Bekijk volle/desktop versie : Hebben Jullie Dit Vandaag Gezien??????

22-05-2003, 00:03
Salaam mensen,

Ik wilde vragen of jullie vandaag tussen 3 uur en 4 uur die programma hebben gezien over Mohammed (Sa Allahu alee Wa Salaam). Zooooo moooooooi, ik kreeg er gewoon tranen van. Het was op nmo te zien. Ik zat ik toen mijn examen te maken, maar hamdollilah heeft mijn moeder het opgenomen op video zodat ik het alsnog kon zien. Mohammed (Sa Allahu alee Wa Salaam) was zo'n goede dienaar, waaron zijn er zoveel mensen op de wereld die niet in zien dat er maar 1 god is en dat Mohammed (Sa Allahu alee Wa Salaam) zijn profeet is. Asjhadu Allahu Il Allaahu, Wa Ashadu ana Mohammeden Ab'doehoe Wa Rasul Allah!!!

Wa Salaam,
Karima

22-05-2003, 14:40

wat jammer

ik heb het niet gezien

xx casablancalady

23-05-2003, 00:03
Jammer ja, ik weet ook niet of het herhaling komt. MIsschien dat volgende week deel 3 komt, want het bestond namelijk uit deel 1 en 2 en misschien ook 3 Insha Allah.

01-06-2003, 22:27
ja ik heb het ook gezien en ik was er werkelijk trots op dat de islam zo'n grote godsdienst is!!!! Alhamdoelilah

02-06-2003, 00:12

ahh jammer ik heb het ook niet gezien

02-06-2003, 11:29
Prophets in the Qur'an: vol. 3 "The Last Prophet (vzmh)"

http://www.ibooks.nl/books.php?CID=7

03-06-2003, 00:11

Citaat:
Origineel gepost door Iznogoedh
Er zijn geen meerdere Goden.

Er is ook niet 1 God.

Er zijn er nulkommanul...

Dat ik niet geloof wat jij gelooft heeft alles te maken met de mensen met wie ik spreek en met wie ik van gedachten wissel en die durven kijken voorbij de hun opgelegde horizonten
.
Jij hebt je geloof van je ouders meegekregen en als je Christelijke of Hindoeistische ouders had gehad, dan had je hier nu Christelijke of Hindoeistische stellingen verkocht. Denk daar eens goed over na en geloof niet altijd onvoorwaardelijk wat anderen je vertellen dat je moet geloven. ook al voel je je nog zo veilig als je dat doet.

Iznogoedh
en wat zeg je tegen de mensen die het niet van hun ouders mee hebben gekregen zoals de nederlandse moslims.

Ik vraag aan jou wie heeft de mens geschapen hoe komt het dat je een oor een neus een voorhoofd hebt.

Mensen zoals jou snap ik wel, een religie kost tijd en opoffering, zoals in de romeinse tijd de meeste het katholieke geloof volgde, omdat de islam varkensvlees verbood en zeg maar tegen een romein dat ie geen varkensvlees mag eten. Het niet geloven bestaat vooral uit laksheid.Luiheid en het niet willen opofferen van slechte gewoontes.

Een metgezel van de Profeet vzmh had eens een discussie met een ongelovige: de ongelovige beweert dat God niet bestaat en lekker van het leven"geniet" en dat de moslim zijn leven "verpest" de metgzel zei tegen hem: " Jij geniet van het leven op jou manier en ik geniet van het leven op mijn manier, stel dat God niet bestaat dan heb jij gewonnen maar ik heb TOCH van het leven genoten, op mijn manier, maar stel dat God wel bestaat???... Ik win sowieso"

03-06-2003, 00:20
Mash Allah broeder bedankt dat je dat verhaal van de metgezel even wou delen met me Subhan Allah!

03-06-2003, 01:56

Citaat:
Origineel gepost door Iznogoedh
Er zijn geen meerdere Goden.

Er is ook niet 1 God.

Er zijn er nulkommanul...

Dat ik niet geloof wat jij gelooft heeft alles te maken met de mensen met wie ik spreek en met wie ik van gedachten wissel en die durven kijken voorbij de hun opgelegde horizonten
.
Jij hebt je geloof van je ouders meegekregen en als je Christelijke of Hindoeistische ouders had gehad, dan had je hier nu Christelijke of Hindoeistische stellingen verkocht. Denk daar eens goed over na en geloof niet altijd onvoorwaardelijk wat anderen je vertellen dat je moet geloven. ook al voel je je nog zo veilig als je dat doet.

Iznogoedh
Hoe verklaar jij dan de miljoenen niet-Moslims, die het licht hebben gezien en bekeerd zijn tot de Islam?

O ja, een correctie in je tekst. Je GELOOFT dat er 'nul komma nul Goden zijn'. Het is niet zo. Maar je gelooft het.

03-06-2003, 21:03
Wat doet ie mongooltje hiero? Er zijn altijd mensen die iets onzinnigs te zeggen hebben. Ach ja......

03-06-2003, 23:43
karima hou je in
Iedereen zijn eigne menig en ALLAHUTAALA zal inshallah iedereen belonen voor zijn daden

04-06-2003, 21:40
Ja dat is wel zo, en oke sorry daarvoor aan die iznogoedh, het is wel zo dat iedereen zijn eigen geloof heeft enzo, maar wat ik niet begrijp is dat deze jongeman niet inziet dat er Subhana Allah maar 1 god is en dat Mohammed (Sa'Allahu alee Wa Salaam) zijn enoge en laatste profeet is. Al die mooie woorden in de Koran. Dan weet je toch diep in je hart dat de Islam de enige rechte en goede weg is naar het Paradijs.