Bekijk volle/desktop versie : Stop hetzerij tegen marokkaanen zion j0den

Pagina's : 1 2 [3]

22-01-2005, 12:04

Citaat door Corrie:
Ik denk eerlijk gezegd dat dat echt weinig met pro-palestijn te maken heeft hoor.

Als ik mijn oren goed te luisteren leg en hoor wat mensen denken dan hoor ik toch echt vooral onvrede over de groep marokkaanse jongens die vervelend doen, dan heb ik het over de criminelen, de pooiers, de loverboys en de jongens die hollandse meisjes lastig vallen(dit valt bij bijna alle nederlandse mannen heel erg in het verkeerde keelgat).
Dat nederlanders net zoveel fout(of zelfs meer) doen zien ze niet zo erg.

Het is gewoon een feit dat deze kleine groep het voor de rest verpest, helaas zien de meeste nederlanders alleen deze kleine groep en zijn ze te blind om verder te kijken.
Ze nemen vaak niet eens de moeite meer om andere mensen een kans te geven.

Bedenk dat de meeste nederlanders weleens(tot zeer regelmatig) te maken hebben met deze vervelende jongens, dit is wat de nederlanders zien.

De media speelt een minder grote rol hierin als het praten van de nederlanders onder elkaar.

Echt waar geloof me de meeste nederlanders(het gewone volk dan he) boeit heel israel helemaal niets.
Maar wat er hier gebeurt in nederland des te meer.

groetjes,
Corrie
Het probleem is dat Marokkanen zeer aanwezig zijn in de kleine criminaliteit. De kleine criminaliteit die voor de grootste ergenissen zorgt. En Marokkaanse crimineeltjes werken vaak niet alleen en vooral het onverwaardelijk opkomen voor elkaar beangstigt veel Nederlanders. Heb je met één ruzie, dan heb je met allemaal mot.

11-02-2005, 23:38

Citaat door souuhaila:
Op dit moment zijn de joden al weer bezig marokkaanen aan te vallen op nederland 3 dat marokkaanen j0den aanvallen op hun uiterlijk!!!

J0den zijn weer bezig zielig te doen als slachtoffer rol in te spelen, terwijl wij moslims worden continue aangevallen door zion-media ..ze geven ons een naam die wij absuluut niet verdienen,.........
Als joden blijven door gaan met hun anti propaganda tegen marokkaanen creeren ze een sfeer die niet gewenst is in nederland...

Joden moeten hun media aanvaal op marokkaanen stoppen ..13 jaar lang dat is genoeg .......het is niet rechtvaardig....tegen een volk die juist joden een dak heeft gegeven al meer dan 2000 jaar en hun altijd beschermd door marokkaans bloed tot aan de tweede wereld oorlog toe...Is dit stank voor dank!!!!!
is dit een hetze tegen joden?

12-02-2005, 00:55
En in land waar joden ook oorspronkelijk vandaan kwamen.

12-02-2005, 01:12

Citaat door knorrepotje:
En in land waar joden ook oorspronkelijk vandaan kwamen.
En ook voor een groot deel gekocht hebben van sjeiks die stukken woestijn dat in eigendom was van hun eigen mensen verkochten aan joden. Voor een onwaarschijnlijke prijs destijds...

Groeten Kropotkin

Pagina's : 1 2 [3]