Bekijk volle/desktop versie : Wat vinden jullie van Nederlanders die op Marokkanen vallen?



Pagina's : [1] 2 3 4 5

30-05-2002, 21:58
Salaam luitjes

Vinden jullie dat een Nederlandse man/vrouw een relatie mag hebben met een Marokkaanse man/vrouw ?
Ik weet dat het niet mag, maar hoe kijken jullie er persoonlijk tegen aan.
Ook ben ik benieuwd of jullie een relatie zouden willen met iemand met een andere nationaliteit, en of jullie ooit een relatie hebben gehad met iemand met een andere nationaliteit.

Ik hoor van jullie

Beslama

30-05-2002, 22:49


alles mag en alles kan als je maar moslim word of bent!!!!!!


ciao lelalaila

30-05-2002, 23:05
Weet je het maakt voor mij echt niks uit als een nederlands man/vrouw wat heeft met een marokkaanse man/vrouw... ze moeten het zelf weten. Zij hebben voor elkaar gekozen... duz allah3oin. Duzz peroosnlijk vat ik het niet goed of slecht op....

Widadje

30-05-2002, 23:32
hallo lezers,
het maakt mij helemaal niets uit wat ie is,
het geloof speelt een belangrijke rol, maar ik zou niet willen als hij voor mij moslim wordt, maar ik zou wel willen dat hij moslim wordt om hij gelooft dat het een goed geloof is.
ze zeggen ook; 2 geloven op 1 kussen slaapt de duivel tussen.


groetjes....

31-05-2002, 09:08


het maak mij ook niks uit.
het is hun leven. daar mogen ze zelf over bepalen

31-05-2002, 09:27
Salaam

Bedankt voor jullie reacties! Ik zie ken zelf een Berberse vrouw die samenwoont met een Indo/NL man. En ik ken ook een Arabische man die een NL vrouw heeft en drie kinderen. Ze doen bij die Berberse vrouw veel moeilijker dan bij die Arabische man. Typisch is dat.

Beslama

31-05-2002, 09:38
Stom is dat he. Als een marokkaanse man een relatie heeft met een niet islamitische vrouw heeft dan is het niet zo erg, maar zodra het een vrouw is ohhhhh!!!

Maar mijn mening is: begin niet iets met een niet ISLAMIET..

31-05-2002, 10:26
'jah ik vind het zelf ook niet zo heel erg......maar jah zelf zou ik willen dat die moslim zou worden want anders zou ik niet met hem kunnen leven want er is dan teveel verschil!!!
bye bye

31-05-2002, 10:34

Citaat:
Origineel gepost door Kifaya
Salaam

Bedankt voor jullie reacties! Ik zie ken zelf een Berberse vrouw die samenwoont met een Indo/NL man. En ik ken ook een Arabische man die een NL vrouw heeft en drie kinderen. Ze doen bij die Berberse vrouw veel moeilijker dan bij die Arabische man. Typisch is dat.

Beslama
Hoezo is dat typisch????? Ik begrijp jou ff niet....

Is het typisch omdat zei een vrouw is en hij een man
of
zij is berbers en hij is arabisch

Widadje

31-05-2002, 10:38
ewa widad wat wil je hier nou weer mee zeggen???? doe normaal joh! zo ver jij dat kan
beslama

31-05-2002, 10:44

Citaat:
Origineel gepost door zinalady
ewa widad wat wil je hier nou weer mee zeggen???? doe normaal joh! zo ver jij dat kan
beslama
Hejjj lieve schat waar heb jij het over, en ik ben elhamdouillah normaal????????

Ik begrijp haar niet en vraag haar wat zij daar mee bedoelt????

En heb ik nog meer dingen gezegd????

Greetings

31-05-2002, 10:51
haha sorry ik reageerde ook iets te snel.....en laat mijn excuus zijn dat ik net wakker ben heheh
nee ik heb het nog eens gelezen en ik vatte jou weer verkeerd op.... ik vatte uit jou stukje dat het typische is omdat zij berbers is en hij arabische dus dat dat reden was!!
maar communicatie misverstand dus!!!!!
haha en jah ik denk dat zij het bedoeld omdat hij man is en zij vrouw.... het is jammer maar het is wel waar ook in mijn omgeving...als een vrouw een nederlandse vriend heeft dan word er flink over haar geroddeld en ook al word hij een moslim die afkeuring zal er altijd zijn maar jah als een man een vriendin heeft die niet eens bekeerd is....dan is het ach jah het is een man hij vind ooit nog wel een goeie vrouw maar voorderest doen ze niet moeilijk!!!!!
bye bye

31-05-2002, 11:01


Oww okejj, ik dacht al.. waar heeft dat meid het nou over

Wat je nou net zei klopt, bij een vrouw wordt dat kwalijk genomen en bij een man wat minder... Maar als we vanuit het geloof gaan... mag een moslim man met een ongelovige vrouw trouwen, maar een vrouw mag dat niet.....
Maar je hebt weer bij sommige situatie dat het bij een vrouw ook niks kwalijk wordt genomen, heb daar nu mee te maken in mijn directe omgeving. Zo kan je zien dat het verschilt per persoon (maar meerderheid is daar op tegen)

Maar weet je het boeit mij eigenlijk niet zo... ze moeten het maar lekker zelf weten.....

Zij leiden hun leven net als dat jij en ik ons leven leiden...

Mohim meid wij begrjpen elkaar

Bousaaaa Kbira

31-05-2002, 11:03
jah en daar ben ik het ook helemaal met je over eens.....iedereen doet maar wat die wil!!!!!!! al neemt een vrouw het hele nederlandse leger...als zij daar gelukkig mee is!!!! moet ze dat vooral doen heheh
bye bye

31-05-2002, 11:19
Hhahahaahaah ik zie het al helemaal voor me hahahahaaha

Een marokkaanse vrouw die het hele nederlandse leger neemt....

Pagina's : [1] 2 3 4 5