

Citaat door _misssy_:
salaam broeders en zusters ik ga een nietwaargebeurde verhaal vertellen
maar nu eerst de hoofdpersonen

22 jaar dounja=rustig meisje die niet van jongens houd
21 jaar samira=beste vriendin van dounja
fatima=de moeder van dounja
achmed=is de vader van dounja
25 jaar mohammed= broer van dounja
26 jaar hassan=ook broer van dounja
25 jaar fouad=broer van samira
24 jaar jouad=broer van samira
26 jaar brahim ook broer van samira




Dounja
het was maandag morgen me wekker ging af maar had excht geen zinn om naar me wek te gaan. maar ik moest wel er kwamen een paar solicitanten langs. dus ik stond op en liep naar de douch er stond weer een lange rij. na ruzie en geschreeuw kon ik rustig de douch in. waar ik de douch uit kwam liep ik naar kamer ruimde wat op en ging naar me kleren kast koos wat kleding om aan te trekken en liep naar benneden. maakte snel een ontbijt ik kon het thuis niet opeten anders kwam ik te laat dus nam het mee voor in de auto. ik reed snel langs samira tuterde effe en daar was ze dan. ze kwam naarst me zitten en we reden naar onze werk.samira liep naar haar kantoor en ik naar de mijne. ik keek effe wie er langs komen om te soliciteren . het was een jongen farid en een meisje diana. ik liep naar de wachtkamer en roepte farid. er stond een jongen op ik stelde me voor en we liepen samen naar me kantoor. ik stelde hem een paar vragen om te kijken of diet wek iets voor en is. uiteindelijk heb ik hem tog aangenomen en liet hem zijn kantoor zien .farid: soo die baan heb ik lekker te pakken maar die dounja die krijg ik ook npg te pakken. heej farid je kan morgen al beginnen om half 8 moet je hier zijn. ik liep naar de wachtkamer en riep diana ik stelde me voor en we liepen naar me kantoor. ik stelde diana een paar vragen maar volgens mij weet ze niet eens hoe je een computer aan zet. dus heb ik haar maar niet aangenomen. ik belde samira op en zij kom we gaan lunchen k heb honger. samira:jah is goed maar je moet wel effe 5 min wacht ik heb nog een afspraak met de baas . dounja: afspraak met je baas !!! dat gaat zekker een half uur duren. samira:neej joh ik moet hem alleen een paar dosees mee geven. oke is goed ik sta alfast bij de auto . samira: is goed ik zie je straks. ik liep naar de auto stappte in zette de muziek heel hard aan en zat wat te dansen tot dat ik geklop horde op mijn oato raam zette de muziek wat zachter en dee de raam naar beneden. en zag daar farid staan ik zij hoi farid hij zij heej dounja alles goed jah hoor en met jou primma. hij vroeg op eens en waar gaat deze reis heen ik zij emmmmm heb honger dus ga effe wat eten met me vriendin hij zij oke is goed opeens ging de deur naarst me open ik zag dat het samira was. samira stapte in en ging naarst me zitten. farid: dus dat is je vriendin jah antwoorde ik ik dacht zo in me zelf soo jij vraagt veel. maar doei farid ik ga doei doei tot morgen doei samira : soso wat een lekkker ding wie is dat eigelijk dounja: ooo gewoon een nieuwe collega samira: jaja en dat moet ik geloven en hij stond ook gewoon voor zij lol hier bij jou auto dounja:jah wrm anders maar discussie gesloten het is gewoon een collega ik moet niks van hem en hij niks van mij oke
we waren aangekomen in de mc dounja: wat wil je hebben samira ooo doe maar een cola en wat frietjes is goed. heej dounja wat neem jij eigelijk hmmmm gewoon een visburger en cola okee ik luiep naar de kasa en betaalde ik liep terug en zag dat samira niet alleen was ze was met een jongen dat was niet echt iets voor samira om met een jongen aan tafel te zitten. ik kwam dichter bij en ik zag dat het mourad was een oude klasgenoot. ik schoof aan tafel en we begonnen een hele gesprek over vroeger. tot dat me telefoon opeens afging. ik zag dat het me baas was hij vroeg waar ik was ik zij dat ik er meteen aan kwam. ik trok samira snel mee en zij snel doei tegen mourad. mourad: zij ''dounja dounja'' wacht ik moet samira effe wat vragen ik zij oke is goed maar wel snel he ik ben in de auto. mourad: hay samia mach ik je nummer . jah 06-11...... oke doei mourad spreek je nog wel doeidoei . voor ik het wist zat samira naast me in de auto. ik vroeg samira wat mourad haar vroeg vze zij ooooh gewooon mijn nummer. maar heej dounja mourad is echt verandert. dounja: hoe bedeol je verandert????? knapper of liever. samira: gewoon knapper liever er zij gewoon geen woorden voor. heej samira volgens mij ben je verlieft. samira denk het oook. op onze werk aangekomen ik rende snel naar mij kantoor en zag dat mijn baas op mijn stoel zat. hij vroeg aan mij waar ik geweest was hij zij jij bent zekker een uur te laat. sorry ik was gaan lunchen en was de tijd helemaal vergeten. oke is goed maar volgende keer op tijd komen he oke zal ik doen. baas: oke we hebben binnen kort een etentje en ik wil dat jij dat gaat regelen want jij werkt hier het langst. dounja: is goed maar wat moet ik allemaal don dan ??? baas: om te beginnen een goed restaurant zoeken. en als ja dan nog vragen hebt moet je maar effe langs komen oke is goed doeii dounja: ging snel aan mij werk was rond 5 uur al klaar. ging effe snel naar samira ik zag dat ze aan het bellen was met mourad . ik maakte een handgebaar en zij al je mee wil rijden moet je nu mee komen. samira: oke is goed . hay mourad ik ga ik spreek je nog wel. oke is goed doeidoei
ik en samira liepen samen naar de auto. ik zij teketest vriendje he. neej joh ik heb echt niks met hem en als ik iets met hem zou hebben dan zou jij de eerste zijn die het zou weten . dounja: je weet dat vriendjes alleen problenen veroorzaken he thuis aangekomen liep naar boven dee mijn pyama aan en liep naar beneden ging me moeder effe helpen . ging weer naar boven naar mijn kamer.k ging slapen. om 3 uur in de ochtend werd ik wakker kon niet meer slapen dus belde samira op. maar ze was in gesprek zekker met mourad
.

03-05-2006, 21:42


Up

03-05-2006, 22:17

05-05-2006, 15:14
Hahhaa Amanatallah tbarkelah je leest veel verhalen zie ik....:P
Nice

Uppzz

Gr sabrine

05-05-2006, 15:59


haha ik ben weeer verslaafd geworden

14-05-2006, 15:40
hahahahaha zoals ik :P
K0m kicken we samen af :P

ga zo door meid

14-05-2006, 17:12
ja haha ik ben ook verslaaft weeral ma meid ga gauw voort je verhaal is top en bangelijk

14-05-2006, 17:15
ahahahaha ewa ja je verveelt je dan kom je zelf achter pc kan er niks aan doen :P

14-05-2006, 17:50
ja je hebt gelijk ggggg hahahha ;p

14-05-2006, 17:52
ja je hebt gelijk ggggg
ma niemand hier schrijft bijna een vervolg bij die verhalen die ik graag verder wil lezen seg

16-05-2006, 17:00
hahahahahaha jah man ik wil ook snel een vervolg maar ja ze heeft ook nog een leven buiten dit verhaal dus we zullen wel moeten wachten....

gr.Sabrine boesaaaaaa

16-05-2006, 17:31
ja ok ma da moet ze nie zo een luekeeeeeeeee verhaal schrijven nee grapje ga voort je bent online

16-05-2006, 18:24


missy je bent online ik denk da ik jouw gedachten kan lezen en ik weet het je bent een grooooooooooottttttttttttt stuk verhaal voor ons an het schrijven toch

17-05-2006, 14:50
hahaha ga snel door meid

19-05-2006, 16:48
meid schrijf een vervolg

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12