Bekijk volle/desktop versie : Matties zijn niet te koop!



17-05-2006, 16:51
hey safranka ik ben en blijft de grootste fan moet je wel goed in je oren knopen hahahahahaha

17-05-2006, 18:12


samir:

Ik was vandaag lkkr aan het chillen met mijn vrienden. Mijn vrienden waren wel realxed alleen sommige zaten in de drugs shit. Ik werd geroepen door khalid(drugsdealer).


khalid: ewa smamir hoe staat het leventej verdioen je nog geld wella??
samir: ga je nou alweer beginnen...ik seg tog ik wil mijn geld eerlijk verdienen en niet door die shit
khalid: samir tog..ik help je alleen..hoe wil je anders je zusjes onderhouden he?? Heb je wel genoeg geld?? En hebben ze genoeg te eten thuis?? Pff je werkt een paar uurtjes in een restaurant als chef je moet meer doen man
samir: nou en
hij heeft wel gelijk..ik verdien maar weinig geld voor mijn zusjes..pfff
khalid: kijk als je wilt meedoen moet je het zeggen..weet je wat hier mijn adress en kom in de avond langs als je mee wilt doen waga??
samir: pff..is zalkijken
khalid: juistem!!!

Wrm heb ik gesegd dat ik het nog sal zien?? Het is tog haram?? Maar wrm heb ik dan niet gelijk nee gezegd?? Wejoow..ik weet dat ik dit doe eigenlijk alleen voor mijn zusjes ..ookal is soumaya niet een heilige ze blijftmijn zusje maar ze zal wel manieren moet leren. De tijd vloog voorbij en ik besloot te gaan met mijn domme kop. Ik parkeerde mijn auto en belde aan. Een mooi meisje in gewaagde kldeing deed de deur open en liet me naar binnen. Ik rook de geur van sigaretten en alcohol. Toen ik de woonkamer in liep zag ik khalid met meiden om zich heen.
Toen ie me zag beon ie gelijk te lachen.

khalid: aha dus je bent tog gekomen..kom asahbi ga zitten en neem een biertje
samir: nee dank je ...
khalid: ewa safi komop
samir: ik zeg tog neeh!!!
khalid: rustig rustig...pff
samir: okey hier ben ik dan wat moet je nu??
khalid; nou kijk ik heb een pakktje voor je 100000 kilogram heroine en ik wil dat jij dit brengt naar breda en daar zal iemand op je w8ten die mouhsin heet. Je geeft het pakje aan hem pakt het geld en gaat weg niemand die je ziet of tegen je gaat praten. snappie???
samir: pff helemaal naar breda??
khalid: ja en youssef gaat met je mee een vriend van mij....hij zal je begeleiden
samir: is goed
khalid: ik geloof jij dat een hele goeie drugsdealer wordt
samir: zal wel

Ik nam het pakketje aan en liep naar mijn autro en w8te op youssef. Ik zag youssef lopen naar de auto en ging naast me zitten. En ik begon kennis met hem te maken.

samir: dus jij betn youssef mijn begeleider
youssef: haha als je het zo wilt noemen...en jij ben samir??
samir: ja
hij leek me een erg goeie jongen maar volgens mij was hij egt jong.
samir: hoe oud ben je eigenlijk??
youssef: ik ben 19 jij??
samir: oohh ik ben 23
youssef: okey dan

Ik startte de auto en reed naar breda. Aangekomen daar gaf ik het pakketje aan mouhsin die me een koffer vol geld af en youssef knipoogde van dat ik het goed deed. ik onderhandelde wat met mouhsin en die sij dat ik overmorgen weer moet komen ik knik ja en loop naar de auto. We reden terugf naar amsterdam en ik zette youssef af. En die gaf me 50.00 euro.

youssef: ewa kom je niet naar binnen lekker feesten
samir; nee..het is al 4 uur in de avond
youssef: is oed ik spreek je ngo wel doei
samir: thallaw

Ik reed naar huis en deed de deur open en verstopte het geld in de kelder. Net wanneer ik me wilde omdraaien zie ik ....................................samia

samia:

Ik kon niey zo goed slapen want ik was bezorgt om samir. Waar is ie nou???
Ik hoorde geluid beneden en ik pakte een bezem en liep naar beneden. Ik zag dat de kelder licht aan was, net wanner ik wou slaan zag ik samir geschrokken omdraaien.....................wat deed hij nou................??????

hier een lange vervolg voor iedereen
en safranka en k_urecht jullie zijn beide me grote fans hier een vervolg
morgen meer. Lees ze !!!
xxhalimaxx

17-05-2006, 18:33

Citaat door k_utrecht:
hey safranka ik ben en blijft de grootste fan moet je wel goed in je oren knopen hahahahahaha
haaahh zou je willlen als je dat nog een x zegt ga ik het tegen me mammie zeggen owkeej

ey thnQs meid voor je vervolgje zied zied nog meer

17-05-2006, 18:44
sgat alsjeblieft laat ons niet w8en je bent online pleaz typen met die vingertjes(K)

17-05-2006, 19:04


ey kan ik vrage waar je mee bezig bent want je bent online dus pleaz sgrijf vervogljuuh(K)

17-05-2006, 19:41
hahahahahahhaha nee please niet tegen mammie zeggen anders krijg ik slipper tegen me hoofd aan.

17-05-2006, 19:42
eey soorry mensen maar ik ben besig met een extra opdracht
omdat ik vandaag een grote mond gaf moest ik een extra opdracht doen soorry

17-05-2006, 20:03
hahahahhaha zie je safranka we zijn allebei haar grote fans maar ze wilt niet zeggen dat ik haar grote fan ben anders wordt jij weer jaloers hahahahha

17-05-2006, 20:04
aaaaaaaahhhhh zijn we stout geweest

17-05-2006, 20:24
Hey lieverd ik ben je nieuwe fan ga snel verder het is een prachtige verhaal
xxxjes hayatteke
Je doet het goed

17-05-2006, 20:24
ja man seker stout pfff
en safranka is ook mijn number one fan

17-05-2006, 20:36
Ewa Netjes Man

17-05-2006, 21:16


hahahahahhahah safi safranka is ook nummer samen met mij anders ben ik niet lief tegen haar

17-05-2006, 23:14
Hey kanjer Inoe heel mooie vevolgiie

ga je snel verder .....

Veel suc6 met je extra opdr8 ........

Ik heb je tog geleerd geen grote mond te geven

Ik weet niet waar jullie het over hebben Maar Ik ben Haar TOP FAN..!!!!


17-05-2006, 23:15
Vraag haar zelf maar

Tog Hima


Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47