Bekijk volle/desktop versie : Over Thee Gesproken...Mensen gaan massaal aan de thee als ze dit lezen



Pagina's : [1] 2

21-04-2006, 18:09
http://www.nu.nl/news/717640/83/Groene_thee_verlengt_mogelijk_levensduur.html

op nu.nl was dit artikel even onbereikbaar door de drukte...dat zegt al genoeg over de onmogelijke wens van de mensheid mensen gaan denk ik na het lezen hiervan massaal aan de thee...wordt nog's een winstgevende Bizniss

Groene thee verlengt mogelijk levensduur

Uitgegeven: 21 april 2006 16:58
Laatst gewijzigd: 21 april 2006 17:08
AMSTERDAM - Groene thee zorgt mogelijk voor een langere levensduur van mensen. Dat blijkt vrijdag uit een onderzoek van Wageningen Universiteit en Researchcentrum.

Het eiwit SIRT1 in de thee zou het verouderingsproces vertragen. Wereldwijd wordt de ontwikkeling van het eiwit volgens de onderzoekers door tienduizenden biologen en farmacologen gevolgd.

Uit recent onderzoek blijkt volgens de wetenschappers dat een stof die in groene thee zit de activiteit van SIRT1, het zogenoemde anti-verouderingseiwit, verhoogt. "Deze stof hebben mensen ook in hun lichaam", zegt onderzoeker Vincent de Boer. Ook het verminderen van het aantal calorieën zorgt voor een verhoogde werking van het eiwit.

Het is niet bekend met hoeveel jaar het leven van mensen door het drinken van groene thee wordt verlengd.

21-04-2006, 19:27





Groene thee is al reeds bekend onder de ''gezonde mensen'' ..
Het is zeker goed voor je, of het je nou langer laat leven of niet, groene thee drinken reinigt je lichaam en geeft extra goeie werking.

Een jaar geleden kon ik het echt niet door mijn keel krijgen.. vond het walgelijk. Maar bij ons thuis wordt het veel gedronken door mijn zussen en mama.. Nu vind zelfs ik het heerlijk en voel ook echt dat het je stofwisseling beter reguleert..

Dus Don zakaria.. plannen om ook G-thee JUNK te gaan worden?

21-04-2006, 19:43
ach ja het leven is toch niet zeker, of je lang of kort leeft. het kan zo over zijn, ieder moment

21-04-2006, 19:46

Citaat door Purmerend:
ach ja het leven is toch niet zeker, of je lang of kort leeft. het kan zo over zijn, ieder moment
jah...idd!!!daar ga ik helemaal mee akkoord.....!!

21-04-2006, 19:54



Citaat door Purmerend:
ach ja het leven is toch niet zeker, of je lang of kort leeft. het kan zo over zijn, ieder moment
Dat zeker..Immers het uiteindelijk ook niet over de duur van een leven gaat maar meer de kwaliteit die je eruit kan halen.
Het gaat er om hoe je, je dagen vult.. en of het je ook intens gelukkig maakt..
Iemand die 150 zal worden is nog niet gegarandeerd van 150 jaar lang happy moments.. zo kan anderzijds een mens van 60 er een super leven op nahouden en een voldaan gevoel krijgen. In denk dat het leven hier op aarde daar dan ook zeker niet om draait.


Maar om even terug te komen op je korte zin; niets is zeker ..maar dat neemt niet weg dat je er niet aan hoeft te werken om gezond te zijn en te blijven..

21-04-2006, 20:02

Citaat door xRomaissax:



Dat zeker..Immers het uiteindelijk ook niet over de duur van een leven gaat maar meer de kwaliteit die je eruit kan halen.
Het gaat er om hoe je, je dagen vult.. en of het je ook intens gelukkig maakt..
Iemand die 150 zal worden is nog niet gegarandeerd van 150 jaar lang happy moments.. zo kan anderzijds een mens van 60 er een super leven op nahouden en een voldaan gevoel krijgen. In denk dat het leven hier op aarde daar dan ook zeker niet om draait.


Maar om even terug te komen op je korte zin; niets is zeker ..maar dat neemt niet weg dat je er niet aan hoeft te werken om gezond te zijn en te blijven..
jah.....das ook weer waar....dank je voor je uitleg....nu begrijp ik alles perfect!!!
boussa kbira

21-04-2006, 20:41
oud nieuws....zit nu toevallig ook groen thee te drinken

21-04-2006, 20:58

Citaat door xZiNax:
jah...idd!!!daar ga ik helemaal mee akkoord.....!!
ik ook

21-04-2006, 21:52

Citaat door xRomaissax:



Groene thee is al reeds bekend onder de ''gezonde mensen'' ..
Het is zeker goed voor je, of het je nou langer laat leven of niet, groene thee drinken reinigt je lichaam en geeft extra goeie werking.

Een jaar geleden kon ik het echt niet door mijn keel krijgen.. vond het walgelijk. Maar bij ons thuis wordt het veel gedronken door mijn zussen en mama.. Nu vind zelfs ik het heerlijk en voel ook echt dat het je stofwisseling beter reguleert..

Dus Don zakaria.. plannen om ook G-thee JUNK te gaan worden?
nee dat was ik al want zonder thee begint mijn dag verkeerd

alleen vraag ik mij af of marokkaanse thee ook groene thee is, want er is verschil tussen zwarte en groene thee..

21-04-2006, 22:07

Citaat door Don_Zakaria:
nee dat was ik al want zonder thee begint mijn dag verkeerd

alleen vraag ik mij af of marokkaanse thee ook groene thee is, want er is verschil tussen zwarte en groene thee..
jah....dat vraag ik mij ook wel af!?!

21-04-2006, 22:14

Citaat door xZiNax:
jah....dat vraag ik mij ook wel af!?!
als ik de verpakking moet geloven wel...maar of dat ook echt zo is....

21-04-2006, 22:16
Hhaha hmm wist ik niet interesant..

Hhaha moet ervandoor moet ff thee gaan drinken ..

21-04-2006, 22:17


nou....hopelijk wel.....ik weet het ook niet hoor....

21-04-2006, 22:18

Citaat door only_tangerlady:
Hhaha hmm wist ik niet interesant..

Hhaha moet ervandoor moet ff thee gaan drinken ..

Citaat:
Uit recent onderzoek
dus als je zo geweldig was dat je het al wist dan had je het allang met ons moeten delen...

21-04-2006, 22:27
ah kifesh??zij zegt tog:"hmm wist ik niet" of is dat sarcastisch bedoeld??

Pagina's : [1] 2