Bekijk volle/desktop versie : Zelfmoord vanwege te kleine .....



Pagina's : [1] 2

22-04-2006, 16:58
BRUSSEL - In Singapore is een 18-jarige jongen van het dak van een flatgebouw gesprongen omdat hij vond dat hij te klein geschapen was. De tragische dood van de jongeman heeft in het land een debat op gang gebracht over een betere seksuele opvoeding op school. Dat schrijft de Spiegelonline.
De feiten dateren van begin maart. De jongeman sprong toen van het dak van een flatgebouw. Hij overleefde de val niet. In een afscheidsbrief schreef hij dat zijn wanhoopsdaad niets te maken had met examenstress maar wel ,,met zijn lichamelijke ontwikkeling''.

Uit een bericht van een plaatselijke krant blijkt dat de jongen eerder al bij een arts te rade was gegaan voor zijn kleine grote probleem. De dokter had hem echter verzekerd dat ,,zijn geslachtsdeel voor een Aziatische man van zijn leeftijd volkomen normaal was'', aldus de krant.

Volgens de onderzoeksrechter die de zelfmoord onderzocht, bewijst de dramatische daad van de jongen het belang van een degelijke seksuele opvoeding op school.

bron

22-04-2006, 16:58


tragisch en triest ..

22-04-2006, 17:00

Citaat door Miss_Noks:
BRUSSEL - In Singapore is een 18-jarige jongen van het dak van een flatgebouw gesprongen omdat hij vond dat hij te klein geschapen was. De tragische dood van de jongeman heeft in het land een debat op gang gebracht over een betere seksuele opvoeding op school. Dat schrijft de Spiegelonline.
De feiten dateren van begin maart. De jongeman sprong toen van het dak van een flatgebouw. Hij overleefde de val niet. In een afscheidsbrief schreef hij dat zijn wanhoopsdaad niets te maken had met examenstress maar wel ,,met zijn lichamelijke ontwikkeling''.

Uit een bericht van een plaatselijke krant blijkt dat de jongen eerder al bij een arts te rade was gegaan voor zijn kleine grote probleem. De dokter had hem echter verzekerd dat ,,zijn geslachtsdeel voor een Aziatische man van zijn leeftijd volkomen normaal was'', aldus de krant.

Volgens de onderzoeksrechter die de zelfmoord onderzocht, bewijst de dramatische daad van de jongen het belang van een degelijke seksuele opvoeding op school.

bron

22-04-2006, 17:01
[QUOTE=Fenrir] :lol



Fenrir please pleeg geen zelfmoord. Het is wat je ermee doet

22-04-2006, 17:01


Wat een lul

22-04-2006, 17:01
een kleine piemel zit tussen je oren

22-04-2006, 17:03
Led Zepplin en Cloud please pleeg geen zelfmoord er is nog hoop voor jullie dat heet penisvergroting

22-04-2006, 17:04

Citaat door Mister1979:
Led Zepplin en Cloud please pleeg geen zelfmoord er is nog hoop voor jullie dat heet penisvergroting
wat zeg jij
ik own jou
met alles by the way

22-04-2006, 17:04

Citaat door Miss_Noks:
een kleine piemel zit tussen je oren
Mijn kleine piemel zit tussen mijn benen

22-04-2006, 17:05

Citaat door Mister1979:
Led Zepplin en Cloud please pleeg geen zelfmoord er is nog hoop voor jullie dat heet penisvergroting
Whaha. Hou op. Straks krijg ik een stijve en dan schuift mijn pc weer van het bureau.

22-04-2006, 17:09

Citaat door Mister1979:




Fenrir please pleeg geen zelfmoord. Het is wat je ermee doet
Nee hoor, ben er meer dan tevreden over

22-04-2006, 17:11

Citaat door led_zeppelin:
Mijn kleine piemel zit tussen mijn benen
oja ? een kleine ? ehm... jij doet geen rare dingen he ?

22-04-2006, 17:12


Helpt u mee voor een penisvergroting voor Led Zepplin Giro 675

22-04-2006, 17:14
Whahahaha. Pestkop. Ik spring van een gebouw hoor.

22-04-2006, 17:14
gemiddeld 15 cm

en 2,5 doorsnee ??????

Elektriciteit
De penis is overgevoelig voor elektriciteit. Als men bijvoorbeeld tegen schrikdraad plast, voelt men dit goed in het geslachtsorgaan. Ook spanningen met lage voltages zijn goed waar te nemen met de penis.

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/9/99/Elephant_penis.jpg/320px-Elephant_penis.jpg

die goser had moeten google,n

http://nl.wikipedia.org/wiki/Penis

Pagina's : [1] 2