Bekijk volle/desktop versie : Wat vinden jullie van...



Pagina's : [1] 2

21-05-2003, 15:49
...topics die beginnen met "Wat vinden jullie van Marokkaanse meisjes die...", "Marokkaanse meisjes met negers", "Maagd blijven?", of iets dergelijks. Damn man, het lijkt wel als of het denkvermogen van de jongeren in de Marokkaanse gemeenschap niet verder dan dit soort onderwerpen reikt. Zoek maar eens op maagd, hoeveel topics zal je neit tegenkomen. En iedere keer precies dezelfde antwoorden. Mensen, stop toch met het denken in zwart/wit. Ik weet niet of de meesten van jullie het al in de gaten hebben, maar er bestaat nog een grijs gebied, dat is waar de meeste mensen in leven. Als jullie je hersens ook eens over andere onderwerpen laten denken, dan krijgt dit forum misschien een beetje van de stijl terug, die het een aantal maanden geleden verloren heeft. Dus hou op met deze domme shit en steun de M.A.T.!

21-05-2003, 15:51


D@T KrAy-Z MoCrO heeft gesproken....

21-05-2003, 15:52
just because you can, does't maen you should, please stop opening those topics




ofzo

21-05-2003, 15:53

Citaat:
Origineel gepost door D@T KrAy-Z MoCrO
...topics die beginnen met "Wat vinden jullie van Marokkaanse meisjes die...", "Marokkaanse meisjes met negers", "Maagd blijven?", of iets dergelijks. Damn man, het lijkt wel als of het denkvermogen van de jongeren in de Marokkaanse gemeenschap niet verder dan dit soort onderwerpen reikt. Zoek maar eens op maagd, hoeveel topics zal je neit tegenkomen. En iedere keer precies dezelfde antwoorden. Mensen, stop toch met het denken in zwart/wit. Ik weet niet of de meesten van jullie het al in de gaten hebben, maar er bestaat nog een grijs gebied, dat is waar de meeste mensen in leven. Als jullie je hersens ook eens over andere onderwerpen laten denken, dan krijgt dit forum misschien een beetje van de stijl terug, die het een aantal maanden geleden verloren heeft. Dus hou op met deze domme shit en steun de M.A.T.!
wallahila


teveel :maf3: gare leden hier....

21-05-2003, 15:54


Wat vinden jullie van deze topic dan?

21-05-2003, 16:01

Citaat:
Origineel gepost door Sahra22
Wat vinden jullie van deze topic dan?
Ik vind dat deze topic te weinig wordt bekeken...maar jah, het zal wel aan het feit liggen dat de mensen hier zich liever bezighouden met de marokkaanse meisjes die met negers omgaan...

21-05-2003, 16:11
You're absolutely right Bro!


De meeste antwoorden en reactie's op deze topics kennen we al uit het hoofd...Keer op keer dezelfde shit...

Maar..Just iGnore!

And Only Allah can en may judge us...

Wie fouten begaat,weet het voor zichzelf ook wel...Hoeven we hem f haar niet voor af te kraken en voor de schijnheiligerds die onmiddelijk reageren met scheldwoorden;zijn zielig

Maar jah!

En plzzzzz: open eens wat coole topics! Where is the time that...

21-05-2003, 16:20
Eindelijk iemand met hersens

21-05-2003, 16:21

Citaat:
Origineel gepost door TouriaTetouania
M.A.T. ?
M.A.T.: Mocro's Against Tatalization


21-05-2003, 16:47

Citaat:
Origineel gepost door D@T KrAy-Z MoCrO
...topics die beginnen met "Wat vinden jullie van Marokkaanse meisjes die...", "Marokkaanse meisjes met negers", "Maagd blijven?", of iets dergelijks. Damn man, het lijkt wel als of het denkvermogen van de jongeren in de Marokkaanse gemeenschap niet verder dan dit soort onderwerpen reikt. Zoek maar eens op maagd, hoeveel topics zal je neit tegenkomen. En iedere keer precies dezelfde antwoorden. Mensen, stop toch met het denken in zwart/wit. Ik weet niet of de meesten van jullie het al in de gaten hebben, maar er bestaat nog een grijs gebied, dat is waar de meeste mensen in leven. Als jullie je hersens ook eens over andere onderwerpen laten denken, dan krijgt dit forum misschien een beetje van de stijl terug, die het een aantal maanden geleden verloren heeft. Dus hou op met deze domme shit en steun de M.A.T.!
Helemaal mee eens!

21-05-2003, 16:56

Citaat:
Origineel gepost door mimi3000
:maf3:
als je hier niet serieus kan reageren ga dan DBZ kijken, het is bijna afgelopen

21-05-2003, 17:01


Je begrijpt mijn reactie ni

Kvind het wel goed van je bla bla maar marokkanen 3andoem rass qassa7


:maf3:

21-05-2003, 22:10


salaam beste mensen


ik ben nu pas een paar dagen lid hier, en ik heb een beetje rond gekeken in dit forum en het is me direct opgevallen hoe bekrompen mensen kunnen zijn, wallah ik was er best geschrokken van hoe mensen onvolwassen, kinderachtig en zonder respect met elkaar omgaan hier

21-05-2003, 23:58
d@tty

22-05-2003, 00:32
wallal ilallah a nes ma bkous hie hesmoe ze hebben het zelfs over strings dragen tfoe

Pagina's : [1] 2