Bekijk volle/desktop versie : Ik zie steeds Marokkanen honden uitlaten……



Pagina's : [1] 2

30-05-2002, 16:11

Citaat door Simoo:
hallo

Wat mij nu vaak opvalt is, dat ik veel marokkaanse jongeren (meisjes en jongens) zie lopen met honden…….ik vraag me af, zijn het hun honden, of laten die alleen maar uit voor andere mensen…Tfoe tfoe tfoe…

dat moest eff uit….sorry!!!
.

30-05-2002, 16:14


ik samen met een hond..hahaha dacht het effe niet ..Ik ren gelijk weg.!!


Ciao Baby

30-05-2002, 16:16
Hahahah jah ik bedoel maar !!! ...Ik ben nummer 1 schijthond (voorhonden ) ...En ik vindt het dus helemaal geen gezicht !!!

30-05-2002, 16:24
je moet een keertje naar Rabat of Casablanca gaan, daar hebben bijna alle mensen van die vieze honden….( islamistische land)

30-05-2002, 16:53


En niet alleen rabat en casa !!!!

30-05-2002, 17:01
assalaam alaikum

als een moslim een hond heeft dat is alleen maar toegestaan als die hond een funtie heeft:
waakhond of herder-hond.
om een hond voor de lol te hebben als huisdier is niet toegestaan in de islam.
een hond mag ook nooit in huis komen maar je moet hem in de tuin houden. als in een kamer een hond is geweest moet je 3x vegen voordat je daar salat kan doen . (zo heb ik het van een pakistaanse imam gehoord)

30-05-2002, 17:08
maar wollah ze doen het heus niet voor de hond om dat hij zijn boodschap moet laten maar gewoon zehma stoer van kijk ik heb een hond tfoee gare hopeloose mensen tfoee wolah raar maar waar



=emsoem=

30-05-2002, 17:47
jah dit is lachen hoor. gister had een meisje hier op mijn werk een hond gevonden op straat. van de leiding mag zij de hond niet houden en die hond moest gister weg. zij zou gister die hond naar de politei brengen, maar nee hoor, ze dacht ik kan zelf de dierenbeschermming bellen en dan komen ze zelf dat beest halen. gister avond zat ze te bellen maar alle dieren centra waren dicht. wat doe ik, ik bel 112, hahahaha ja 112, voor een hond. die vrouw zegt tegen mij, je belt het alrm nummer voor een hond, ik zeg ja het is hier een leefgroep en een hond is niet toegestaan en aangezien ik hier geen 0900 nummers kan bellen dan bek ik 112. maar dat hielp ook niet want ze wouden dat beest niet op komen halen. ik zet die hond in de tuin en deed de deur dicht maar hij bleef blaven. ik dacht neeeee de buren het was al 00:30 bijna. dus heb ik hem naar binnen gelaten. in de keuken, maar hij bleef maar blaven. toen ik het licht uit deed hield ie zijn bek dicht. eindelijk kon ik gaan slapen. maar ik zit nog steeds met dat beest hier. geen enne dieren centrum neemt op. het is een lieve hond en ik wil hem niet op straat zetten, kan ik niet maken.
ik had niks te doen, dus dacht ik ik ga schrijven en dan zie ik hwaar of wanneer ik stop, maar zoal je kunt lezen als je het helle verhaal hebt gelezn dat ik nog steeds niet kan stoppen met schrijven. mijn vingers beginnen een beitje stijf te geraken van het tippen maar..... ik stop.


de engel

30-05-2002, 17:52
ull honden als ik ergens niet van hou zal het wel honden zijn, zulke vieze beesten.

laterZ :blauwkus:

30-05-2002, 18:33

Citaat:
Origineel gepost door tetouani79
jah dit is lachen hoor. gister had een meisje hier op mijn werk een hond gevonden op straat. van de leiding mag zij de hond niet houden en die hond moest gister weg. zij zou gister die hond naar de politei brengen, maar nee hoor, ze dacht ik kan zelf de dierenbeschermming bellen en dan komen ze zelf dat beest halen. gister avond zat ze te bellen maar alle dieren centra waren dicht. wat doe ik, ik bel 112, hahahaha ja 112, voor een hond. die vrouw zegt tegen mij, je belt het alrm nummer voor een hond, ik zeg ja het is hier een leefgroep en een hond is niet toegestaan en aangezien ik hier geen 0900 nummers kan bellen dan bek ik 112. maar dat hielp ook niet want ze wouden dat beest niet op komen halen. ik zet die hond in de tuin en deed de deur dicht maar hij bleef blaven. ik dacht neeeee de buren het was al 00:30 bijna. dus heb ik hem naar binnen gelaten. in de keuken, maar hij bleef maar blaven. toen ik het licht uit deed hield ie zijn bek dicht. eindelijk kon ik gaan slapen. maar ik zit nog steeds met dat beest hier. geen enne dieren centrum neemt op. het is een lieve hond en ik wil hem niet op straat zetten, kan ik niet maken.
ik had niks te doen, dus dacht ik ik ga schrijven en dan zie ik hwaar of wanneer ik stop, maar zoal je kunt lezen als je het helle verhaal hebt gelezn dat ik nog steeds niet kan stoppen met schrijven. mijn vingers beginnen een beitje stijf te geraken van het tippen maar..... ik stop.


de engel
Eerst had je het over een meisje op je werk, en daarna heb je het over jezelf, om wie gaat het nu? jij met de hond, of dat meisje met de hond?

30-05-2002, 19:34
IKHAD IN MAROKKO EEN HOND BIJ ME OPA MAAR HIJ IS EEN WAAKHOND HIJ KOMT NOOIT ERGENS BINNEN HIJ IS NU OVERLEDEN

31-05-2002, 19:16
WAHAHHAAH ligt het nou aan mij...of lijkt het nou dat bijna alle marokkanen honden haten.....ik zelf haat die beesten....nee niet haten maar ben bang voor ze...hahahah...heb een gigantische trauma overgehouden aan die beesten........
bye bye moontje

02-06-2002, 15:39


ewha ja soort zoekt soort op. Ekzin esafag ekzin.

02-06-2002, 16:26
iwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww wwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww igok

02-06-2002, 16:27

Citaat:
Origineel gepost door tangaiou
IKHAD IN MAROKKO EEN HOND BIJ ME OPA MAAR HIJ IS EEN WAAKHOND HIJ KOMT NOOIT ERGENS BINNEN HIJ IS NU OVERLEDEN
maar dit is anders is normaal als waakhond, maar niet als KNUfFEL

Pagina's : [1] 2