Bekijk volle/desktop versie : Wie kent leuke plekjes in brussel...?



Pagina's : [1] 2 3 4

20-04-2006, 12:41
Ik wil woensdag met een vriendin winkelen in brussel alleen ben er nooit geweest. Kan iemand me helpen?? Waar de leuke winkeltjes zijn en of er ook leuke restaurants/ cafees zijn??? Alle info is ok.. Thanxxxxxx

20-04-2006, 12:51


Ik ben ook van plan om te gaan met een vriendin, maar net zoals jou weet ik ook niet waar ik in burssel moet beginnen

20-04-2006, 12:59
Ga je woensdag?? Hoe ga je? Gezellig met z'n allen...

20-04-2006, 13:00
Daar is een hele leuke en grote winkelcentrum en een Arabische buurt..is heel dichtbij elkaar,alleen weet ik niet hoe de straten heten.....sorry...

20-04-2006, 13:01



Citaat door MissBigAss_casa:
Ik wil woensdag met een vriendin winkelen in brussel alleen ben er nooit geweest. Kan iemand me helpen?? Waar de leuke winkeltjes zijn en of er ook leuke restaurants/ cafees zijn??? Alle info is ok.. Thanxxxxxx
ik ga zondag inschallah naar Brussel

20-04-2006, 13:02

Citaat door MissBigAss_casa:
Ga je woensdag?? Hoe ga je? Gezellig met z'n allen...
wij hebben nog geen datum geprikt, maar we willen zo snel mogelijk gaan..
en het liefst doordeweeks..

maar weet je wat ik steeds hoor, dat als je naar Brussel gaat, dat je het beste met een man/jongen kan gaan (broer,neef etc).. omdat het daar best wel gevaarlijk is..

20-04-2006, 13:04

Citaat door 3arobia:
wij hebben nog geen datum geprikt, maar we willen zo snel mogelijk gaan..
en het liefst doordeweeks..

maar weet je wat ik steeds hoor, dat als je naar Brussel gaat, dat je het beste met een man/jongen kan gaan (broer,neef etc).. omdat het daar best wel gevaarlijk is..
Ooh nou ik heb geen broers helaas.. Ik ga gewoon met een vriendin en we vinden het wel anders gewoon vragen.. Wonen er veel marokkanen..?

20-04-2006, 13:05
Ze praten daar gewoon nl toch??

20-04-2006, 13:06

Citaat door MissBigAss_casa:
Ooh nou ik heb geen broers helaas.. Ik ga gewoon met een vriendin en we vinden het wel anders gewoon vragen.. Wonen er veel marokkanen..?
hahah In brussel wonen genoeg mgarba,

Ik heb ook geen broers hoor, en ik ga ook gewoon ALLEEN met mijn vriendin, no boy's invited

20-04-2006, 13:08
Reu De Brabant

20-04-2006, 13:08
Is toch veel gezelliger zonder mannen.. Die kom je daar wel tegen

20-04-2006, 13:09

Citaat door mimidarifi:
Reu De Brabant
Jij wilt in ruil voor klappen geld jek.. Breng je mij dan betaal ik de tank

20-04-2006, 13:11


ik woon 15 min van brussel ..ik ga morgennamiddag ff de buurt onveilig maken.Brussel is best wel relaxed hoor,veel mooie plekjes,je kan daar best in je eentje rondlopen,believe me.....

je hebt leuke buurten zoals...de nieuwstraat,anderlecht..brussel zuid...louizalaan,molenbeek,rue de brabant...de expo..alleen moet je je weg kennen want niemand spreekt er nederlands..hihi watch it ladys.;tenzij jullie marokkanen tegenkomen...die zijn er in overvloed,die zullen jullie wel helpen..

20-04-2006, 13:12

Citaat door MissBigAss_casa:
Is toch veel gezelliger zonder mannen.. Die kom je daar wel tegen
Belgen???!!!

20-04-2006, 13:17

Citaat door MissBigAss_casa:
Ze praten daar gewoon nl toch??
In Brussel spreekt praktisch geen enkel Marokkaan, correct nederlands alleen maar frans, zelfs de Belgen daarzo praten gebroken nederlands.

Pagina's : [1] 2 3 4