Bekijk volle/desktop versie : willie zoo verschut man ik zat te dansen en de virend van me bro zat te kijken....



20-04-2006, 20:35
ik zat dag top 5 te kijken , toen kwam nummer 1
sakira met hips don't lie...
dus ik stond op en deed de huiskamer deur dicht ... maar je kan tog zien wat in huiskamer gebeurd want we hebben een hele grote raam waar grodijnen voor hagen maar tog kan je goed zien wat er gebeurt..


dus ik begon ze3ma buik te dansen maar wat ik niet wist is dat de vriend van me bro zat te kijken .... me bro weas ff weg schoene aan doen of zo

dus ik draaide me om zag ik hem daar kijken ik gelijk stoppen en ik werd rood oullah niet normaal gewoon.... want doet hij gaat hij zema glimlachen van is goed joh....

ik ging kapot egt ik pakte ze3ma een blaatje ... ik zat er ze3ma naar te kijken
wat doet hij : hij gaat kloppen ik zo : jah (ik dacht is me broer om te zeggen we gaan)
hij komt binnen gaat hij dansen wahahaha


daar na volgede een hele gesprek

maar jah dat was verschut :P

20-04-2006, 20:41


hahahaha zeker voor schut, heb medelijden met je, maar dus hij begon een gesprek, was hij ineens geintresseerd wella?

20-04-2006, 20:41
jeetje toch dus ikben niet de enige die rrood wordt als een tomaat achh meid is zo over hooorrr

20-04-2006, 20:42






Dat krijg je ervan als je muziek gaat luisteren.
Je krijgt de neiging om te dansen..

Dat is jouw geval dus..

Wel erg hoor!

20-04-2006, 20:43


Oehhh hij had dus gewoon op je gegeilt.. Sexyyyyy..

20-04-2006, 20:43
waaaaaaaaaaaaahahhahahahahaha



hahahaha
hoe erg

20-04-2006, 20:46
jeetje jullie moeten toch zelf weten hoe erg dat is

in iedergeval is het wel erg jhaa en meid als je kan dansen is het goed hoor dan zou ik segge sgyt aan

maar stel dat je niet kan dansen en stijfes bent dan zou ik gelijk in de schuur gaan wonen voor de rest van me leven

20-04-2006, 20:48
whahahahhaa nee ik denk dat die jongen wel iets in je ziet of ben ik de enige?

20-04-2006, 20:49
whaha gekke meiden

en toen waar zat je broer dan?

ik denk dat ie je leuk vindt.




20-04-2006, 20:49

Citaat door asmatje_:
ik zat dag top 5 te kijken , toen kwam nummer 1
sakira met hips don't lie...
dus ik stond op en deed de huiskamer deur dicht ... maar je kan tog zien wat in huiskamer gebeurd want we hebben een hele grote raam waar grodijnen voor hagen maar tog kan je goed zien wat er gebeurt..


dus ik begon ze3ma buik te dansen maar wat ik niet wist is dat de vriend van me bro zat te kijken .... me bro weas ff weg schoene aan doen of zo

dus ik draaide me om zag ik hem daar kijken ik gelijk stoppen en ik werd rood oullah niet normaal gewoon.... want doet hij gaat hij zema glimlachen van is goed joh....

ik ging kapot egt ik pakte ze3ma een blaatje ... ik zat er ze3ma naar te kijken
wat doet hij : hij gaat kloppen ik zo : jah (ik dacht is me broer om te zeggen we gaan)
hij komt binnen gaat hij dansen wahahaha


daar na volgede een hele gesprek

maar jah dat was verschut :P
ik zou dan klappen als je klaar bent

20-04-2006, 20:50

Citaat door Agadir1986:
ik zou dan klappen als je klaar bent

20-04-2006, 20:51

Citaat door Maroc_Mootje:
ik zou schamen voor m'n volk
stoer ventje he

ja ik schaam mij voor typjes zoals jij

20-04-2006, 20:55



Citaat door asmatje_:
ik zat dag top 5 te kijken , toen kwam nummer 1
sakira met hips don't lie...
dus ik stond op en deed de huiskamer deur dicht ... maar je kan tog zien wat in huiskamer gebeurd want we hebben een hele grote raam waar grodijnen voor hagen maar tog kan je goed zien wat er gebeurt..


dus ik begon ze3ma buik te dansen maar wat ik niet wist is dat de vriend van me bro zat te kijken .... me bro weas ff weg schoene aan doen of zo

dus ik draaide me om zag ik hem daar kijken ik gelijk stoppen en ik werd rood oullah niet normaal gewoon.... want doet hij gaat hij zema glimlachen van is goed joh....

ik ging kapot egt ik pakte ze3ma een blaatje ... ik zat er ze3ma naar te kijken
wat doet hij : hij gaat kloppen ik zo : jah (ik dacht is me broer om te zeggen we gaan)
hij komt binnen gaat hij dansen wahahaha


daar na volgede een hele gesprek

maar jah dat was verschut :P

sfetah!!!


20-04-2006, 20:58
waahahahha kan wel


ik vind heb best wel euk maar jah...

me bro was schoenen aan doen als me bro me had gezien ging die zeker me verschut zetten

neej ik kan wel goed dansen dat zeg iedereen tegen me haha

maar vandaag jonge hij heletijd flirten haahh

gesprek was wel leuk maar is lang om te typen