Bekijk volle/desktop versie : huwelijk bedankjes



20-04-2006, 19:23
Wie weet waar ik leuke betaalbare huwelijk bedankjes kan krijgen. Ik hoor graag van jullie zusters. Alvast bedankt.

20-04-2006, 19:24


in brussel daar heb ik ze vandaan, heb ze vanmiddag opgehaald ze zijn echt prachtig geworden en stukken goedkoper dan nl.

20-04-2006, 19:59
Ik ben blij dat particulier verkoop nu wel toegestaan is. Ik heb geen bedrijf ik maak alleen in mijn vrije tijd en voor vrienden en kennissen bedankjes. Ik maak dus echt alles zelf , inclusief de bonbondoosjes. Ik heb wel een breed assortiment maar dat wil niet zeggen dat ik berust ben op winst. Ik probeer mijn bedankjes gewoon zo goedkoop mogelijk te maken, zodat ik ander bruidjes blij mee kan maken. Dus ik hoop dat deze topic wel mag blijven aangezien er veel bruidjes mee gebaat zijn en omdat ik geen bedrijf heb.

groetjes en veel kijkplezier!

Je kan mailen naar huwelijk_1980@hotmail.com of een pmtje sturen.

Dit zijn slechts voorbeeldjes u kunt alle kanten met mijj op, de bonbondoosjes heb ik in alle kleuren..

tasjes: 1,20 euro. Alleen het zakje 0,40. In alle kleuren verkrijgbaar en soorten lint en stickers.



hartjes: compleet 90 cent. Alleen het doosje: 45 cent.


mooie puntdoosjes in de vorm van een taart. Compleet: 1 euro. Alleen het doosjes 60 cent.


belget: 1,35. Alleen het hoorntje 65 cent.


henna glaasjes 1,10.


leuke bonbondoosjes tasjes helemaal compleet 1,00 euro. Alleen het doosje 0,60cent.


bonbondoosje cado doosjes, compleet 90 cent. Alleen doosje 50 cent.
[/QUOTE]

20-04-2006, 19:59
aparte bonbondoosjes, compleet: 1 euro. Alleen het doosje: 60 cent...


bonbondoosjes in vorm van een hart: compleet 95cent, doosje los: 55 cent.


[/QUOTE]

20-04-2006, 20:00


dit zijn de henna bedankjes

mooie glaasjes ook in diverse kleuren verkrijgbaar: 1,25.


henna zakjes in diverse kleuren verkrijgbaar, ook de lintjes: 1,20




kleine cado doosjes in diverse kleuren: 0,90


glaasjes gevuldt met henna, of suiker en thee: 1,10




mooie goude mand te huur voor 7 euro


mooie mand in wit/goud te huur voor 5 euro.


henna mand te huur voor 5,00 euro.
[/QUOTE]

20-04-2006, 20:01
Hele mooie aparte koekdoosjes. Ze zijn in ieder kleur verkrijgbaar, net zoals de lintjes.

je kan me pmen. of een mailtje sturen naar: goedkoopstebedankjes@hotmail.com

een koekdoos kost 70 cent. Met sticker bedankt en lintje maar 80 cent.
Met sticker en 2 lintjes zie de laatste foto laatse koekdoos 85 cent.

Klik op de foto voor vergroting






Mooie luxe kaartjes in elk gewenste kleur verkrijgbaar. U kunt kiezen uit de volgende applicaties. Een kaartje kost 10 cent. Maar met namen en datum in opgedrukt maar 15 cent.

kaartjes


applicatie

20-04-2006, 20:09
http://www.imanesbedankjes.nl