Bekijk volle/desktop versie : Vrouw, wil jij ook wat de ander heeft?



Pagina's : [1] 2 3 4 5

22-04-2006, 12:49
Ik woon nogal in een kleine en hechte gemeenschap en de meeste vrouwen kennen elkaar hier.
Nu is het zo bij ons dat alle vrouwen bijna elkaar tegenkomen op bijeekomsten en feestjes.
Het is me opgevallan dat iedereen zich een beetje hetzelfde kleed en het lijkt er wel op dat elke vrouw ook wilt wat de andere vrouw ook heeft.

Voorbeeld, gouden en zilveren mdammas, iedereen draagt ze hier omdat vrouw van vrene en vrene ze ook hebben.
Ik heb sinds kort een zilvere en draag hem bijna nooit maar ik krijg opmerkingen van waarom draag je het niet bij alle feesten kijk maar naar die en die die doen dat ook.

Is dat een typische vrouwelijke eigenschap????
Zijn de meeste vrouwen zo, ook de vrouwen uit de grote steden???

Ik ben juist iemand die altijd in mijn uiterlijk en alles apart wilt zijn.
Heb hele aparte jassen in de gekste kleuren, draag mijn hjiaab anders dan de rest en koop bijna alleen dingetjes waarvan ik weet dat niemand ze bijna heeft.
Maar daardoor val ik uit de toon, maar ik vind dat niet erg.

22-04-2006, 12:51



Citaat door Moslima79:
Ik woon nogal in een kleine en hechte gemeenschap en de meeste vrouwen kennen elkaar hier.
Nu is het zo bij ons dat alle vrouwen bijna elkaar tegenkomen op bijeekomsten en feestjes.
Het is me opgevallan dat iedereen zich een beetje hetzelfde kleed en het lijkt er wel op dat elke vrouw ook wilt wat de andere vrouw ook heeft.

Voorbeeld, gouden en zilveren mdammas, iedereen draagt ze hier omdat vrouw van vrene en vrene ze ook hebben.
Ik heb sinds kort een zilvere en draag hem bijna nooit maar ik krijg opmerkingen van waarom draag je het niet bij alle feesten kijk maar naar die en die die doen dat ook.

Is dat een typische vrouwelijke eigenschap????
Zijn de meeste vrouwen zo, ook de vrouwen uit de grote steden???

Ik ben juist iemand die altijd in mijn uiterlijk en alles apart wilt zijn.
Heb hele aparte jassen in de gekste kleuren, draag mijn hjiaab anders dan de rest en koop bijna alleen dingetjes waarvan ik weet dat niemand ze bijna heeft.
Maar daardoor val ik uit de toon, maar ik vind dat niet erg.
beautyqueen. Ik ben op de hoogte van je schoonheidsfreak acties

22-04-2006, 12:56

Citaat door Sabira23:
beautyqueen. Ik ben op de hoogte van je schoonheidsfreak acties
Zeg maar tegen Fatima wage
Maar vertel eens Sabira heb jij ook die eigenschap?

22-04-2006, 13:44
komt me bekend voor, ik ben iemand ie nooit iets wil hebben wat een ander heeft. Als ik ga winkelen en ik zie iets hangen wat een ander heeft knap ik meteen vanaf en zou ik dat niet eens willen hebben. En als ik dingen gekocht heb en andere er mee zie rondlopen dan kan ik daar niet tegen en wil ik het ook niet meer aantrekken naar bep. plekken. Ik vind het ook altijd irrie als mensen kopen wat jij ook hebt, ze vinden dat het bij jou mooi staat en kwam zelf niet op het idee dus gaan zij het ook doen, maar mij staat het toch leuker hoor ...
Wat ik in feesten doe, licht eraan van wie die feesten zijn, je weet meestal toch wel wat voor soort mensen er kunnen komen, als ik weet dat ze met 1000kilo goud gaan komen dan ben ik degene die exclusieve bijoux draagt, en als het een heel sjiek feest is doe ik bijvoorbeeld mijn goude riem en de rest is heel bescheiden goude ringen en armband...
Maar ik draag wat ik zelf wil dragen en waarbij ik mezelf goed voel, en zal nooit iemand nadoen!!!

Groetjes
Fat

22-04-2006, 14:05


k haat meisjes die een rok over een broek dragen, en ze dat ook nog eens combineren met hun hoofddoek, die twee kleuren heeft!
Ik vind dat de meeste meisjes zich zo kleden! Mij niet gezien

K ben gewoon een hm, vera moda, en only typje.. Ik combineer sportief met netjes.

K haat getrouwde meisjes die showen met hun goud, waarvan al hun vingers vol van zitten!

Ik hou gewoon van SIMPEL! NIet te duur, niet te goedkoop, niet te sletterig, niet te stoer en ook niet te netjes... gewoon normaal!

22-04-2006, 18:55

Citaat door Moslima79:
Zeg maar tegen Fatima wage
Maar vertel eens Sabira heb jij ook die eigenschap?
Zie je het voor je dat het mij boeit wat anderen van me vinden
Ik val ALTIJD uit de toon, want ik draag nooit takshieta's en sieraden op feesten. Ik hou het op een feestelijke abaya oesaffie. Sieraden (ten eerste heb ze nauwelijk) vergeet ik altijd. Kan je nagaan hoe belangrijk ik het vind

22-04-2006, 19:11

Citaat door missghzalla:
k haat meisjes die een rok over een broek dragen, en ze dat ook nog eens combineren met hun hoofddoek, die twee kleuren heeft!
Ik vind dat de meeste meisjes zich zo kleden! Mij niet gezien

K ben gewoon een hm, vera moda, en only typje.. Ik combineer sportief met netjes.

K haat getrouwde meisjes die showen met hun goud, waarvan al hun vingers vol van zitten!

Ik hou gewoon van SIMPEL! NIet te duur, niet te goedkoop, niet te sletterig, niet te stoer en ook niet te netjes... gewoon normaal!
Het zijn de getrouwde vrouwen die zich allemaal hetzelfde kleden.
Zoals jij zegt 5 jurkjes en tuniekjes over elkaar heen, en daaronder een broek, en dan idd 2 hoofddoeken met dezelfde kleuren als de tuniekjes. (za3ma, zie mij, ik kan goed combineren).

H&M is ook niet meer wat het ooit was, het zit daar altijd bomvol van de getrouwde vrouwen. Ze hebben heeeeel die h&m verziekt.
Zie je een leuke rok hangen, of een leuk tuniekje. Dan kan je het dus inderdaad mooi vergeten, want alle getrouwde vrouwen hebben m ook al in hun kast. En hoe mooi een kledingstuk dan ook is, die married womans maken die kledingstukken altijd gewoon lelijk.

Gelukkig bij Vero Moda en Zara en Only en al die andere leuke kledingzaken komen ze niet. Houden zo getrouwde dames!

22-04-2006, 19:12

Citaat door Ik_Ben_Nadina:
Het zijn de getrouwde vrouwen die zich allemaal hetzelfde kleden.
Zoals jij zegt 5 jurkjes en tuniekjes over elkaar heen, en daaronder een broek, en dan idd 2 hoofddoeken met dezelfde kleuren als de tuniekjes. (za3ma, zie mij, ik kan goed combineren).

H&M is ook niet meer wat het ooit was, het zit daar altijd bomvol van de getrouwde vrouwen. Ze hebben heeeeel die h&m verziekt.
Zie je een leuke rok hangen, of een leuk tuniekje. Dan kan je het dus inderdaad mooi vergeten, want alle getrouwde vrouwen hebben m ook al in hun kast. En hoe mooi een kledingstuk dan ook is, die married womans maken die kledingstukken altijd gewoon lelijk.

Gelukkig bij Vero Moda en Zara en Only en al die andere leuke kledingzaken komen ze niet. Houden zo getrouwde dames!
Getrouwde vrouwen hater

22-04-2006, 19:13

Citaat door Sabira23:
Getrouwde vrouwen hater
Absoluut niet!

22-04-2006, 19:14

Citaat door Ik_Ben_Nadina:
Absoluut niet!
Oh oke..

22-04-2006, 19:19
Ja vreselijke elke marokkaanse meisje komt weleens in H&M. Dus meiden Pas op in de zomer dat je niet in hetzelfde tuniekje gaat lopen als iemand anders!! whahahahhaaaaaaaaaaa iedereen loopt met H&M kleding!

22-04-2006, 19:22

Citaat door paleisje:
Ja vreselijke elke marokkaanse meisje komt weleens in H&M. Dus meiden Pas op in de zomer dat je niet in hetzelfde tuniekje gaat lopen als iemand anders!! whahahahhaaaaaaaaaaa iedereen loopt met H&M kleding!
Mij zul je in iedergeval nooit in een tuniekje zien.

22-04-2006, 19:30



Citaat door Ik_Ben_Nadina:
Het zijn de getrouwde vrouwen die zich allemaal hetzelfde kleden.
Zoals jij zegt 5 jurkjes en tuniekjes over elkaar heen, en daaronder een broek, en dan idd 2 hoofddoeken met dezelfde kleuren als de tuniekjes. (za3ma, zie mij, ik kan goed combineren).

H&M is ook niet meer wat het ooit was, het zit daar altijd bomvol van de getrouwde vrouwen. Ze hebben heeeeel die h&m verziekt.
Zie je een leuke rok hangen, of een leuk tuniekje. Dan kan je het dus inderdaad mooi vergeten, want alle getrouwde vrouwen hebben m ook al in hun kast. En hoe mooi een kledingstuk dan ook is, die married womans maken die kledingstukken altijd gewoon lelijk.

Gelukkig bij Vero Moda en Zara en Only en al die andere leuke kledingzaken komen ze niet. Houden zo getrouwde dames!
Daar komen ze ook wel, zodra ze hm beu zijn

22-04-2006, 19:31

Citaat door missghzalla:
Daar komen ze ook wel, zodra ze hm beu zijn
Nee daar komen ze niet, die zaken zijn te strak voor hun.

22-04-2006, 19:33

Citaat door Ik_Ben_Nadina:
Nee daar komen ze niet, die zaken zijn te strak voor hun.
Bij de vero moda hebben ze ook maatje 42

Pagina's : [1] 2 3 4 5