Bekijk volle/desktop versie : wie is er met een turkse jongen getrouwd??



20-04-2006, 10:30

Citaat door missarabic:
wie is er met een turkse jongen getrouwd???


salaam ik ben met een turkse jongen getrouwd ik wil horen van de mensen die ook met een turk zijn getrouwd hoe ze dat vinden en of je veel verschil ziet tussen een turk en marokkaan. En hoe heb je je trouwfeest gedaan ben benieuwd.
.

20-04-2006, 15:44


nope not me. Vraag me af hoe je omgeving in eerste instantie reageerde toen je zei dat hij Turks was? hoe gaat de communicatie?

20-04-2006, 21:58
als jullie maar met ze 2en gelukkig zijn daar gaat het om!!!En moslim natuurlijk....

veel liefs Chahidaatje

21-04-2006, 19:33
nou me nigt is getrouwd met turk en ze heeft kk spijt i wolah:S

21-04-2006, 23:30


mijn nicht is met een turk getrouwd ze was eerst wegelopen met hem later zijn ze getrouwd zonder haar familie nu gaat ze wel bij haar ouders ze heeft 4 kinderen met hem ze houdt van hem ik denk wel dat ze gelukig zijn

23-04-2006, 23:06
ik vind het onzin als iemand zegt: geen turk blabla,, als het een moslim is is het toch goed. Net zoals mense gaan zeuren als een marokkaans meisje met een nederlander gaat trouwen. Als hij zich bekeert is dat toch niet erg. Ik vind het echt zonde dat een meisje moet weglopen omdat ze van haar ouders/familie niet met iemand mag trouwen vanwege zijn afkomst.

02-05-2006, 00:24

Citaat door missarabic:
wie is er met een turkse jongen getrouwd???


salaam ik ben met een turkse jongen getrouwd ik wil horen van de mensen die ook met een turk zijn getrouwd hoe ze dat vinden en of je veel verschil ziet tussen een turk en marokkaan. En hoe heb je je trouwfeest gedaan ben benieuwd.
Selaamou3lekoem,
Ik kende ook een meisje die graag met een turkse jongen wou trouwen, alleen deden haar ouders moeilijk en is het uiteindelijk niet door gegaan.

Hoe is het bij jou precies gegaan?
Mocht je wel gelijk van je ouders?
Ben best benieuwd.
Hoor het nog van je

02-05-2006, 01:07
Mijn tante is met een Turkse man getrouwd, ze hebben 3 lieve kindjes en het gaat gewoon goed. Alhamdoulilah.

Wat ik wel jammer vind is dat hun kinderen haast geen Arabisch of Turks kennen. Ze praten alleen Nederlands, maarja Gair insha Allah

02-05-2006, 11:50
mijn vader is turks en me moeder is algerijns
dus ik ben 50% algerijns en 50% Turks
en ik moet eerlijk zeggen vroeger was me vader altijd goed voor ons als we op vakantie gingen betaalde hij het hij deed boodschappen voor ons hij had een cafe waar hij wel goed mee verdiende maar nu is het helemaal verandert hij heeft altijd ruzie met me moeder en hij helpt niet meer
en ohhw jaa..
ik kan geen Turks dat heeft me vader me niet geleerd, maar ik ga nu elke zaterdag naar turks les om turks te leren.

Maar je moet niet zeggen dat turkse mensen slecht zijn want ik ken alleen mij vader die zo is die niet helpt enzoo voor ze kinderen.

02-05-2006, 11:56
Ik kende een tuks meisje dat verloofd was met een marokkaanse jongen, ik weet alleen niet of ze in de tussentijd al getrouwd zijn of niet.

02-05-2006, 12:49

Citaat door missarabic:
wie is er met een turkse jongen getrouwd???


salaam ik ben met een turkse jongen getrouwd ik wil horen van de mensen die ook met een turk zijn getrouwd hoe ze dat vinden en of je veel verschil ziet tussen een turk en marokkaan. En hoe heb je je trouwfeest gedaan ben benieuwd.
als jij gelukkig bent met hem en je ouders er mee eens zijn [wat toch belangerijk is]
waarom zou je weten hoe het met de rest is ik zou zeggen geniet van je leven

veel liefst,