Bekijk volle/desktop versie : Help Enquete over Hijaab!!



20-04-2006, 23:24
Assalamu Aleikoem WaRahmatullahie WaBarakatuh...

Voor mijn opleiding moet ik in het laatste jaar een scriptie maken. Ik ga inshaAllaah mijn scriptie over de Hijaab houden. Nu moet ik 2 verschillende Enquetes houden. En ik zag dat er een Enquete bij http://www.mijnsluierenik.nl stond over de hijaab. Nu wil ik graag weten of iemand een van die zusters kent (van http://www.mijnsluierenik.nl)

Ik wil graag weten of ik haar Enquete mag gebruiken voor mijn scriptie.

Wie kan mij Helpen BARAKALLAHOE FIEKOEM!!

Assalamu Aleikoem

21-04-2006, 11:08


ik vind dat jij het beste daar vanuit kan halen en beetje veranderingen zetten... het is ook makkelijker voor jou

suc6

21-04-2006, 14:42
Ik denk niet dat ze dat goed gaat vinden. Zij heeft al het werk gedaan en jij gaat er mee showen. Daarnaast is het plagiaat, als iemand erachter komt, krijgen jullie allebei problemen.

Steek er gewoon wat tijd in en maak zelf die enquetes. Het is echt niet moeilijk, en op het einde kun je tenminste echt trots zijn op je werk!

21-04-2006, 14:47

Citaat door Maiden_Woman:
Ik denk niet dat ze dat goed gaat vinden. Zij heeft al het werk gedaan en jij gaat er mee showen. Daarnaast is het plagiaat, als iemand erachter komt, krijgen jullie allebei problemen.

Steek er gewoon wat tijd in en maak zelf die enquetes. Het is echt niet moeilijk, en op het einde kun je tenminste echt trots zijn op je werk!
nou meid ik wist niet dat jij ook een koerd was maar in ieder geval welcome

21-04-2006, 14:55



Citaat door Bint_Fullan:
Assalamu Aleikoem WaRahmatullahie WaBarakatuh...

Voor mijn opleiding moet ik in het laatste jaar een scriptie maken. Ik ga inshaAllaah mijn scriptie over de Hijaab houden. Nu moet ik 2 verschillende Enquetes houden. En ik zag dat er een Enquete bij http://www.mijnsluierenik.nl stond over de hijaab. Nu wil ik graag weten of iemand een van die zusters kent (van http://www.mijnsluierenik.nl)

Ik wil graag weten of ik haar Enquete mag gebruiken voor mijn scriptie.

Wie kan mij Helpen BARAKALLAHOE FIEKOEM!!

Assalamu Aleikoem
Meid anders kun je gewoon op die site bij contacten gaan en een mailtje sturen, misschien kan je zo te weten komen of het wel of niet mag

21-04-2006, 17:54

Citaat door Maiden_Woman:
Ik denk niet dat ze dat goed gaat vinden. Zij heeft al het werk gedaan en jij gaat er mee showen. Daarnaast is het plagiaat, als iemand erachter komt, krijgen jullie allebei problemen.

Steek er gewoon wat tijd in en maak zelf die enquetes. Het is echt niet moeilijk, en op het einde kun je tenminste echt trots zijn op je werk!
Assalamu Aleikoem Warahamtullah,

Baraka Allaahoefiekie voor je reactie,

Na3em het was niet de bedoeling dat ik dezelfde enquete ging gebruiken, want mijn scriptie die ik wil maken is niet precies hetzelfde als die van haar ik wilde alleen vragen of ik een aantal vragen als die van haar mocht gebruiken. Ik wilde ook vragen hoe ze het onderzoek heeft gemaakt en wat het resultaat is. Ik heb 1 e-mail adres op de site gevonden maar die bestaat niet meer daarom wilde ik het via marokko.nl doen... Gair InshaAllaah..

Ze is mijn zuster Fiel Islaam, zusters helpen elkaar alhamdulilaah zoals in de Hadith staat:

Volgens Aboe Hoerayra (Allah's welbehagen zij met hem) heeft de de boodschapper van Allah ( Allah's zegen en vrede zij met hem) gezegd:

'Wie in deze wereld een gelovige van een zorg verlost, zal door Allah op de Dag des Oordeels van een van zijn zorgen verlost worden. Hij die het lot van iemand die hulp nodig heeft, verlicht, diens lot zal door Allah in deze wereld en de wereld hierna verlicht worden. Hij die een moslim beschermt, zal door Allah in deze wereld en de wereld hierna beschermd worden. Allah zal Zijn dienaar net zolang helpen als de dienaar zijn broeder helpt. Hij die een weg volgt om aldus kennis te vergaren, voor hem zal Allah de weg naar het paradijs gemakkelijk maken. Steeds wanneer de mensen in een van de huizen van Allah te samen komen, het boek van Allah reciteren en het gezamenlijk bestuderen, zal innerlijke vrede op hen neerdalen, zal genade
over hun omringen en zal Allah over hen spreken met degenen die bij Hem zijn. Hij die door zijn daden wordt tegenhouden 1, zal door zijn goede afkomst niet vooruitgeholpen worden'.

Overgeleverd door Moesliem

21-04-2006, 18:18
Ok, sorry, ik dacht dat je echt letterlijk die hele enquete wilde knippen en plakken, vandaar. Want dat zou dus niet oké zijn, toch.

Maar goed, ik heb deze dame vanmiddag nog gemaild om haar te vertellen dat er iets mis is met de enquete (technisch dan, de antwoorden/gegevens worden niet opgeslagen) en ze heeft me ook al iets teruggestuurd. Dus ik zou zeggen, probeer het maar eens op: n.elhannouche@students.uu.nl dan kun je het haar vragen.

Veel succes in ieder geval, en insha'Allah wordt 't een hele goede scriptie.

PS: Ben trouwens niet Koerdisch, Kurdishprincess, maar gewoon 100% 'kaaskop'. Heb alleen veel interesse en respect voor de Koerden.

24-04-2006, 09:07
PS: Ben trouwens niet Koerdisch, Kurdishprincess, maar gewoon 100% 'kaaskop'. Heb alleen veel interesse en respect voor de Koerden.[/QUOTE]

hahaha vandaar maar geef tog niet schat en ben blij dat jij zo een intersse in koerden hebt