Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Jelleba´s



21-04-2006, 22:48
De zomer komt eraan en zoek dus leuke jelleba´s om het in de zomer te dragen... Weet iemand waar je ze kan komen en hoeveel ze kosten? En worden ze ook op maat gemaakt want k ben heel slank en wil dus dat er taille in zit enzo....Wie kan me helpen???? Thalla

21-04-2006, 22:53


Ik laat ze in Marokko steeds maken, koop de stof van hier en laat daar dan een djellaba op maat naaien. Ga ik deze zomer inscha'Allah terug doen. Kopen uit de winkel doe ik niet omdat ik nooit mijn juiste maat vindt..oftewel te lang, te breed..

21-04-2006, 22:56

Citaat door blauwe_hemel:
Ik laat ze in Marokko steeds maken, koop de stof van hier en laat daar dan een djellaba op maat naaien. Ga ik deze zomer inscha'Allah terug doen. Kopen uit de winkel doe ik niet omdat ik nooit mijn juiste maat vindt..oftewel te lang, te breed..
Ja oke maar k ga helaas dit jaar niet naar marokko en wil ze heel graag hebben voor de zomer....dus wie weet waar ik ze kan halen???? PLEEEAAASSSEEEE HELP MEEEE!!!!!!

21-04-2006, 22:59
Van waar ben je dan? Moest je van Belgie zijn, in Brussel hebben ze hele mooie djellaba's. Mijn nicht heeft er onlangs 2 gekocht, en die waren mooi op haar maat.

21-04-2006, 23:02


Wallah dat wil ik dus ook zo eentje die niet als een zak om je heen zwabbert!!

21-04-2006, 23:03

Citaat door blauwe_hemel:
Van waar ben je dan? Moest je van Belgie zijn, in Brussel hebben ze hele mooie djellaba's. Mijn nicht heeft er onlangs 2 gekocht, en die waren mooi op haar maat.
ik woon zelf in rotterdam

21-04-2006, 23:06

Citaat door Madame_Bouyach:
ik woon zelf in rotterdam
Ow ok, dan kan ik je niet helpen. Moest je ooit in Brussel komen shoppen, dan kan je daar eens een kijkje nemen.