Bekijk volle/desktop versie : Matties zijn niet te koop!

20-04-2006, 18:15
Adil is 17 jaar, zit in 5 Havo en woont sinds kort in Amsterdam. Hij is pas verhuisd omdat zijn vader dichter bij zijn werk moest wonen.
Adil heeft een broer, een zus en een zusje. Beide ouders leven nog. Hij is een jongen die gewoon lekker chill zijn ding doet en niet met de verkeerde mensen om gaat. Het probleem is dat vrienden niet zo makkelijk te vertrouwen zijn.

yemma: Adil a keh sinie!! ( Adil opstaan!!)
Adil: mmmhhhhhhh
yemma: Mena mhh zied zied naar school (Wat mmh, ga naar school)
Adil: Is goed!

Tfoe vandaag weer naar een of andere school! Echt klote man; moet je weer met onbekende mensen gaan praten en al die wijven daar zijn zeker net zoals op mijn vorige school, allemaal niet te vertrouwen. Roddeltantes
Ik nam snel een douche voordat mijn moeder me weer ging roepen en ging daarna even snel een simpele joggingbroek en een vest met capuchon aan trekken. Ik ging nog even bidden, deed mijn pet op en mijn sportschoenen aan. Ik zag dat ik al 20 minuten te laat was dus nam ik snel even een appel.

Adil: Yemma, ik ga naar school, hé! Beslama!
Yemma: Adil, wil je als je thuiskomt de buren vragen of ze hier willen komen dineren. Je weet, omdat we hier pas een paar dagen wonen.
Adil: Is goed, beslama!
Yemma: beslama a mie

Aangekomen op school:
Ejoow, waar is dat klotelokaal dan? Tfoe, ik heb nu al een hekel aan deze school.
Jongen: Ben je ergens naar op zoek??
Adil: euhm..jaah..en wie ben jij??
Jongen: ooh, sorry! Mijn naam is Salah, aangenaam!
Adil: Ik ben Adil.. aangenaam.
Salah: jij bent toch pas verhuisd naar de Koningsstraat?
Adil: Jaah man, hoe weet jij dat?
Salah: Ewa asahbi, dan zijn we buren. Ik woon namelijk naast je
Adil: chill!
Salah: Ewa, we moeten naar les. Waar moest je zijn??
Adil: Ik moet in lokaal C10 sijn
Salah: ewa zied, ik breng je wel.
Adil: bedankt man
Salah: alles voor een vriend!

Als ik had geweten dat waar ik naartoe zou gaan een hel voor mij zou zijn, dan was ik nooit geweest...

en????
moet ik verder gaan???

xxhimaxx

Alsjeblieft nog geen reacties plaatsen want ik wil alles in een keer plaatsen.

20-04-2006, 18:16

salah: hier is je lokaal, ksie je so wel in de pauze okey??
adil: is oed shoekran he
salah: ma3lich

ik deed de deur open en sag dat alle ogen op mij gericht waren
ik keek deklas rond en sag wat je altijd siet op een school sletterige bitches
een keek me de hele tijd aan sij lachte egt so dat je gewoon de hoeveelheid lipstift naar beneden sag glijden... ik lachte flauwtjhes terug tot dat de leraar begon te praten

leraar: aah.. en jij moet adil sijn he
adil: jaah.. dat klopt
leraar: okey dan.. neem plaats naast houda
soumaya: maar meneer.... hij kan tog ook naast mij sitten sit ie lkkr dichtbij het bord en kan ie extra goed opletten
leraar: aagg waarom ook niet.... ga maar daar sitten naast soumaya
tfoe man moest ik naast dat wijf sitten waar ook egt kiloos make-up op sat
ik liep naar haar toe en ging sitten op mijn plek se probeerde de hel les mij aand8 te krijgen maar ik deed alsof se lucht was, maar wat se erover sei dat verbaasde mij
soumaya: jij denkt je komt hier opschool en denkt gelijk dat je wat bent he maar jij sult sien dese hele schooljaar wordt voor jouw een hel.

ik negeerde haar en liep toen uit de klas toen de bel ging en soumaya agter op haar plek
niet wetend dat sij juist 1 van de problemen is in die hel waar ik me eigenlijk momenteel al bevindt.......

20-04-2006, 18:17
Het was pauze ik liep naar de kantine en sag een paar meiden mijn kant opkijken
se lachte egt hard dat mijn tromvliesen bijna kapot gingen igghh
Ik sag salah met een paar jongens sitten ik liep naar hem toe.
salah: ewa hoe waren je 1ste 2 uur les???
adil: ging wel .. alleen ik sit naast so n izjen bitch tfoe niet normaal met die make up van tien kilo
salah: hahahahaha.. hoe heet se dan??
adil:ehmmm volgens mij heette se ene soumaya ofso¿¿
salah: eeey jaah ik ken die ... sij is egt een bitch jongen maar ik sou uitkijken met haar haar broer is egt gevaarlijk man egt izjen gangster hij rookt en loop met een hele gang op straat
adil: ooohh
salah: jaah man wie maar ook 1 keer sijn susje aanraakt die is dan dood
ik heb selfs gehoord dat hij een jongen heeft in mekaar geslagen omdat hij het met haar uitmaakte
adil: gatver!!!..... echt sielig jongen voor die gast
salah: ik sou maar als ik jou was niet eens bij haar in de buurt komen man wollaah is voor je eigen best wil man
adil: tazz... ik wil niet eens met haar praten ...niet eens aankijken....hahahahahaha
salah: hahahahahaha

terwijl we saten te lachen grapen saten te maken had ik niet door dat er iemand agter ons stond. het was een meisje van ongeveer 16 jaar mesche se was egt een mooie meid om te sien ik werd helemaal uit mijn gedachtes ehaald doordat se salah riep.

meisje: salah??
salah: hahahaha
meisje: salah!!!!
salah: whawhawhawhahwa...whawhahwah
meisje: SALAH!!!! E MEGOOL
salah: he....wat...oohh...wat is er lemia??
lemia: Noue je moest van ma someteen langs de buren gaan om te vragen of se willen komen. je weet wel die nieuwe marokanen?
salah: ewa is goed en seg maar tegen....
adil: w8 eens salah???
salah: wat is er asahbi
adil: nou sind ik eigenlijk die 1 van de nieuwe buren ben van jullie kan ik helaas seggen dat wij niet vandaag kunnen
salah: en waarom niet...??
adil: nou omdat ik van mijn moeder jullie moest uitnodigen
salah: oohh... okey dan seg dat maar tegen ma okey lemia???
lemia okey is goed
ik ga he ben uit beslama
salah: is goed..beslama

na de pauze liep ik nog effe snel naar mijn kluisje, daar aangekomen hoorde ik geschreeuw het was van een jongen en een meisje. Het enige wat ik hoorde was dat de meisje...."aub niet slaan, someteen hoort iemand ons"......riep. Ik rende so snel als ik kon naar het meisje maar ik sag dat se al we was. Ik lipe nog effe de gang door totdat ik gesnik hoorde van een meisje. Ze begon nare dingen te roepen...."O Allah aub maak me doode mijn leven heeft geen nut meer!!!!"...
ik wist et niet wat ik hoorde Ik liep naar der toe en vroeg hoe het met der ging. se sat met der rug naar mij toegekeerd

adil: gaat het een beetje??
se keek gelijk achterom en toen werd se rood se was meskiena helemaal geslogen door so n wahed klootsak seker se keek se liep toen snel weg en rende het school uit. Ik liep achter haar aan .."eeey w8 eens w8 w8!!!!
meisje: ga weg!!!!!!!
adil: w8 effe ik wil je alleen maar helpen
meisje: jaja sal vast wel
adil: nee ik sweer wollaah kom gaan we naar een parkje kan je effe segguh wat er met je is
meisje: ik ken je geeneens duss ga nou maar gewoon weg!!!!!
adil: aub laat me je helpen

meisje: je kan me beter met rust laten is voor je eigen best wil!!!
en se liep toen weg. En ik die verward agter bleef staan met de woorden wat se aan het eind sijn ..." je kan me beter met rust laten is beter voor je!!"
ik liep toen langsaam terug naar mijn kluisje en sag een ketting met de naam Samia. ik deed het in mijn sak en ga het so wel terug geven aan de concierge. niet wetend dat de ketting me juist ook mijn leven veranderde.............

Samia:

vandaag was weer het begin van het nieuwe schooljaar. Ik werd pas wakker en liep naar de badkamer en nam een douche. Tijdens het douchen sat ik na te denken over het leven. Ik ben mijn ouders en broertje verloren de tranen begonnen te stromen Ik woon nu samen met mijn broer en mijn zus die net een jaar ouder is dan ik, maar de foute richting nam. se heette soumaya en mijn broer heet samir. Ik schaam me et voor mijn familie mijn broer heeft een jongen in mekaar geslagen alleen maar omdat hij het uitmakkte met soumaya...Is tog haar eigen schuld!!!!.. Hij had haar namelijk betrapt met sijn neef Moehiem verder is mijn broer wel aardig allen mensen seggen dat hij nuuh wel gek is maar jaah dat komt door die Hxxr van een soumaya.
Ik lipe uit de douche en deed me kleren aan. deed effe snel een jogginsbroek aan een een truitje met een capuchon en deed mijn hoofddoek op en ging toen bidden
nadat ik klaar was met deed ik mijn hoofddoek af... (ik droeg namelijk geen hoofddoek maar ga het binnekort wel dragen)...deed een haarband om en mijn schoenen nam effe snel een ontbijt en liep toen naar school.......

na de 1ste 2 lessen hadden we pauze ik liep toen nog effe snel naar de kantine en sag mijn vriendin lemia staan.

samia: Lemia!!!!!!!!!!
lemia: EEEEYYYYYY ah tagjoetcht (ezelin)
samia: w8 maar he ik ben geen ezelin
lemia; nou met die oren van jou
samia: w8 maar hier komen jij HIER!!!
lemia: auwwwww waar was dat nou weer goed voor
samia: nou omdat je me ezelin noemde sukkel!!laat het een lesje voor je sijn
lemia: is goed

we kletsten over alles en nog wat toen lemia begon te vertellen over haar nieuwe buren.......

lemia: oohh jaah samia moet se vandaag uit nodigen om bij ons te komen eten.
samia: leuk...
lemia: jaah he en ik heb gehoord dat er een leuke jongen bij sit he
samia: jij weer he temchoent
lemia: kijk daar heb je hem hij staat daar met mijn broer
samia: je siet allen sijn rug
lemia: maakt niet uit want vanavond sie je hem helemaal
samia: wat bedoel je daar mee??
lemia: nou ik nodgi jou uit om te komen
samia: oohh...okey is goed
lemia: w8 ik ga effe naar salah toe dat ie se moet uitnodigen
samia: is goed

na 5 min:
samia:en???
lemia: nou.. sijn moeder was van plan ons vandaa uit te nodigen ...duus we gaan naar hun
samia: ooh leuk..
lemia: maar dan kan jij niet mee
samia: maakt niet uit
lemia: weet je het seker
samia jaah ga nou maar
lemia: je bent een sgat

20-04-2006, 18:18
Samia:
net wanneer ik uitgepraat was met lemia sag ik nog dat soumaya een gemene bliknaar mij gaf ik d8 so van het sal wel
na de bel liep ik nog effe snel naar mijn kluisje. net wanner ik mijn kluisje open doe wordt ik van agter gegrepen. het was....................:eek
mijn broer samir!!! hij greep me bij mijn haren en begon te schelden!!

samir: met wie sat je net in de kantine te praten !!!
samia: met lemia ik sweer ik was met haar aan het praten
ik had mijn broer nog nooit so kwaad gesien!!
samir: niet liegen soumaya sei dat je met die nieuwe jongen sat te praten en toen onwijs mee begon te soenen MIDDEN IN DE KANTINE en haar vriendinnen sagen het ook duus genoeg getuigen
samia: ik sweer het vraag maar aan lemia ik sweer ik heb........Boem
net wanner ik mijn laatste sin wou beindigen gaf hij mij keihard een klap en begon te schelden
samia: stil aub somteen hoort iemand ons
samir: ik sie jou thuis jallah sied naar je les!!!

ik liep nog effe naar de wc en sag dat mijn oog blauw was ik bleef maar huilen totdat iemand vroge hoe het met me ging
ik draaide me om en sag de nieuwe jongen van school gelukkig was het donker en kon hij mij blauwwe oog niet sien

Ik werd helemaal rood ik schrok so erg. ik keek hem nog effe snel aan en d8 shit moet hier egt weg voordat iemand mij siet en de roddel gelooft. en rende so snel morgelijk de school uit.

adil: eeey w8 eens w8 w8!!!!
samia: ga weg!!!!!!!
adil: w8 effe ik wil je alleen maar helpen
samia: jaja sal vast wel. schrok egt van mijn eiegen woorden het sloeg egt nergens op maar ja geen tijd voor denken moet hier snel weg
adil: nee ik sweer wollaah kom gaan we naar een parkje kan je effe segguh wat er met je is
samia: ik ken je geeneens duss ga nou maar gewoon weg!!!!!
want jaah het was ook so duss. En hij weet maar niet van ophouden
adil: aub laat me je helpe
samia: je kan me beter met rust laten is voor je eigen best wil!!!
ik liep toen so snel mogelijk weg, en de laatse woorden die ik sei klopte , want als mijn broer samir het weet dat ik met hem had gepraat dan is hij plus ik dood
ik sag mij self op het raam van de bus weerspiegelen. Ik had een dikke blauwe oog maar gelukkig had die jongen het niet kunnen sienwanthad gellukig capuchon op. Ik was so diep met mijn gedachtes dat ik niet doorhad dat ik mijn ketting had verloren en die had ik van mijn lieve oma gehad allah ie rahmoeha. ik ga morgen wel vragen aan de concierges

kleine perspectief van soumaya:

ejoow die nieuwe jongen van mij klas is gewoon so lkkr , egt dom dat ie mij ze3ma gaat negeren hij is groot ofso tazz. mesche wollaah sijn leven hier op school wordt een hel en ik weet precies met wie hij samen dat kan delen met mijn scheinhelige susje SAMIA!! die van een scheinheiligerd. weet je wat ik bel samir en seg dat se met elkaar volop hebben getodn in de kantine en dan sal sei klappen krijen en adil Lkkr in mekaar geslagen worden in de siekenhuis hahahahaha

tringgg:

samir: yo
soumaya: met mij soum
ik wou effe seggen dat je scheinheilige susje samia net volop met de nieuwe jongen van school sat te soenen
samir: serieus willie...ik sweer die gaat klappen voelen ga jij maar weer verder met je les
samir: is goed lieve broer
hahaha gelukt 3la megool

samir:

ik was met wat vrienden aan het chillen wanneer opeens mijn mobile afging.
wat iktoen van soumaya te horen kreeg was te gek voor woorden. samia soenen met een jongen . Eigenelijk geloofde ik soumaya niet maar ik ben egt boos.
ik ging naar hun school en sag samia bij der kluisje ik reep haar so hard en sloeg haar se had een blauwe oog epakt en ik hoorde haar smeken maar de gedachtes dat sij met een jonen sat te soenen maakte me gek. ik liep toen weg. en die jonen die sal se ook krijen als het waar is.

20-04-2006, 18:20

adil:

Na schooltijd liep ik samen met salah naar huis. Tijdens het lopen waren me gedachtes nog steedsa eigenlijk bij dat meisje, volgens mij is sij tog het meisje waarvan de ketting was verloren . Ik haalde de ketting uit mijn zak en sag met mooie gouden letters Samia. ik werd uit mijn gedachtes gehaald doordat salah iets sij waarvan ik nooit sou opkomen.

salah: kijk daar heb je de broer van die domme soumaya uit je klas hij heet samir
adil: sooo die heeft vrienden
ik sag dat hij met een hele gang op straat stonden . alleen hij stond erbij alsof hij ergens spijt van heeft maar tog ook weer niet
salah: oohh jaah hij is ook de breor van dat enne meisje dat met mijn zusje omgaat volgens mij heette se Samia
adil: mijn hart maakte effe so n een grote sprong ik kon het egt niet geloven
is samia dan het susje van soumaya even werd ik misselijk
salah: wat is er met jou a sahbi??
adil: oohh neeh nix alleen ik heb de ketting van samia gevonden in de gang ik sal het nuuh wel gelijk terug kunnen geven aan haar broer
salah: wesch ben je gek wil je dood ofso
adil: wat ???!! ik doe tog nix ga alleen iets terugbrengen
salah: ik heb je gewaarschuwd

wat er toen gebeurde was gewoon iets waar ik versteld van stond..........

wat er toen geburden was gewooniets waar ik versteld van stond..........

adil: euhmm ben jij samir de broer van samia
samir: jaah hoeso?? en wat moet je van mijn susje??
adil: nou ik ben nieuw bij haar op school en ik had haar ketting gevonden op de grond
samir: dus jij bent die nieuwe jongen waar soumaya het over had, kom eens
adil:??? ...Boem... ik kreeg keihard een vuist tegen mijn oog aan
samir: hier a kk hond zomaar met me susje lopen praten en dan nog ze3ma seggen dat je die ketting hebt gevonden seg nou maar gewoon eerlijk dat je tijdens het raken van mijn susje het stiekem pakte..zdaff zdaaf..
adil: hij bleef maar klappen ik sag dat salah hem wou laten stoppen en sijn vrienden wouden hem kalmeren en de woorden raasden maar door mijn hoof ik had sijn susje aangeraakrt volgens hem en voor ik het wist werd alles zwart om
me heen ...............

samir:

ik sat samen wat met mijn vrienden te chillen maar ik sat nog steeds ermee dat ik mijn susje had geslagen maar misschien was het niet eens waar, ik had amper genoeg bewijzen. Ik werd verstoord uit mijn gedachtes doordat een jongen mij aan sprak.

adil:euhmm ben jij samir de broer van samia
samir: jaah hoeso?? en wat moet je van mijn susje??
ik vond het raar dat hij het wist
adil: nou ik ben nieuw bij haar op school en ik had haar ketting gevonden op de grond
samir: dus jij bent die nieuwe jongen waar soumaya het over had,
willie dit is dus die gast die mijn susje had aangeraak en sonder mijn gedachtes vroeg ik heb om te komen
samir: hier a kk hond zomaar met me susje lopen praten en dan nog ze3ma seggen dat je die ketting hebt gevonden seg nou maar gewoon eerlijk dat je tijdens het raken van mijn susje het stiekem pakte..zdaff zdaaf..
ik werd helemaal para de gedachtes al maakten me gek ik bleef maar door gaan totdat hij bewusteloos raakte. daarna begon salh tegen mij te praten .

salah: wrm slaan hij wou je alleen iets terug geven????
samir: moest hij maar niet in de aula volop gaan soenen met samia
salah: dat deed hij niet eens
samir: maar soumaya sei....
salah: soumaya isn een gekke bitch ookal is het je susje
se heeft volop gelogen se wil alleen de schooljaar van adil kapot maken omdat hij nix met haar te maken wou
samir: maruuh......
salah: nix maar ...ga maar denken hoe je dit gaat goed maken met hem!!!
samir: soorry man tfooeee kk hex w8 maar breng hem hier in de auto gaan we wel naar de siekenhuis
salah: en als se gaan vragen wie het heeft gedaan??
samir: dan sie we dat dan wel

met een volle vaart reden we naar het siekenhuis

aangekomen in het siekenhuis:

samir: help help
zuster: wat is er meneer
salah: hij is in mekaar geslagen door iemand
zuster: oohh en heeft u ook de dader herkent , want hier is een politie beneden
samir; ik was toen egt bang nou sou ik worden opgepakt maar wie sou er dan voor samia sorgen ik liet een traan ik sag dat samir salah het sag
toen opeens salah iets antwoorden waar ik egt verbaast van werd.
salah: neeh soorry zuster ik heb hem egt niet kunnen herkennen jij wel dan samir??
samir: euhmm neeh ik ookniet mevrouw....
zuster: okey dan gaat u maar w8ten in de w8kamer.

samen liep ik met salah naar de w8 kamer, we seiden beide nix totdat ik begon met het woordwas benieuwd wrm hij niet sei dat ik het was
samir: wrm heb je niet gesegd dat ik het was??
salah: zucht, nou omdat jij er eigenlijk ook niets aan kon doen het was ten slotte soumaya die het versonnen had
samir: jaah maar als nog ik had hem die vuisten gegeven
salah: ewa iedereen verdient een tweede kans en wie gaat er dan zorgen voor samia je susje want ik had gehoord dat je ouders een ongeluk hadden
samir: das waar en liet een traan vallen in het bij sijn van een jongen ik droogde hem snel weg en we bleven w8ten om te wten hoe het met adil gaat
.......................

kleine perspectief van salah:

ik sag dat samir er egt spijt van had want hij liet een traan vallen tijdens het vragen beantwoorden van de vragen van de zuster. Dese gast verdient gewoon een tweede kans dus sei ik dat ik het niet wist en tijdens het praten in de w8kamer liet hij ookal een traan vallen . Dese gast ik gewoon egt sterk maar ook wel weer gevoelig. enso bleven we samen w8ten om te weten hoe het met adil gaat......................

adil:

ik deed mijn ogen open en sag dat ik in een siekenhuis was. Ik werd bang omdat ik d8 dat 1 van mijn familie in het siekenhuis kamer lag, maar toen besefte ik dat ik juist de gene was die in het ziekenhuis lag. De deur ging open en ik sag dat er een zuster naar binnen kwam.

zuster: so meneer adil ben u eindelijk wakker
adil: uuhhmm.. jaah maar wrm lig ik hier??
zuster: ooh herrinert us sich nix u werd jmmr genoeg bewusteloos geslaen
adil: oohh..
zuster: maar er komen someteen 2 jongens want die w8ten nuh al 7 uurtjes op je reactie
adil: oohh okey dan ....maar met wie had ik dan gevochten in kon geen gevecht herinneren
ik d8 na ..oohh jaah nou weet ik het allemaal weer de broer van samia had mij in mekaar geslagen. en ik d8 weer terug aan die woorden van haar die se sei je kan me beter met rust laten is voor je eigen best wil .. se bedoelde denk ik dat als je haar aanraakt je dan inmekaar sou worden geslagen door haar broer. maar ik wou alleen ketting terug brengen naar hem , ooh jaah das waar hij d8 weer dat ik sijn susje had aangeraakt ik werd uit mijn gedachtes gehaald doordat er iemand op de deur klopte

adil: binnen...
de deur werd open gedaan door salah
salah: ewa asahbi alles goed!!
adil: ewa .. je siet het he lig in het siekenhuis en das niet so leuk
salah: is goed maar eey ik heb iemand meegenomen.......
adil: oohh wie??
salah: eey kom binnen

en wie er toen binnen kwam was gewoon te gek voor woorden..............

20-04-2006, 18:22
Ik zal zo snel mogelijk verder gaan, maar ondertussen haal ik ook nog alle fouten uit de stukken die ik al heb geplaatst. Hoe meer fans ik krijg, hoe meer ik schrijf. Ik vind het leuk om te schrijven maar als niemand het leest, heeft het geen zin om te schrijven. Ik ga nu weg, maar ik zal in de avond of morgen verder gaan.

20-04-2006, 18:29
Up...

20-04-2006, 18:29

Thanks voor je reactie, Marocia17!

20-04-2006, 18:30
Up...

20-04-2006, 18:34
Up! Oké, nu staat ie in mijn notificaties!

20-04-2006, 19:00
Check mijn ot

20-04-2006, 20:48
hahahaha jij bent gek mina , maar bedankt van je weet wel he
ik schrijf ionsha alaah morgen ofso verder

21-04-2006, 16:21

geen fans?????

21-04-2006, 17:05
ik beloof een big vervolg voor de gene die het wel lesen
(wel jmmr wienig fans) ;(

xxhalimaxx

21-04-2006, 17:14
ga snel verder

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47