Bekijk volle/desktop versie : Reactie op de Telegraaf "NOS Journaal presentatrice met hoofddoek"



21-04-2006, 14:45
http://www.nosheadlines.nl/forum.php/list_messages/2465

Voor het eerst in Nederland!! Marokkaanse dame presenteerd het NOS Journaal.

21-04-2006, 15:16



Citaat door flevoland:
http://www.nosheadlines.nl/forum.php/list_messages/2465

Voor het eerst in Nederland!! Marokkaanse dame presenteerd het NOS Journaal.
Ehm, gewoon een Nederlandse dame toch?
Ik hoorde net in het topic over de kermis in Roosendaal dat we het niet mochten zeggen als Marokkaanse jochies de boel terroriseren. Dat waren gewoon Nederlanders. Het had geen functie om de afkomst te vermelden.

Of mag het ineens wel als het positief nieuws is?
(want dat vind ik dit wel hoor )

21-04-2006, 15:21

Citaat door sjanghai:
Ehm, gewoon een Nederlandse dame toch?
Ik hoorde net in het topic over de kermis in Roosendaal dat we het niet mochten zeggen als Marokkaanse jochies de boel terroriseren. Dat waren gewoon Nederlanders. Het had geen functie om de afkomst te vermelden.

Of mag het ineens wel als het positief nieuws is?
(want dat vind ik dit wel hoor )
Hier heeft de afkomst wel een functie, gezien het voor het eerst dat een Marokkaanse van origine het nieuws presenteert.


Maar wel leuk!!

21-04-2006, 15:25
35% moet kunnen
vind ik meevallen

21-04-2006, 15:40


NOS journaal wie kijkt er nog in hemelsnaam na. Ze zijn totaal niet objectief.
Kritiek op de regering durfen ze al jaren lang niet te geven.

Elke schandaal of belangrijk nieuws komt bij RTL nieuws.


NOS is een marionet van het koningshuis en regering. Kijk eens na Maartje van weggen de marionet van het koningshuis die alles gelooft wat de koningshuis verteld.

21-04-2006, 15:50

Citaat door Mister1979:
NOS journaal wie kijkt er nog in hemelsnaam na. Ze zijn totaal niet objectief.
Kritiek op de regering durfen ze al jaren lang niet te geven.

Elke schandaal of belangrijk nieuws komt bij RTL nieuws.


NOS is een marionet van het koningshuis en regering. Kijk eens na Maartje van weggen de marionet van het koningshuis die alles gelooft wat de koningshuis verteld.
Meneer lees eens dit bericht.

Maar gelukkig werd het aantal betogers steeds groter, tot ongeveer 200 man. Ik zag bekende gezichten, zoals Naima Azough, Ahmed Essadki en Mohamed Rabea. Maar wat mij vooral opviel was de diversiteit van de betogers, op het kleine aantal vrouwen dat meeliep na. Ik zag scholieren, studenten, oudere mannen die nog hun gebedskleding aanhadden, mannen van middelbare leeftijd. Dat was mooi om te zien, want die diversiteit gaf een gezicht aan saamhorigheid. Wat ook mooi was om te zien, was de aanwezigheid van de belangrijkste media in Nederland zoals het NOS-journaal en Radio 1 die een aantal mensen interviewden en zich ook nieuwsgierig toonden terwijl de camera níet draaide.

bron: http://www.amazigh.nl/fp.php?aid=43

21-04-2006, 15:50

Citaat door Mister1979:
NOS journaal wie kijkt er nog in hemelsnaam na. Ze zijn totaal niet objectief.
Kritiek op de regering durfen ze al jaren lang niet te geven.

Elke schandaal of belangrijk nieuws komt bij RTL nieuws.
Hoe kom je daar nou bij?
De NOS en NPS zijn broeinesten van links fascisme die al 3 jaar pogen de regering ten val te brengen met hun propaganda.

21-04-2006, 22:18
Gaaf filmpje! Ook de "making of"...

22-04-2006, 00:38
Erg leuk gedaan hoor!

22-04-2006, 01:03
Idd leuk filmpje, moet kunnen zolang je ABN spreekt